Dzisiaj jest: 20.5.2024, imieniny: Bazylego, Bernardyna, Krystyny

Przetarg na remont budynku szkoły w Warszawie

Dodano: 6 lat temu Czytane: 341

Przetarg na roboty budowlane w zakresie remontu podłóg wraz z cokołami na korytarzach parteru, I i II piętra budynku oraz remont szatni w LXXVI LO w Warszawie

Wartość zamówienia Poniżej 5 548 000 EURO
Rodzaj zamówienia Robota budowlana
Data umieszczenia ogłoszenia na stronie Miasta 2018-05-22 , 13:59:32
I Zamawiający
Zamawiający Dzielnica Praga Północ m.st. Warszawy
- adres Kłopotowskiego 15, 00-987 Warszawa, woj. mazowieckie
- telefon (0-22) 443 80 48
- faks (0-22) 443 81 86
- e-mail ppn.zampubl@um.warszawa.pl
- adres internetowy http://www.praga-pn.waw.pl
Osoba upoważniona do kontaktów w sprawach proceduralnych Katarzyna Bełdowska
- adres Dzielnica Praga Północ m.st. Warszawy, Kłopotowskiego 15, 00-987 Warszawa
- lokal 531
- telefon (0-22)443 80 50
- email kbeldowska@um.warszawa.pl
Osoba upoważniona do kontaktów w sprawach merytorycznych Tomasz Jamróz
- adres Dzielnica Praga Północ m.st. Warszawy, Kłopotowskiego 15, 00-987 Warszawa
- lokal 407
- telefon (0-22)4438010
- email tjamroz@um.warszawa.pl
Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia Dzielnica Praga Północ m.st. Warszawy, Kłopotowskiego 15, 00-987 Warszawa
- lokal 531
Adres, na który należy przesyłać oferty Dzielnica Praga Północ m.st. Warszawy, Kłopotowskiego 15, 00-987 Warszawa
- lokal 531
II Przedmiot zamówienia
Nazwa zamówienia Remont podłóg wraz z cokołami na korytarzach parteru, I i II piętra budynku oraz remont szatni w LXXVI LO przy ul. Kowelskiej 1 w Warszawie w ramach zadania pn.: „Remonty w przedszkolach, szkołach i placówkach oświatowych”.
Opis zamówienia 1.Przedmiotem zamówienia jest remont podłóg wraz z cokołami na korytarzach parteru, I i II piętra budynku oraz remont szatni w LXXVI LO przy ul. Kowelskiej 1 w Warszawie w ramach zadania pn.: „Remonty w przedszkolach, szkołach i placówkach oświatowych”. 
2.W ramach realizacji przedmiotu zamówienia przewiduje się następujący zakres prac: 
a)remont podłóg wykończonych parkietem, w tym m.in.: 
 demontaż warstwy posadzkowej do stropu. 
Wypełnienie przestrzeni między stropem a warstwą podkładową posadzki styropianem twardym. 
Wykonanie posadzki z płytek gresowych/ z klepki dębowej 
Zabezpieczenie parkietu trwałym lakierem 
Odtworzenie listew cokołowych 
b)Remont ścian i sufitów szatni 
Skucie tynków wewnętrznych 
Wykonanie tynków gipsowych 
Pomalowanie ścian i sufitów 
c)Prace towarzyszące: 
Demontaż i wyniesienie mebli, wyposażenia i urządzeń, a także wniesienie i ponowne zamontowanie po zakończeniu malowania. 
Zabezpieczenie folią podłóg i lamp 
Wykonywania na bieżąco prac porządkowych i uporządkowania stanowisk pracy po ich zakończeniu. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres robót budowlanych, opis wymagań Zamawiającego i warunki wykonania i odbioru robót budowlanych określają: 
1)Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2a do SIWZ. 
2)Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych–załącznik nr 2b do SIWZ. 
3)Opis techniczny – załącznik nr 2c do SIWZ 
4)Wzór umowy. –załącznik nr 3 do SIWZ. 
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z SIWZ na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 
PRZEDMIAR: Zamawiający udostępnia Wykonawcom przedmiar robót jako materiał informacyjny i pomocniczy (załącznik nr 2d do SIWZ): 
W związku z wyborem sposobu prowadzenia rozliczeń z Wykonawcą w formie ryczałtu, przedmiar stanowi element porządkujący, którego cel sprowadza się do ułatwienia Wykonawcy skalkulowania ceny ofertowej Za kalkulację wynagrodzenia ryczałtowego na podstawie przedmiarów robót odpowiada wyłącznie Wykonawca. W związku z powyższym Wykonawca nie ma obowiązku załączyć do oferty kosztorysu ofertowego. 

