Przedmiot: |
Wykonanie remontu instalacji elektrycznej - oświetlenia klatek schodowych, wewnętrznej linii zasilającej na klatkach schodowych, oświetlenia zewnętrznego budynków Spółdzielni |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Data zamieszczenia: | 2018-02-09 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dane kontaktowe Zamawiającego: | Spółdzielnia Mieszkaniowa „Łada” ul. 3 Maja 40 23-400 Biłgoraj tel. 84 688–29–30 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Województwo: | lubelskie | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Miasto: | Biłgoraj | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Wadium: | 1820 PLN | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Termin składania ofert: | 2018-03-01 12:00:00 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Spółdzielnia Mieszkaniowa „Łada” w Biłgoraju informuje, że ogłasza przetarg na wykonanie: 1. remontu instalacji elektrycznej oświetlenia klatek schodowych budynków ul. Szewska 5, Nadstawna 7 w Biłgoraju Zakres prac w budynku Nadstawna 7: - demontaż istniejącej instalacji oświetleniowej (w tym przewodów, wyłączników, puszek instalacyjnych, opraw oświetleniowych), - wykonanie nowej instalacji zasilającej (stosować przewody YDY 3x1,5 750V), - montaż opraw oświetleniowych z czujnikami ruchu, dokonać regulacji pracy opraw. Zakres prac w budynku Szewska 5: - demontaż elementów istniejącej instalacji oświetleniowej - wyłączników, opraw oświetleniowych, - zmiana instalacji zasilającej (połączyć instalację w puszkach wyłączników, zabezpieczyć puszki deklami), - montaż opraw oświetleniowych z czujnikami ruchu, dokonać regulacji pracy opraw.
Należy zastosować lampy Voltea Detecta 8W/10W (ustawione na 8W). Zdemontowane lampy należy przekazać do magazynu Spółdzielni. 2. remontu instalacji elektrycznej - wewnętrznej linii zasilającej na klatkach schodowych w budynkach Kościuszki 30 i 97 w Biłgoraju: Zakres prac : - wymiana pionów zasilających na LYg 16 mm2 , - remont tablic głównych administracyjnych (łącznie z wymianą zabezpieczeń na wyłączniki nadmiarowo-prądowe, wymianą przewodów zasilających licznik), - remont tablic piętrowych – w tym wymiana zabezpieczeń przedlicznikowych na wyłączniki nadmiarowo prądowe, wymiana przewodów zasilających licznik i wymiana puszek piętrowych na pierścienie rozgałęźne,
3. remontu oświetlenia zewnętrznego budynków przy ul. Sienkiewicza 14 oraz 10A, C w Biłgoraju. Zakres prac: - demontaż istniejących lamp oświetlenia terenu (4szt.), - montaż lamp wraz z zasilaniem wg. tabeli.
Po wykonanych pracach należy doprowadzić obiekty a także teren do stanu pierwotnego a także należy załączyć badania instalacji elektrycznej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów. Termin wykonania : do 31.07.2018 r. Prosimy o podanie łącznego kosztu remontu z podziałem na koszty poszczególnych zadań i wykonania remontu instalacji w poszczególnych budynkach oraz nośniki kosztów robót dodatkowych, okresu gwarancji i terminu płatności faktury. W przypadku zainteresowania przetargiem prosimy o wpłatę wadium w wysokości 1820 zł na konto w BS Biłgoraj nr 69960200070000025720000004 do dnia 28.02.2018r. Zwrot wadium dla oferentów nie wybranych w przetargu następuje niezwłocznie po wyborze wykonawcy w terminie max do 7 dni roboczych od daty wyboru wykonawcy. W przypadku rezygnacji wybranego wykonawcy z wykonywania prac będących przedmiotem postępowania przetargowego wpłacone przez niego wadium nie podlega zwrotowi. Po podpisaniu umowy z wykonawcą 50% kwoty wadium zostaje zwrócone wykonawcy na wskazane przez niego konto w terminie 7 dni roboczych od daty podpisania. Pozostała kwota zostaje na rachunku Spółdzielni jako zabezpieczenie należytego wykonania umowy. Kwota zabezpieczenia należytego wykonania umowy zostaje zwrócona w nominale po upływie terminu gwarancji, nie później jednak niż po upływie 3 lat. W przypadku stwierdzenia niedoróbek lub wad wykonawczych czas zabezpieczenia należytego wykonania umowy zostaje przedłużony do terminu wykonania zausterkowanych robót. Zwrot w/w kwoty następuje po usunięciu usterek w ciągu 14 dni po spisaniu notatki o ich usunięciu. W przypadku nie usunięcia usterek w terminie wyznaczonym w protokole odbioru kwota ta nie jest zwracana wykonawcy. Do oferty należy dołączyć pod rygorem nieważności oferty : 1.Oświadczenie o posiadaniu uprawnień niezbędnych do wykonania określonych prac. 2.Oświadczenia o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia , a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia. 3.Referencje 4.Wykaz wykonywanych robót. 5.Oświadczenia, że w stosunku do Państwa firmy nie zostało wszczęte postępowanie upadłościowe ,lub nie ogłoszono upadłości. 6.Oświadczenie, że nie ma prawomocnego wyroku za przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych. 7.Kserokopię wpłaty wadium. Oferty należy składać w biurze Spółdzielni w terminie do 1.03.2018r. do godz. 1200 (decyduje termin wpływu do Spółdzielni) w zaklejonych kopertach w sekretariacie Spółdzielni z adnotacją „oferta na wykonanie remontu instalacji elektrycznej”. Otwarcie ofert nastąpi 1.03.2018r o godz. 1215 w biurze Spółdzielni. Spółdzielnia zastrzega sobie prawo unieważnienia przetargu bez podania przyczyny. |
Tu jesteś: www.e-przetargi.pl :
- Przetargi-gminne
- Lubelskie
- Przetarg na remont instalacji elektrycznej w Biłgoraju