Dzisiaj jest: 17.5.2024, imieniny: Brunony, Sławomira, Wery

Przetarg na zakup slipu dla małych jednostek w Świnoujściu

Dodano: 6 lat temu Czytane: 170

Oferta o przetargu na zakup slipu dla małych jednostek w tym: wykonanie programu funkcjonalno-użytkowego, dokumentacji projektowej oraz dostawia i montaż slipu

Przetarg: Zakup slipu dla małych jednostek w tym: wykonanie programu funkcjonalno-użytkowego, dokumentacji projektowej oraz dostawia i montaż slipu

Przedmiot: Zakup slipu dla małych jednostek w tym: wykonanie programu funkcjonalno-użytkowego, dokumentacji projektowej oraz dostawia i montaż slipu
Organizator: Ośrodek Sportu i Rekreacji ,,Wyspiarz" w Świnoujściu
Adres: ul. Matejki 22, 72-600 Świnoujście
Województwo / powiat: zachodniopomorskie, powiat Świnoujście
Państwo: Polska
Telefon / fax: 91 321 39 12
E-mail: sekretariat@osir.swinoujscie.pl
Opis: Zakup slipu dla małych jednostek w tym: wykonanie programu funkcjonalno-użytkowego, dokumentacji projektowej oraz dostawia i montaż slipu na Basenie Północnym w Świnoujściu."
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Programu funkcjonalno-użytkowego dotyczącego budowy slipu ,,pływającego"(zał. 2 zdjęcie poglądowe), który ma być usytuowany na nabrzeżu Basenu Północnego w Świnoujściu w miejscu ustalonym z Zamawiającym. Po zaakceptowaniu PFU przez Zamawiającego Wykonawca przystąpi do wykonania dokumentacji projektowej. Wykonawca zobowiązany jest w imieniu Ośrodka do uzyskania wszelkich pozwoleń przewidzianych przepisami prawa w tym pozwolenie Konserwatora Zabytków wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę. Warunkiem przystąpienia do budowy i montażu urządzenia do slipowania jednostek pływających jest złożenie przez Wykonawcę kompletu wymaganych zezwoleń, dokumentów i potwierdzenie ich odbioru przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. Zamawiający dokona odbioru ostatecznego przedmiotu zamówienia po uzyskaniu pełnej dokumentacji: powykonawczej, sporządzonej w formie drukowanej i cyfrowej, atestów na materiały, gwarancji na urządzenia, dokumentów protokołów i zaświadczeń z przeprowadzonych przez Wykonawcę sprawdzeń i badań, a w szczególności decyzji zezwalającej na eksploatację, instrukcji obsługi, konserwacji i eksploatacji.
Nieprzekraczalne terminy na wykonanie etapów zamówienia:
a. Opracowanie PFU - 10 dni roboczych od podpisania umowy.
b. Wykonanie dokumentacji projektowej - 30 dni kalendarzowych od zatwierdzenia przez Zamawiającego PFU
c. Przedstawienie Zamawiającemu potwierdzeń złożenia dokumentacji do uzyskania stosownych uzgodnień, pozwoleń i zgód - 10 dni roboczych od wykonania dokumentacji projektowej
d. Uzyskanie pozwoleń, budowa i montaż slipu wraz z pozwoleniem na użytkowanie do dnia 30.06.2018 r.
Miejsce i termin składania: Miejsce i termin złożenia ofert: do 20.02.2018 r. do godz. 9:00. Skan oferty należy przesłać na adres email: sekretariat@osir.swinoujscie.pl i a.maslowska@osir.swinoujscie.pl lub złożyć oryginał oferty w siedzibie Zamawiającego pod adresem: Ośrodek Sportu i Rekreacji ,,Wyspiarz", ul. Matejki 22, 72-600 Świnoujście (sekretariat, I piętro). Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
Termin składania: 2018-02-20
Otwarcie: Data otwarcia i przeglądu ofert: 20.02.2018 r. godz. 10:00.
Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji zamówienia: do 30.06.2018 r.
Wymagania: Kryteria oceny ofert: najniższa cena
Okres gwarancji: minimum 24 miesiące
Warunki płatności: należność za wykonanie zadania nastąpi w terminie zgodnym z zawartą umową.
Sposób przygotowania oferty: ofertę wariantową należy sporządzić w formie pisemnej w języku polskim, w sposób staranny, czytelny i trwały na załączonym formularzu oferty - zał. nr 1. Celowym jest dokonanie wizji lokalnej miejsca wykonywania prac dla właściwego oszacowania wartości oferty.
Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty: o wyborze najkorzystniejszej oferty i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi Oferenta drogą elektroniczną lub telefonicznie.
Informacja o wyborze Wykonawcy zostanie umieszczona na stronie internetowej http://www.osir.swinoujscie.pl/.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie, zastrzega sobie prawo do nie wybrania żadnego Wykonawcy, bez podania przyczyny. Wykonawcy, których oferty nie zostaną wybrane, nie mogą zgłaszać żadnych roszczeń względem Zamawiającego z tytułu złożenia swojej oferty cenowej. Zamawiający nie dokonuje zwrotu jakichkolwiek należności z tytułu kosztów sporządzenia oferty.
Kontakt: Dane do kontaktu Agnieszka Masłowska - Kierownik Portu Jachtowego tel. 515394440
Język kontaktu: polski
Numer dokumentu: 3/BP/2018

Zapisz się do newslettera:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.