Dzisiaj jest: 4.5.2024, imieniny: Floriana, Michała, Moniki

Przetarg na remont lokali komunalnych w Warszawie

Dodano: 6 lat temu Czytane: 172

Oferta przetargowa na roboty budowlane związane z remontem lokali komunalnych mieszkalnych - pustostanów w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy

Wartość zamówienia Poniżej 5 548 000 EURO
Rodzaj zamówienia Robota budowlana
Data umieszczenia ogłoszenia na stronie Miasta 2018-05-15 , 15:12:43
I Zamawiający
Zamawiający Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy
- adres Marii Kazimiery 1, 01-641 Warszawa, woj. mazowieckie
- telefon (0-22) 832-18-35
- faks (0-22) 833-57-35
- e-mail
- adres internetowy
Osoba upoważniona do kontaktów w sprawach proceduralnych Bożena Serwinowska
- adres Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy, Marii Kazimiery 1, 01-641 Warszawa
- lokal 2
- telefon (0-22) 833-08-65
- email
Osoba upoważniona do kontaktów w sprawach merytorycznych Małgorzata Strzelecka
- adres Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy, Marii Kazimiery 1, 01-641 Warszawa
- lokal 11
- telefon (22) 833 08 65
- email mstrzelecka@zgnzoliborz.waw.pl
Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy, Marii Kazimiery 1, 01-641 Warszawa
- lokal 11
Adres, na który należy przesyłać oferty Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy, Marii Kazimiery 1, 01-641 Warszawa
- lokal 11
II Przedmiot zamówienia
Nazwa zamówienia Remont lokali komunalnych mieszkalnych - pustostanów obejmujących Część przetargowa I: ul. Marii Kazimiery 20 m 44, ul. Marii Kazimiery 26 m 84, ul. Krasińskiego 29 m 21, ul. Henkla 6 m 11, ul. Mickiewicza 27 m 7 Część przetargowa II: ul. Śmiała 5/7 m 90, ul. Śmiała 5/7 m 79, ul. Śmiała 4/18 m 23, ul. Śmiała 5/7 m 17, ul. Śmiała 5/7 m 75 w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy”.
Opis zamówienia Remont lokali komunalnych mieszkalnych - pustostanów obejmujących Część przetargowa I: ul. Marii Kazimiery 20 m 44, ul. Marii Kazimiery 26 m 84, ul. Krasińskiego 29 m 21, ul. Henkla 6 m 11, ul. Mickiewicza 27 m 7 Część przetargowa II: ul. Śmiała 5/7 m 90, ul. Śmiała 5/7 m 79, ul. Śmiała 4/18 m 23, ul. Śmiała 5/7 m 17, ul. Śmiała 5/7 m 75 w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy”. Remont polega na wykoniu robót remontowych w zakresie ogólnobudowlanym, sanitarnym i elektrycznym.
Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw Dzielnica Żoliborz
Główny przedmiot (CPV) 45.45.30.00-7
Dodatkowe przedmioty (CPV) 45.31.10.00-0 
45.33.00.00-9 
 
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej Tak
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy Zamawiający zamierza zawrzeć umowę ramową Nie
Czy Zamawiający zamierza ustanowić Dynamiczny System Zakupów Nie
Czy Zamawiający zamierza zastosować aukcję elektroniczną do wyboru najkorzystniejszej oferty Nie
Wartość lub zakres zamówienia (z uwzględnieniem wszystkich części i opcji, o ile dotyczy)  
Nr
części
Nazwa części Wadium
części
1 Remont lokali komunalnych mieszkalnych - pustostanów obejmujących Część przetargowa I: ul. Marii Kazimiery 20 m 44, ul. Marii Kazimiery 26 m 84, ul. Krasińskiego 29 m 21, ul. Henkla 6 m 11, ul. Mickiewicza 27 m 7 C w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy” 0,00
2 Remont lokali komunalnych mieszkalnych - pustostanów obejmujących Część przetargowa II: ul. Śmiała 5/7 m 90, ul. Śmiała 5/7 m 79, ul. Śmiała 4/18 m 23, ul. Śmiała 5/7 m 17, ul. Śmiała 5/7 m 75 w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy” 0,00
Razem 0,00
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania Data zakończenia: 2018-07-09
III Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym, i technicznym
Wymagane wadium 0,00 zł.
Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne Określenie warunków: które muszą spełniać wykonawcy 1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, tj.: 1) posiadają doświadczenie w realizacji co najmniej 2 robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 (każda), obejmujących swym zakresem roboty budowlane, sanitarne (wod.-kan.) i elektryczne, prowadzone w istniejących budynkach Wykonawca może wykazać się realizacją zamówień z okresu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie; 2) skierują do realizacji zamówienia co najmniej: a) jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej albo inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane wykonawcze, w tej specjalności; b) jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych albo inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane wykonawcze, w tej specjalności; c) jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych albo inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane wykonawcze, w tej specjalności. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki określone w ust. 1.2. SIWZ mogą zostać spełnione łącznie przez wykonawców. 3. Wykonawcy polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów 1) Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2) Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. 
II.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI 
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 
Tak 
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji 
Nie 
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: 

