Dzisiaj jest: 20.5.2024, imieniny: Bazylego, Bernardyna, Krystyny

Przetarg na modernizację placu zabaw w Warszawie

Dodano: 6 lat temu Czytane: 177

Oferta przetargowa na roboty budowlane związane z remontem placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 120 w Warszawie

Wartość zamówienia Poniżej 5 548 000 EURO
Rodzaj zamówienia Robota budowlana
Data umieszczenia ogłoszenia na stronie Miasta 2018-05-22 , 11:54:17
I Zamawiający
Zamawiający Dzielnica Praga Południe m.st. Warszawy
- adres Grochowska 274, 03-841 Warszawa, woj. mazowieckie
- telefon 22 44 35 555
- faks 22 33 80 767
- e-mail wzp@pragapld.waw.pl
- adres internetowy http://www.pragapld.waw.pl
Osoba upoważniona do kontaktów w sprawach proceduralnych Iwona Włosek
- adres Dzielnica Praga Południe m.st. Warszawy, Grochowska 274, 03-841 Warszawa
- lokal 217
- telefon (0-22) 44 35 508
- email Iwlosek@um.warszawa.pl
Osoba upoważniona do kontaktów w sprawach merytorycznych Iwona Włosek
- adres Dzielnica Praga Południe m.st. Warszawy, Grochowska 274, 03-841 Warszawa
- lokal 217
- telefon (0-22) 44 35 508
- email Iwlosek@um.warszawa.pl
Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia Dzielnica Praga Południe m.st. Warszawy, ul. Podskarbińska 6
- lokal 217
Adres, na który należy przesyłać oferty Dzielnica Praga Południe m.st. Warszawy, ul. Podskarbińska 6
- lokal 217
II Przedmiot zamówienia
Nazwa zamówienia Przebudowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 120 przy ul. Międzyborskiej 70 - UD-VI-ZP/45/18
Opis zamówienia Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Przebudowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 120 przy ul. Międzyborskiej” w Warszawie. 
1. PRZEDMIOT I CEL INWESTYCJI 
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa istniejącego placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 120, położonej przy ul. Międzyborskiej 64/70 w Warszawie. 
Celem inwestycji jest zapewnienie rekreacji najmłodszym dzieciom uczęszczającym do Szkoły. 
2. STAN ISTNIEJĄCY 
Teren będący obszarem inwestycji znajduje się przy Szkole Podstawowej Nr 120, położonej przy ul. Międzyborskiej 64/70 w Warszawie. Działka ogrodzona, na której znajduje się budynek szkolny, boiska, chodniki, podjazdy itp. na terenie drzewa i trawniki. Teren współdzielony z Liceum Ogólnokształcącym. 
Plac zabaw znajduje się w południowej części terenu szkoły, pomiędzy budynkiem frontowym, 
a skrzydłem szkoły. Obszar placu zabaw nieogrodzony, ograniczony chodnikami. Na placu zabaw dwa drzewa i kilka karp po drzewach wyciętych. Teren porośnięty trawą. 
3. PRZEZNACZENIE I ZAKRES ROBÓT 
Istniejące przeznaczenie terenu, rekreacyjno - sportowe, nie ulegnie zmianie. Program będzie obejmował przebudowę placu zabaw i instalację trampoliny gruntowej na trawniku znajdującym się obok. Zakres prac będzie obejmował: 
1. Prace rozbiórkowe, w tym usuwanie karp. 
2. Budowę nawierzchni bezpiecznej, poliuretanowych wraz z podbudową i obrzeżami. 
3. Budowę ogrodzenia placu zabaw wysokości 110 cm, systemowe, panelowe z dwuskrzydłową furtką.. 
4. Zakup, dostawę i montaż stałych zabawek i innych elementów małej architektury tj.: 
a. zestawu sprawnościowego, 
b. piramidy linowej, 
c. huśtawki belkowej, 
d. huśtawki „ważka” sprężynowej, 
e. bujaka dwuosobowego, 
f. karuzeli kubełkowej, 
g. trampoliny gruntowej, 
h. ławek z oparciem 2 szt., 
i. kosza na śmieci, 
j. tablicy informacyjnej z regulaminem. 
5. Budowę chodnika w ilości 24 m2. 
6. Rekultywację istniejących trawników. 
7. Wykonanie mapy geodezyjnej, inwentaryzacji powykonawczej. 
8. Wykonanie kontroli po montażowej placu zabaw zgodnie z zapisami normy 1176-7:2009 wraz 
z kontrolą właściwości amortyzujących nawierzchni elastycznej wg. wymogów PN-EN 1177. 
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna: Projekt wykonawczy przebudowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 120 ul. Międzyborska 64/70, Warszawa 
dz. nr 50 obrębu 3-05-03, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót- załączniki nr 9A, 9B i 10 
4. ZESTAWIENIE POWIERZCHNI 
- Powierzchnia działki 13044 m2 
- Powierzchnia placu zabaw 412 m2 
- Powierzchnia nawierzchni poliuretanowej 342 m2 
- Powierzchnia chodników 24 m2 
- Powierzchnia trawników do rekultywacji 60 m2 

5. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy wynikające z klauzuli społecznej 
Wykonawca lub Podwykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zobowiązany jest zatrudniać, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy – Prawo zamówień publicznych, min. 3 pracowników bezpośrednio realizujących prace na terenie budowy, zatrudnionych w pełnym wymiarze czasu pracy (z wyłączeniem kadry kierowniczej i pracowników administracji). Czynności wykonywane przez pracowników będą polegać na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks Pracy (j.t. Dz.U. z 2016 r. poz. 1666). Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę to roboty: związane z wykonywaniem nawierzchni poliuretanowych, placów zabaw oraz roboty związane montażem urządzeń zabawowych i małej architektury. 
6. Wykonawca każdorazowo do składanych faktur VAT zobowiązany jest dołączyć pisemne oświadczenia o wykonaniu obowiązku określonego w ust. 1 oraz o wypłaceniu zatrudnionym pracownikom należnego wynagrodzenia za pracę. 
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo w każdym okresie realizacji przedmiotu umowy zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie pełnej dokumentacji zatrudnienia, zaś Wykonawca ma obowiązek przedstawić ją w terminie 3 dni roboczych (Zamawiający może wymagać przedstawienia dokumentów potwierdzających odprowadzenie podatku, ZUS, dowodów wypłat wynagrodzenia). 
8. Wykonawca powinien uzyskać od zatrudnionych pracowników, o których mowa w ust. 1, pisemną zgodę na dostęp do danych osobowych przez Zamawiającego w celu zapewnienia prawidłowej realizacji umowy. Zamawiający wymaga, aby dokument potwierdzający zatrudnienie zawierał informację o udostępnieniu dokumentacji pracowniczej dotyczącej zatrudnienia Zamawiającemu z uwzględnieniem przepisów ustawy o ochronie danych osobowych. 
9. Zamawiający dopuszcza zmianę osób podlegających zatrudnieniu zgodnie z wymogami 
określonymi w ust. 1. Zmiany te nie stanowią zmian umowy. 
10. Niewywiązanie się Wykonawcy z powyższych obowiązków skutkować będzie naliczeniem kar umownych. 
11. Niewywiązanie się Wykonawcy z powyższych obowiązków skutkować będzie naliczeniem kar umownych. 
Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw Dzielnica Praga-Południe
Główny przedmiot (CPV) 45.11.27.23-9
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej Nie
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy Zamawiający zamierza zawrzeć umowę ramową Nie
Czy Zamawiający zamierza ustanowić Dynamiczny System Zakupów Nie
Czy Zamawiający zamierza zastosować aukcję elektroniczną do wyboru najkorzystniejszej oferty Nie
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania 70 dni (licząc od daty udzielenia zamówienia)
III Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym, i technicznym
Wymagane wadium 0,00 zł.
Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne Określenie warunków: 
w celu potwierdzenia spełnienia warunku zdolności technicznej Zamawiający wymaga wykazania: 
a) co najmniej dwie roboty budowlane, o wartości nie mniejszej niż 180 000,00 zł brutto każda, polegające na wybudowaniu placu zabaw z nawierzchnią poliuretanową wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 
b) dysponowania osobami skierowanymi do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług i kierowanie robotami, w tym co najmniej: 
• 1 osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika budowy - posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w konstrukcyjno-budowlanej i elektroenergetycznych i należącą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego; 
Osoby proponowane do pełnienia funkcji kierownika robót muszą posiadać uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie – Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku uprawnień budowlanych wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów – uprawnienia muszą obejmować zakres zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca wykazuje osoby, które nabyły kwalifikacje wymagane do wykonywania działalności w budownictwie poza terytorium RP, osoby te muszą posiadać decyzje o uznaniu kwalifikacji zawodowych w danej branży budowlanej zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. Nr 65) lub posiadać prawo do świadczenia usług transgranicznych zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (t.j. Dz. U.z 2014 r. poz. 1946). 

Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia oraz innych dokumentów wymaganych w postępowaniu – SKŁADANE Z OFERTĄ 
Wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemną ofertę, w skład której wchodzi: 
1. Wypełniony Formularz oferty zgodny ze wzorem z załącznika nr 1 do SIWZ. 
2. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 25 ust 1 pkt 1) ustawy Pzp – wg. załącznika nr 2. 
W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy z Wykonawców. 
3. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp – wg załącznika nr 3. 
W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy z Wykonawców. 
4. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, celem udowodnienia, że będzie dysponował niezbędnym zasobem tych podmiotów - składa w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 
Wykonawca składa zobowiązanie w formie oryginału – wg załącznika nr 4, 
Zamawiający wymaga aby składany dokument zawierał informacje dotyczące w szczególności: 
• zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu 
• sposobu wykorzystania zasobu innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, 
• zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, 
• czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą (podwykonawstwo). 
5. Pełnomocnictwo (o ile dotyczy tj. w przypadku, gdy oferta jest składana przez podmioty występujące wspólnie lub gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy). 
6. Kosztorys ofertowy, sporządzony na podstawie opisu przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej i STWiOR na kwotę podaną w ofercie. Kosztorys ofertowy opracowany przez Wykonawcę będzie służył jedynie do rozliczeń z wybranym Wykonawcą. Zaleca się jednak, aby określone zostały ceny na wszystkie elementy zamówienia wymienione w przedmiarze robót z uwzględnieniem poniższych zasad: 
a) wszystkie pozycje kosztorysu powinny zawierać cenę jednostkową, 
b) cena jednostkowa każdej pozycji kosztorysowej powinna obejmować koszty bezpośrednie robocizny, materiałów łącznie z kosztami zakupu, pracy sprzętu i transportu technologicznego oraz koszty pośrednie i zysk, 
c) opracowanie kosztorysu ofertowego metodą uproszczoną (zgodnie z zasadami podanymi w Środowiskowych Metodach Kosztorysowania Robót Budowlanych, wydanymi w grudniu 2001 roku przez Stowarzyszenie Kosztorysantów Budowlanych i Zrzeszenie Biur Kosztorysowania Budowlanego). 

Oświadczenie składane bez wezwania Zamawiającego w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp 
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust 1 pkt 23, Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku powiązania z innym Wykonawcą wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca powinien przedstawić, pod rygorem wykluczenia z postępowania dowody, że powiązania z tym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5. 
W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie oświadczenie musi złożyć każdy z Wykonawców. 

Wykaz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu- SKŁADANE NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO 
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia nw. oświadczeń lub dokumentów, które potwierdzają okoliczności spełniania warunków udziału w postępowaniu tj.: 
1) W celu potwierdzenia spełniania warunku zdolności technicznej i zawodowej: 
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie. 
Wykaz winien zawierać m.in. rodzaj i wartość wykonanych robót, daty, miejsca wykonania i podmioty, na rzecz których roboty te zostały wykonane (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ). 
Do powyższego wykazu powinny być dołączone dowody określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacje o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. 
b) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi. 
Wykaz winien zawierać informacje na temat kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia wskazanych osób, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 7 do SIWZ. 
IV Kryteria oceny ofert i informacje administracyjne
Kryteria oceny ofert
Cena 60 %
przedłużona gwarancja 40 %
Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień Formularz można odebrać do dnia 2018-06-08
Cena: 0.00 zł.
Adres internetowy, pod którym można pobrać siwz: http://zamowienia.pragapld.waw.pl
Termin i miejsce składania ofert Oferty należy składać do dnia 2018-06-08 godzina 10:00 
Miejsce: patrz wyżej (adres, na który należy przesyłać oferty)
Termin związania ofertą 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert
Data, godzina i miejsce otwarcia ofert 2018-06-08, 11:00, Otwarcie ofert następi w siedzibie Wydziału Zamówień Publicznych przy ul. Podskarbińskiej 6, 03-833 Warszawa, pok.203 II piętro
V Inne informacje
Czy zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków UE? Nie
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub przekazania do UOPWE 2018-05-22

 

Zapisz się do newslettera:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.