Dzisiaj jest: 18.5.2024, imieniny: Alicji, Edwina, Eryka

Przegląd serwisowy SpW MH-1 w Świnoujściu

Dodano: 7 lat temu Czytane: 208

Przetarg na usługi serwisowe związane z przeglądem SpW MH-1

Przetarg: Przegląd serwisowy SpW MH-1

Przedmiot: Przegląd serwisowy SpW MH-1
Organizator: Komenda Portu Wojennego Świnoujście
Adres: ul. Steyera 28, 72-600 Świnoujście
Województwo / powiat: zachodniopomorskie, powiat Świnoujście
Państwo: Polska
Telefon / fax: 261 242 226
E-mail: kpw.zpoferty@ron.mil.pl
Opis: PRZEGLĄD SERWISOWY SPW MH-1
z podziałem na n/w części:
Część nr 1:
Przegląd serwisowy silnika generatora Lombardii na MH-1
Część nr 2:
Przegląd serwisowy silników głównych IVECO FPT N67 ENT M45 na MH-1
Część nr 3:
Przegląd serwisowy przekładni linii wałów ZF 80A na MH-1
Część nr 4:
Przegląd serwisowy żurawia pokładowego HI AB 033T-3 na MH-1
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Specyfika głównych wymagań:
Przegląd serwisowy SpW MH-1 ma być realizowany zgodnie z zakresem
określonym w Wykazie Prac Naprawczych (WPN) stanowiącym załącznik nr 2
do niniejszego zaproszenia dla części 1,2,3 i 4.
2. Przedmiot zamówienia opisany został wg następujących kodów CPV: 50531400-0
Miejsce i termin składania: Termin składania ofert
1. Ostateczny termin składania ofert upływa w dniu 20.11.2017 r.
2. Oferty należy składać wyłącznie w formie elektronicznej na adres:
kpw.zpoferty@ron.mil.pl
Termin składania: 2017-11-20
Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji umowy:
Umowę należy zrealizować w terminie: 01.12.2017 r.
Wymagania: Składanie ofert częściowych:
Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne części.
Zasady prowadzenia postępowania
1. Wykonawca może w terminie do dnia 17.11.2017 r. zwrócić się do Zamawiającego
z prośbą o wyjaśnienie lub zmianę warunków zamówienia. Zamawiający niezwłocznie
udziela odpowiedzi Wykonawcy, jednocześnie zamieszczając informację na stronie
Zamawiającego.
2. Zamawiający może przed terminem składania ofert zmienić warunki zamówienia.
Powyższe zmiany zamieszcza się na stronie internetowej Zamawiającego. Jeżeli
na skutek zmiany będzie konieczne wydłużenie terminu składania ofert, Zamawiający
przedłuży ten termin o czas niezbędny na przygotowanie ofert.
3. Zamawiający poprawia oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe w treści oferty oraz
inne omyłki polegające na niezgodności z zaproszeniem, które nie powodują istotnej
zmiany oferty, zawiadamiając niezwłocznie o tym wykonawcę. Wykonawca może
w terminie 3 dni złożyć oświadczenie, że nie wyraża zgody na poprawioną omyłkę
polegającą na niezgodności zaproszeniem. W takim wypadku jego oferta podlega
odrzuceniu.
4. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli
wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa
w Rozdziale V, albo które zawierają błędy do ich złożenia w wyznaczonym terminie.
Złożone na wezwanie dokumenty muszą potwierdzać spełnianie warunków nie
później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
5. Zamawiający może także wezwać wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących
oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w Rozdziale V.
6. Wykluczeniu podlegają wykonawcy, którzy:
a) nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu;
b) złożyli dwie konkurencyjne oferty w postępowaniu.
7. Oferta podlega odrzuceniu, gdy:
a) jest niezgodna z Regulaminem;
b) jej treść nie odpowiada treści zaproszenia;
c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
d) zawiera błędy w obliczeniu ceny;
e) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z postępowania.
8. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni liczonych od dnia,
w którym upłynął termin składania ofert. Termin ten może zostać wydłużony
na wniosek zamawiającego lub samodzielnie o okres nie dłuższy niż 30 dni.
Zamawiający wybierze ofertę wykonawcy, który spełnia warunki udziału
w postępowaniu oraz przedstawił najkorzystniejszą ofertę cenową. Ocena ofert
w kryterium cena, będzie przeprowadzona według poniższego wzoru:
cena najniższa
----------------------x 100 pkt
cena oferty ocenianej
Warunki udziału w postępowaniu i dokumenty, jakie Wykonawca musi dołączyć
do oferty
1. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że:
