Dzisiaj jest: 19.5.2024, imieniny: Celestyny, Iwony, Piotra

Przetarg na wykonanie przeglądów instalacji elektrycznej w Krośnie Odrzańskim

Dodano: 6 lat temu Czytane: 699

Oferta przetargowa na roboty w zakresie wykonania 5-cio letnich przeglądów instalacji elektrycznej w zasobach Spółdzielni Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim

Wykonanie 5-cio letnich przeglądów instalacji elektrycznej w budynkach i lokalach mieszkalnych oraz usługowych będących w administracji Spółdzielni

Data zamieszczenia: 2018-03-06Dane kontaktowe Zamawiającego: Spółdzielnia Mieszkaniowa w Krośnie Odrzańskim
ul. Matejki 3B
66-600 Krosno Odrzańskie

Osoba do kontaktu:
Andrzej Korba, tel. 505 149 356
e-mail: smkr.o@wp.plWojewództwo:lubuskieMiasto:Krosno OdrzańskieWadium:---Termin składania ofert:2018-03-23Dokumenty do pobrania
  • Załączniki

II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest : „Wykonanie 5-cio letnich przeglądów instalacji elektrycznej w budynkach i lokalach mieszkalnych oraz usługowych będących w administracji Spółdzielni Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim (wykaz budynków w załączniku)
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów instalacji
elektrycznej zgodnie z art.62 pkt.1 Ustawy Prawo Budowlane tj. „[…]co najmniej raz na 5 lat kontrolą powinno być objęte
również badanie instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i
środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów […]” w budynkach i lokalach
mieszkalnych będących w administracji Spółdzielni Mieszkaniowej w Krośnie Odrzańskim (wykaz budynków w
załączniku).
Zakres pięcioletniego przeglądu instalacji elektrycznej powinien obejmować w szczególności:
– Oględziny instalacji elektrycznej, urządzeń elektrycznych oraz osprzętu narażonych na szkodliwe wpływy
atmosferyczne i niszczące działanie czynników występujących podczas użytkowania obiektu na zewnątrz budynku oraz
we wszystkich pomieszczeniach wewnątrz budynku: sprawdzenie wizualne instalacji elektrycznych w zakresie stanu
prawidłowości połączeń, izolacji i ułożenia przewodów, sprawdzenie wizualne instalacji elektrycznych w zakresie
stanu prawidłowości osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, sprawdzenie kompletności tablic i
oznaczeń.
– Oględziny instalacji odgromowej: sprawdzenie wizualne instalacji odgromowej w zakresie stanu prawidłowości
połączeń, mocowań i ułożenia przewodów.
– Pięcioletnie pomiary elektryczne w zakresie:
– pomiary skuteczności ochrony przeciwporażeniowej tj. pomiary skuteczności zerowania lub inaczej pomiary
impedancji pętli zwarcia
– pomiary rezystancji izolacji obwodów I- fazowych
– pomiary rezystancji izolacji obwodów III- fazowych
– pomiary wyłączników różnicowoprądowych
– pomiary rezystancji uziomów instalacji odgromowej (pomiary rezystancji uziemienia).
W nawiązaniu do powyższego wskazujemy, że za wyjątkiem określonych powyżej czynności Wykonawca winien
dokonać przeglądu zgodnie z obowiązującymi we wskazanym zakresie przepisami prawa i normami, a także przy
użyciu urządzeń odpowiadających wymaganiom przepisów prawa str. 2 i norm (Wykonawca w protokole winien
określić rodzaj mierników wraz z informacją w zakresie spełnienia przez wskazane urządzenia odpowiednich
norm i przepisów). Do niniejszego zapytania ofertowego mogą przystąpić jedynie Wykonawcy posiadające ważne
uprawnienia eksploatacyjne i dozorowe w zakresie przeglądów instalacji elektrycznych. Z przeprowadzonego
przeglądu stanu technicznego oraz pomiarów instalacji elektrycznych Wykonawca każdorazowo sporządzić musi i
dostarczyć do siedziby Zamawiającego w terminie 14 dni od dnia wykonania przeglądu pisemny protokół.
Protokół przeglądu instalacji elektrycznej w treści winien zawierać m.in.: datę wykonania przeglądu, nr
protokołu oznaczenie obiektu objętego przeglądem (adres) dane techniczne urządzeń użytych do oględzin i
dokonania pomiarów wraz z informacją w zakresie spełnienia przez nie wymaganych przepisów prawa i norm
tabelaryczne zestawienie pomiarów z podziałem na poszczególne lokale, a w ramach lokali na poszczególne
pomieszczenia (zestawienie punktów pomiarowych), wraz z informacją z oględzin instalacji elektrycznej w lokalu
wynik pomiarów dla poszczególnych punktów w lokalach (pozytywny/negatywny) tabelaryczne zestawienie
poszczególnych pomiarów dla części wspólnych budynków (klatki schodowe, piwnice, strychy itp.) wraz z
informacją z oględzin instalacji elektrycznej, tablic itd. Tabelaryczne zestawienie pomiarów rezystancji izolacji w
