Dzisiaj jest: 2.5.2024, imieniny: Longiny, Toli, Zygmunta

Nadzór techniczny nad eksploatacją statków w Szczecinie

Dodano: 6 lat temu Czytane: 217

Przetarg na usługi w zakresie nadzoru technicznego nad eksploatacją statków w Szczecinie

Przetarg: Świadczenie usługi nadzoru technicznego nad eksploatacją statków

treść ogłoszenia:

 

Przedmiot: Świadczenie usługi nadzoru technicznego nad eksploatacją statków
Organizator: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Szczecinie
Adres: ul. Tama Pomorzańska, 70-030 Szczecin
Województwo / powiat: zachodniopomorskie, powiat Szczecin
Państwo: Polska
Telefon / fax: tel. 914 411 200, faks 914 411 300
E-mail: maciej.leszczynski@szczecin.rzgw.gov.pl
Opis: Świadczenie usługi nadzoru technicznego nad eksploatacją statków Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Szczecinie
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na zapewnieniu stałego nadzoru nad działaniem statków Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Szczecinie oraz sygnalizowanie niezbędnych działań wymaganych dla zachowania ich pełnej sprawności technicznej. 2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71631000-0 Usługi nadzoru technicznego 50241000-6 Usługi w zakresie napraw i konserwacji statków 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1) weryfikacja zgłoszeń awarii instalacji elektrycznych na statkach; 2) wymiana uszkodzonego osprzętu elektrycznego (wyłączniki, przełączniki instalacyjne, gniazda wtykowe, przyciski sterownicze, puszki instalacyjne etc.); 3) usuwanie awarii w instalacjach elektrycznych na statkach; 4) wymiana bezpieczników i styczników; 5) regulacja nastaw sterowników, styczników i innych elementów instalacji elektrycznych na statkach; 6) sprawdzanie sprawności akumulatorów i układów do ich ładowania; 7) weryfikacja zgłoszeń awarii maszyn i urządzeń mechanicznych na statkach; 8) demontaż uszkodzonych elementów maszyn, urządzeń i wyposażenia statków oraz ich defektacja; 9) montaż nowych lub naprawionych elementów maszyn, urządzeń i wyposażenia statków; 10) usuwanie przecieków instalacji wodnych i paliwowych; 11) wymiana uszkodzonych pomp i zaworów; 12) sporządzenie zestawień zapotrzebowania na części zamienne oraz materiały i płyny eksploatacyjne; 13) sprawdzanie sprawności i prawidłowości działania silników, maszyn i urządzeń na statkach. 5. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ
Specyfikacja: Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.szczecin.rzgw.gov.pl/przetargi

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Miejsce i termin składania: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-12-13, godzina: 10:00,
Termin składania: 2017-12-13
Miejsce i termin realizacji: Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: 12 lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
12
Wadium: nie wymagane
Wymagania: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Opis warunku dotyczący doświadczenia Wykonawcy: Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie lub wykonuje należycie co najmniej jedną usługę, polegającą na nadzorze technicznym i kontroli nad eksploatacją statków żeglugi śródlądowej wraz z identyfikacją zagrożeń awarii, o wartości min. 80.000,00 zł brutto (wartość jednej usługi). Opis warunku dotyczący osób zdolnych do realizacji zamówienia: Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował podczas realizacji zamówienia 4 osobami (Specjalistami) posiadającymi następujące kwalifikacje: a) Kierownik Zespołu: o wykształcenie wyższe o specjalności budowa okrętów; o co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym; o co najmniej 3-letnie doświadczenie przy sprawowaniu nadzoru technicznego i kontroli nad eksploatacją statków żeglugi śródlądowej. b) Elektryk: o wykształcenie wyższe związane z elektrotechniką; o co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w remontach i naprawach statków żeglugi śródlądowej. c) Mechanik: o wykształcenie średnie lub wyższe w zakresie mechaniki okrętowej; o co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w remontach i naprawach statków żeglugi śródlądowej. d) Specjalista w zakresie przepisów i wymagań inspekcyjnych PRS: o wykształcenie wyższe o co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu inspekcji i odbiorów statków pod nadzorem towarzystw klasyfikacyjnych; o biegła znajomość przepisów PRS i innych towarzystw klasyfikacyjnych. Uwaga: Zamawiający nie dopuszcza możliwości pełnienia dwóch lub więcej funkcji przez tą samą osobę.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykazu usług wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane; wzór wykazu usług stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ; 2) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień, doświadczenia zawodowego oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu osób stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Uwagi: Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie osób realizujących usługę 40,00

Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Kod CPV: 71631000-0,50241000-6
Numer dokumentu: 627970-N-2017, NA-2522-58/2017

Zapisz się do newslettera:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.