1) nie znajduje się w stanie likwidacji bądź upadłości, chyba, że po ogłoszeniu
upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli
układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego.
Na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu wykonawca
przedkłada aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji
i informacji o działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania ofert.
2. pełnomocnictwo (o ile występuje);
3. kalkulacja kosztów wykonania przedmiotu zamówienia wg wzoru stanowiącego
załącznik nr 3 do niniejszego zaproszenia - osobna dla każdej części.
4. zestawienie kosztów wykonania poszczególnych pozycji WPN wg wzoru
stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszego zaproszenia - osobne dla każdej części.
VI. Opis sposobu przygotowania oferty
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę zgodnie z wymaganiami niniejszego
zaproszenia.
2. Ofertę należy sporządzić w języku polskim na komputerze lub inną techniką w sposób
czytelny i trwały.
3. Każda strona oferty powinna być ponumerowana. Każda naniesiona przez wykonawcę
zmiana powinna być przez niego parafowana.
4. Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy.
5. Oferta musi być kompletna. Na ofertę składa się formularz oferty (załącznik
nr 1 do zaproszenia) oraz pozostałe dokumenty wskazane w zaproszeniu.
6. Dokumenty sporządzone w języku obcym, należy złożyć wraz z tłumaczeniem
na język polski.
7. Dopuszcza się przedkładanie dokumentów w kopiach, przy czym w razie wątpliwości
Zamawiającego może on wezwać do przedstawienia oryginału dokumentu lub kopii
poświadczonej za zgodność.
8. Wszelkie poprawki naniesione w treści oferty powinny być podpisane przez osobę
podpisującą ofertę.
9. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Opis sposobu obliczania ceny
1. Wykonawca powinien uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją
zamówienia. Wykonawca powinien również uwzględnić ewentualne ryzyko, związane
nieprzewidzianymi okolicznościami przy realizacji zamówienia, które mogą i powinny
być brane pod uwagę przez profesjonalistę realizującego zamówienie.
2. Cena podana w formularzu za realizację całości zamówienia musi być podana
w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Wykonawca podaje cenę netto (bez podatku VAT) oraz cenę brutto (wraz z podatkiem
VAT).
4. Wszystkie obliczenia powinny zostać dokonane ze szczególną starannością,
a następnie podlegać wpisaniu do formularza oferty. W celu uniknięcia ewentualnych
omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych należy dokonać sprawdzenia ich
poprawności.
Uwagi: Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania
ofert.
Termin związania ofertą liczy się od dnia, w którym upłynął termin składania ofert.
Zamawiający może w każdym czasie unieważnić postępowanie bez podawania
przyczyn.
Informację o wynikach postępowania Zamawiający zamieszcza na stronie
internetowej.
Postanowienia końcowe
1. Postępowanie ma charakter otwarty.
2. Po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający prześle wybranemu Wykonawcy
zamówienie.
3. W przypadku odmowy realizacji zamówienia, Zamawiający może wybrać ofertę
następnego w kolejności Wykonawcy.
4. Zapłata faktury za realizację przedmiotu zamówienia nastąpi w formie przelewu
na rachunek Wykonawcy wskazany na fakturze w terminie 30 dni od daty otrzymania
jej przez Zamawiającego.
Kontakt: Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami
1. Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się z wykonawcami wyłącznie drogą
e-mailową.
2. Forma porozumiewania się określona w pkt 1 obejmuje wszystkie oświadczenia,
zawiadomienia, wezwania, wnioski składane przez zamawiającego i wykonawcę.
3. W przypadku porozumiewania się drogą e-mailową każda ze stron obowiązana jest
niezwłocznie potwierdzić fakt otrzymania zawiadomienia, wezwania, oświadczenia,
wniosku lub informacji pod rygorem nieważności.
4. Dane kontaktowe Zamawiającego umieszczone są w nagłówku zaproszenia.
Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się
z wykonawcami:
- kpt. mar. Adrian SZEMRAJ - tel. 261 242 226.
Język kontaktu: polski
Kod CPV: 50531400-0
Numer dokumentu: 231/P/NiH/2017

Zapisz się do newslettera:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.