Dzisiaj jest: 2.5.2024, imieniny: Longiny, Toli, Zygmunta

Demontaż akumulatorów i kanałów wentylacyjnych na okręcie podwodnym ORP SĘP

Dodano: 6 lat temu Czytane: 242

Przetarg na usługi demontażu akumulatorów oraz demontażu kanałów wentylacyjnych na okręcie podwodnym ORP SĘP w Wałczu

Przetarg: Demontaż akumulatorów oraz demontaż kanałów wentylacyjnych na okręcie podwodnym ORP SĘP

treść ogłoszenia:

 

Przedmiot: Demontaż akumulatorów oraz demontaż kanałów wentylacyjnych na okręcie podwodnym ORP SĘP
Organizator: 1 Regionalna Baza Logistyczna
Adres: ul. Ciasna 7, 78-600 Wałcz
Województwo / powiat: zachodniopomorskie, powiat wałecki
Państwo: Polska
Telefon / fax: 261 47-24-24
Opis: Przedmiot zamówienia: Demontaż akumulatorów oraz demontaż kanałów
wentylacyjnych na okręcie podwodnym ORP SĘP.
Opis przedmiotu zamówienia: Obejmuje wykonanie czynności związanych z demontażem
akumulatorów oraz demontażem kanałów wentylacyjnych na okręcie podwodnym ORP SĘP.
Miejsce i termin składania: Miejsce, termin złożenia oferty: kancelaria jawna - 1 Regionalna Baza Logistyczna Wałcz,
ul. Wojska Polskiego 76, termin złożenia ofert do dnia 13.12.2017 r. do godz. 10.00.
Termin składania: 2017-12-13
Otwarcie: Termin otwarcia ofert: 13.12.2017 r. godz. 10.30.
Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji zamówienia: do 20.12.2017 r.
Wymagania: Warunki płatności: płatność przelewem do 30 dni od chwili otrzymania przez
Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury
Termin związania ofertą: 30 dni
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z ofert ważnych przy zastosowaniu
kryterium: cena - 100 %.
1) Oferty za kryterium ,,cena" będą rozpatrywane w odniesieniu do każdej części
(zadania).
2) Jeżeli w niniejszym postępowaniu nie będzie można dokonać wyboru oferty
najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie,
Zamawiający wezwie Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.
Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: jak w opisie przedmiotu
zamówienia.
Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty
w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego:
a) Po zatwierdzeniu przez dowódcę protokołu z przeprowadzonego rozeznania cenowego
zostanie on zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego
www.1rblog.wp.mil.pl
b) Osoba dokonująca zakupu usługi zawiadomi (drogą pisemną, telefonicznie lub
mailową) Wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę o wyborze jego oferty,
c) Umowa w sprawie zamówienia zawarta będzie w terminie wyznaczonym przez
Zamawiającego.
d) wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia Zamawiającemu do dnia podpisania
umowy aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o
wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają
wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,
wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku spółek cywilnych, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej wystawione w okresie wskazanym wyżej, dla każdego wspólnika,
Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z opisem przedmiotu zamówienia, warunkami
wykonania dostawy i nie wnosi do nich zastrzeżeń.
Sposób przygotowania oferty cenowej:
1. Ofertę cenową składa się, pod rygorem nieważności w formie pisemnej (ręcznie, na
maszynie lub w postaci wydruku komputerowego), zapewniającej pełną czytelność jej
treści. Oferta wraz z załącznikami winna być podpisana przez osobę (osoby)
uprawnione do składania oświadczeń woli ze skutkiem zaciągania zobowiązań
w imieniu Wykonawcy.
Do oferty należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa/upoważnienie do
reprezentowania Wykonawcy ( o ile dotyczy).
3. Celem zapewnienia integralności oferty oraz załączników do oferty zaleca się aby
Wykonawca:
1) zaparafował każdą stronę oferty oraz załączników do oferty (w przypadku jej
zapisania),
2) ponumerował strony oferty oraz załączników do oferty,
3) spiął lub zszył kartki w ofercie oraz załącznikach do oferty,
4. Koperta powinna być zamknięta i zabezpieczona przed otwarciem bez uszkodzenia,
gwarantując zachowanie poufności jej treści - do terminu otwarcia ofert.
5. Kopertę należy opisać hasłem:
nr sprawy wg rejestru 2242/WT/STM/2017 ,, Demontaż akumulatorów
oraz demontaż kanałów wentylacyjnych na okręcie podwodnym ORP SĘP
nie otwierać do dnia 13.12.2017 r. do godziny 10.30."
Na kopercie należy umieścić w postaci pieczęci firmowej lub odręcznego napisu nazwę
Wykonawcy i jego adres zgodnie z danymi rejestrowymi (ewidencyjnymi).
6. Dokumenty winny być wykonane w języku polskim, dokumenty sporządzone
w języku obcym są składane z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez
Wykonawcę.
7. W przypadku, gdy Wykonawca dołącza do oferty, jako załącznik kopię wymaganego
dokumentu, kopia powinna być poświadczona za zgodność z oryginałem, przez
Wykonawcę bądź inną osobę legitymującą się pełnomocnictwem rodzajowym do
reprezentowania Wykonawcy.
8. Jeżeli złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie
budzić uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości, a komisja nie będzie mogła
sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób, zażąda przedstawienia oryginału lub
notarialnie potwierdzonej kopii.
9. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem
i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania. Zamawiający nie odpowiada
za koszty poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem
oferty.
10.Ofertę cenową należy sporządzić wg poniższego wzoru w formie pisemnej, w języku
polskim, włożyć ją w kopertę, opisać zgodnie z pkt 5 i dostarczyć do Kancelarii
Jawnej Zamawiającego.
11. Zamawiający oczekuje wystawienia faktury o tytule jak w arkuszu ofertowym
postępowania 2242/WT/STM/2017.
W ramach zaproszenia do złożenia ofert - nr sprawy wg rejestru 2242/WT/STM/2017
,,Demontaż akumulatorów oraz demontaż kanałów wentylacyjnych na okręcie
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest zgodnie z postanowieniami
Regulaminu udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w
złotych równowartości kwoty 30 000 euro oraz przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia
1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16, póz. 93 ze zm.)
Kontakt: Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami: st. referent Wioletta Sekuła........
tel. 261 472 386
Język kontaktu: polski
Numer dokumentu: 2242/2017, 2242/WT/STM/2017

Zapisz się do newslettera:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.