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP 
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 
a) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ), z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ). 
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI: 
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP 

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) 
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają jedną ofertę wspólną. Ten sam wykonawca może być członkiem tylko jednego konsorcjum. 2) oświadczenie, o jakim mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a i b składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3) Pozostałe dokumenty, formularze i oświadczenia składa pełnomocnik reprezentujący wszystkich wykonawców 4. Wykonawcy polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawia wraz z ofertą: 1) informację o tych podmiotach w oświadczeniu, o jakim mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a-b; 2) zobowiązania tych podmiotów albo inne dokumenty określające w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą; W przypadku, gdy wykonawcę reprezentować będzie pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo (oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza) podpisane przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentacji wykonawcy, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. 
ZMIANA UMOWY 
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak 
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 
Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 2. 2. Zgodnie z art. 144 ustawy - Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy dotyczące: 1) terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności: a) wystąpienia warunków pogodowych uniemożliwiających, ze względów technologicznych prowadzenie robót, pomimo dołożenia przez Wykonawcę wszelkich starań aby roboty mogły zostać zrealizowane, z zastrzeżeniem, iż okres wydłużenia terminu realizacji nie może być dłuższy niż okres trwania wyżej wymienionych warunków pogodowych powodujących brak możliwości prowadzenia robót b) wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, c) działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, d) w razie konieczności działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, e) w razie zaistnienia zdarzeń niezależnych od Stron, po dacie zawarcia Umowy, o charakterze działania siły wyższej, za które uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, a których strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie Przedmiotu umowy w sposób należyty, f) w przypadku wystąpienia robót dodatkowych nieobjętych zamówieniem podstawowym lub robót zamiennych, 2) osoby pełniącej funkcje kierownika budowy i kierowników robót w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności: a) niewykonywania lub nienależytego wykonywania swoich obowiązków wynikających z umowy. b) śmierci, choroby trwającej dłużej niż 7 dni lub innych zdarzeń losowych, c) zmiana ta jest konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy 3) podwykonawców w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności: a) zmiana podwykonawcy - musi być zaakceptowana przez Zamawiającego b) zmiana zakresu powierzonych prac. 3. Przesunięcie terminu wykonania przedmiotu umowy nastąpi o tyle dni, przez ile trwały przyczyny, o których mowa w ust. 2 pkt. 1, przy czym wymagają one potwierdzenia przez przedstawiciela Zamawiającego. 4. Wykonawca składa Zamawiającemu pismo z prośbą o przesunięcie terminu wykonania przedmiotu umowy wraz z uzasadnieniem nie później niż 7 dni przed upływem terminu określonego w § 4 ust. 2. 5. Wykonawca może dokonać zmiany osoby pełniącej funkcje kierownika budowy lub robót , o której mowa w ust. 2 pkt 2 jedynie za uprzednią zgodą Zamawiającego. 6. Wprowadzenie zmian do zawartej umowy określonych w ust. 2 wymaga sporządzenia przez Przedstawiciela Zamawiającego uzasadnienia określającego przyczyny zmiany. Uzasadnienie będzie załącznikiem do aneksu zmieniającego niniejszą umowę. 
IV Kryteria oceny ofert i informacje administracyjne
Kryteria oceny ofert
Cena 60 %
termin realizacji 40 %
Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień Formularz można odebrać do dnia 2018-05-16
Cena: 0.00 zł.
Adres internetowy, pod którym można pobrać siwz: https://zgnzoliborz.waw.pl
Termin i miejsce składania ofert Oferty należy składać do dnia 2018-05-30 godzina 08:45 
Miejsce: patrz wyżej (adres, na który należy przesyłać oferty)
Termin związania ofertą 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert
Data, godzina i miejsce otwarcia ofert 2018-05-30, 09:00, Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz ul. Marii Kazimiery 1, 01-641 Warszawa
V Inne informacje
Czy zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków UE? Nie
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub przekazania do UOPWE 2018-05-15

Zapisz się do newslettera:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.