Dodano: 6 lat temu
Czytane: 257
Oferta o przetargu na roboty budowlane w zakresie remontu dachu w Gorzowie Wielkopolskim
Przedmiot: |
Remont dachu budynku Wspólnoty Mieszkaniowej
|
Data zamieszczenia: |
2018-02-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
ul. Wełniany Rynek 3
66-400 Gorzów Wielkopolski
tel. (095) 73-87-101, 73-87-102
fax: (095) 73-87-100 |
Województwo: |
lubuskie |
Miasto: |
Gorzów Wielkopolski |
Wadium: |
--- |
Termin składania ofert: |
2018-03-05 11:00:00 |
Dokumenty do pobrania |
- Załączniki
- Przedmiar robót
|
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej działając w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej Nieruchomości przy ulicy Chopina 26 w Gorzowie Wlkp.
zaprasza do składania ofert na wykonanie remontu dachu w budynku mieszkalnym przy ul. Chopina 26 w Gorzowie Wlkp.
Zakresy prac zgodny z załączonym przedmiarem robót .
Warunki dla prawidłowego prowadzonego postępowania:
· termin wykonania prac : - 2 miesiące od dnia podpisania umowy
· okres gwarancji: - 60 miesięcy od daty odbioru robót na roboty
· warunki płatności: - do 30 dni od daty otrzymania faktury
· sposób rozliczenia robót: kosztorysem zamiennym sporządzonym na podstawie kosztorysu
ofertowego i obmiaru faktycznie wykonanej ilości robót budowlanych.
· sporządzenie oferty cenowej : kosztorys ofertowy należy sporządzić metodą uproszczoną na
podstawie załączonych do oferty przedmiarów/oferty cenowej (odpowiedni plik do pobrania ze strony
www.zgm.gorzow.pl ),
· należy wyszczególnić parametry kosztorysowe zastosowane do wyliczenia kosztorysu
ofertowego i rozliczenia ewentualnych robót dodatkowych,
· ceny określone przez Wykonawcę w ofercie są stałe i nie będą zmienione w toku realizacji prac .
Kryteria oceny ofert: najniższa cena .
Informujemy jednocześnie, że Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia procedury bez podania przyczyny.
Opisaną i zamkniętą ofertę należy złożyć w sekretariacie ZGM pok. 12 do dnia 05.03.2018r. do godz. 11.00.
Otwarcie ofert jest jawne i odbędzie się w siedzibie ZGM o godz. 11.15
Uwaga!
Warunkiem podpisania umowy jest przedłożenie w Administracji następujących dokumentów:
· aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
· aktualną kopię opłaconej polisy OC wraz z dokumentem wpłaty w zakresie prowadzonej
działalności. Potwierdzenie opłaty może wynikać z samego dokumentu polisy OC, bądź innych
dokumentów potwierdzających opłacenie polisy. Wykonawca obowiązany jest przedłożyć
w Administracji kopię aktualnej polisy każdorazowo w przypadku j wygaśnięcia ubezpieczenia
|