4.Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy – 36 miesięcy. 
Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy – 39 miesięcy 
Wykonawca może wydłużyć okres gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia. Oferta przewidująca wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi otrzyma punkty w ramach oceny ofert z zastosowaniem kryteriów wyboru oferty najkorzystniejszej  patrz szczegółowo rozdział XIV SIWZ. 
5. KLAUZULA SPOŁECZNA, O KTÓREJ MOWA W ART. 29 UST. 3A USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH 
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu zastosował klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp i wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, które polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108). 
Rodzaje czynności niezbędne do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, inne szczegółowe postanowienia dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia osób wykonujących te czynności, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę przedmiotowych wymagań, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały określone w: 
•opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 2a do SIWZ oraz 
•we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 
Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw Dzielnica Praga-Północ
Główny przedmiot (CPV) 45.00.00.00-7
Dodatkowe przedmioty (CPV) 45.41.00.00-4 
45.44.21.00-8 
45.43.00.00-0 
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej Nie
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy Zamawiający zamierza zawrzeć umowę ramową Nie
Czy Zamawiający zamierza ustanowić Dynamiczny System Zakupów Nie
Czy Zamawiający zamierza zastosować aukcję elektroniczną do wyboru najkorzystniejszej oferty Nie
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania Data zakończenia: 2018-11-23
III Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym, i technicznym
Wymagane wadium 7000,00 zł.
Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne Uwaga!Numeracja przeniesiona z ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu UZP: 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM 
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów 
Określenie warunków: 
Informacje dodatkowe 
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna 
Określenie warunków: 
Informacje dodatkowe 
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa 
Określenie warunków: Zamawiający określa warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawcy poprzez określenie minimalnych wymagań dotyczących: 
1. doświadczenia Wykonawcy 
2. osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości. 
Ad. 1 Minimalne wymagania dotyczące doświadczenia Wykonawcy: Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej dwa zamówienia, w tym jedno zamówienie w budynku użyteczności publicznej*, polegające na remoncie pomieszczeń wewnętrznych obejmujące swoim zakresem co najmniej roboty tynkarskie, malarskie i posadzkarskie o wartości brutto każdego z zamówień nie mniejszej niż 150 000 ,00 zł. 
Ad. 2 Minimalne wymagania dotyczące osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości. Zamawiający uzna, że Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia osoby gwarantujące realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia, które posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: 
a) konstrukcyjno-budowlanej – kierownik budowy - 1 osoba 
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie 
Informacje dodatkowe: *Budynek użyteczności publicznej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t. j. Dz. U. z 2015 roku, poz. 1422) - należy przez to rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny. Uprawnienia budowlane winny być wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r., poz. 1332) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) lub odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane, w zakresie adekwatnym do przedmiotu zamówienia, wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 r., poz. 65) 
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA 
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp 
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: 
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI 
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 
Tak 
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji 
Nie 
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: 
Dokumenty składane na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia Wykonawcy: 
1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 
2) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 
3) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. 
Dokumenty składane na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia podmiotu trzeciego, na którego zasoby powołuje się Wykonawca: (dotyczy tylko Wykonawcy, który powołuje się na zasoby podmiotu trzeciego przy wykazaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu) 
1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 
2) oświadczenie podmiotu trzeciego o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 
3) oświadczenia podmiotu trzeciego o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. 
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP 
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; załącznik nr 7 do SIWZ 
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami  załącznik nr 8 do SIWZ 
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI: 
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP 
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) 
Poza oświadczeniem, o którym mowa w sekcji III.3) ogłoszenia, Wykonawca jest zobowiązany do złożenia wraz z ofertą: 
1) potwierdzenie wniesienia wadium, 
2) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Zamawiającego niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotu trzeciego, określający sposób wykorzystania zasobów podmiotu trzeciego, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, oraz, w przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, także informacja, że podmiot trzeci zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą; 
3) Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych Wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, winien dołączyć do oferty, dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy. Pełnomocnictwo składane jest w formie pisemnej (art.78 §1 KC) tj. w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. Wraz z pełnomocnictwem należy przedłożyć dokument, z którego wynika uprawnienie osób udzielających pełnomocnictwa do reprezentowania danego podmiotu gdy uprawnienie to nie wynika z ogólnodostępnych dokumentów rejestrowych. 
IV Kryteria oceny ofert i informacje administracyjne
Kryteria oceny ofert
Cena 60 %
warunki gwarancji i rękojmi 40 %
Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień Formularz można odebrać do dnia 2018-06-06
Cena: 0.00 zł.
Adres internetowy, pod którym można pobrać siwz: www.praga-pn.waw.pl
Termin i miejsce składania ofert Oferty należy składać do dnia 2018-06-06 godzina 10:00 
Miejsce: patrz wyżej (adres, na który należy przesyłać oferty)
Termin związania ofertą 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert
Data, godzina i miejsce otwarcia ofert 2018-06-06, 10:15, Sala konferencyjna na parterze
V Inne informacje
Czy zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków UE? Nie
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub przekazania do UOPWE 2018-05-22

Zapisz się do newslettera:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.