obwodach wraz z wynikiem (pozytywny/negatywny) Tabelaryczne zestawienie pomiarów rezystancji uziomów
instalacji odgromowej wraz z wynikiem (pozytywny/ negatywny) Tabelaryczne zestawienie pomiarów
wyłączników różnicowoprądowych wraz z wynikiem (pozytywny/ negatywny) Wykaz usterek i nieprawidłowości
Określenie zaleceń pokontrolnych Informacja o dopuszczeniu bądź braku dopuszczenia instalacji do dalszej
eksploatacji Wskazanie nieprzekraczalnej daty wykonania kolejnego protokołu. Protokół musi posiadać podpis
uprawnionej osoby przeprowadzającej kontrolę. Do protokołu należy załączyć potwierdzenie jego wykonania w
poszczególnych lokalach poprzez podpis lokatora na stosownym zaświadczeniu. Wykonawca dostarcza
Zamawiającemu każdorazowo oryginał protokołu. WYKONAWCA CO NAJMNIEJ 2 DNI PRZED TERMINEM
WYKONANIA PRAC POWIADOMI LOKATORÓW O TERMINIE ICH PRZEPROWADZENIA WRAZ Z PROŚBĄ
W ZAKRESIE UDOSTĘPNIENIA LOKALI DO KONTROLI. POWYŻSZE WYKONANE WINNO ZOSTAĆ W
FORMIE STOSOWNEJ TREŚCI OGŁOSZENIA UMIESZCZONEGO W MIEJSCU WIDOCZNYM W BUDYNKU.
3. Zamawiający dopuszcza/nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
4. Zamawiający dopuszcza/nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia
podwykonawcom.
III.WARUNKI UDZIAŁU:
O w/w zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. posiadają
uprawnienia eksploatacyjne i dozorowe umożliwiające realizację przedmiotu zapytania
ofertowego zgodnie z wszystkimi obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
2. Posiadają aktualną, opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający,
że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej w przedmiotem zapytania ofertowego.
IV. WYKAZ DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ JAKIE WYKONAWCA POWINIEN ZŁOŻYĆ:
1. Podpisany przez uprawnionego Wykonawcę formularz cenowy stanowiący
2. Podpisany przez uprawnionego Wykonawcę harmonogram przeglądów
3. Kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną stosownej polisy lub
innego dokumentu ubezpieczeniowego;
4. Kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną stosownych
uprawnień.
V. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: kwiecień 2018 r.
VI. OPIS SPOSBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Każdy Wykonawca przedłoży tylko jedną ofertę cenową;
2. Oferta musi zawierać formularz ofertowy;
3. Wykonawca winien przedstawić ofertę cenową ryczałtową (cena brutto)za wykonaną usługę tj.
 Cenę ryczałtową brutto za przegląd instalacji elektrycznej i osprzętu w lokalu mieszkalnym lub lokalu
usługowym;
Cenę ryczałtową brutto za przegląd instalacji elektrycznej i osprzętu w częściach wspólnych
budynków (tj. klatki schodowe, piwnice);
 Cenę ryczałtową brutto za przegląd instalacji odgromowej i wyrównawczej
4. Oferta cenowa winna być złożona przez Wykonawcę posiadającego stosowne uprawnienia
eksploatacyjne i dozorowe we wskazanym zakresie;
5. Dokumenty składające się na ofertę, muszą być podpisane przez upoważnio(nego)nych
przedstawiciel(a)i Wykonawcy;
6. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści zapytania;
7. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty;
VI. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres: smkr.o@wp.pl, poczty,
kuriera lub też dostarczona osobiście na adres:
Spółdzielnia Mieszkaniowa w Krośnie Odrzańskim; ul. Matejki 3B; 66-600 Krosno Odrzańskie
do dnia 23.03.2018r wraz z załączoną kserokopią wypisu z rejestru przedsiębiorców lub zaświadczenia z
ewidencji działalności gospodarczej, wystawione w dacie nie wcześniejszej niż sześć miesięcy przed datą
złożenia oferty.
2. Ocena ofert zostanie dokonana w dniu 26.03.2018r, a wyniki i wybór najkorzystniejszej oferty zostanie
ogłoszony o godzinie 14:00 w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej
3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych
ofert.
6. Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie: www.smkro.pl
VII. OCENA OFERT
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
1 -kryterium cenowe
2 - …....................................................................................................................................
3- ….....................................................................................................................................
VIII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej
znajdującej się pod adresem www.smkro.pl
IX. DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji udziela Andrzej Korba pod numerem telefonu 505 149 356 oraz adresem email: smkr.o@wp.pl

Zapisz się do newslettera:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.