Dzisiaj jest: 20.5.2024, imieniny: Bazylego, Bernardyna, Krystyny

Remonty na terenie Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie

Dodano: 6 lat temu Czytane: 214

Przetarg na roboty budowlane w zakresie remontu na terenie Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie

Wartość zamówienia Poniżej 5 548 000 EURO
Rodzaj zamówienia Robota budowlana
Data umieszczenia ogłoszenia na stronie Miasta 2018-06-15 , 11:33:18
I Zamawiający
Zamawiający Miejski Ogród Zoologiczny w Warszawie
- adres Ratuszowa 1/3, 03-461 Warszawa, woj. mazowieckie
- telefon (0-22) 619-40-41
- faks (0-22) 619-58-98
- e-mail
- adres internetowy http://www.zoo.waw.pl
Osoba upoważniona do kontaktów w sprawach proceduralnych Anna Wałęga
- adres Miejski Ogród Zoologiczny w Warszawie, Ratuszowa 1/3, 03-461 Warszawa
- lokal Dział Zamówień Publicznych
- telefon 22 619 40 41 w. 114
- email przetargi@zoo.waw.pl
Osoba upoważniona do kontaktów w sprawach merytorycznych Jarosław Malarowski
- adres Miejski Ogród Zoologiczny w Warszawie, Ratuszowa 1/3, 03-461 Warszawa
- lokal
- telefon (0-22) 619-40-41
- email
Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia p. osoba upoważniona do kontaktów
Adres, na który należy przesyłać oferty Miejski Ogród Zoologiczny w Warszawie, Ratuszowa 1/3, 03-461 Warszawa
- lokal Sekretariat
II Przedmiot zamówienia
Nazwa zamówienia Remonty na terenie Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie, CZĘŚĆ II - Remont dróg skweru RÓŻANKA.
Opis zamówienia Przedmiotem zamówienia są Remonty na terenie Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie. Jest to zamówienie udzielane w częściach. Niniejsze postępowanie dotyczy: CZĘŚĆ II - Remont dróg skweru RÓŻANKA, obejmujący: remont schodów wejściowych na skwer (od strony wschodniej i zachodniej); naprawę betonowego cokołu fontanny; wykonanie izolacji zewnętrznej fontanny; rozbiórkę nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej; rozbiórkę nawierzchni żwirowej; rozbiórkę nawierzchni z kostki; rozbiórkę betonowych obrzeży; regulację i stabilizację krawężników stanowiących murki oporowe usytuowane za ławkami; rozbiórkę podbudowy; wywóz gruzu z nawierzchni mineralno-asfaltowej; wywóz kostki, krawężników i gruzu z podbudowy; wywóz gruzu z nawierzchni żwirowych; wykonanie koryta na całej szerokości alejek; wywóz ziemi z korytowania; regulację studzienek kanalizacyjnych wraz z wymianą pokryw; regulację otworów rewizyjnych wokół fontanny wraz z wymianą pokryw; montaż obrzeży z blachy stalowej; wykonanie nawierzchni mineralnej, wodoprzepuszczalnej, naturalnie stabilizowanej na bazie wysokogatunkowych kruszyw skalnych w kolorze beżowym (piaskowym). 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1.1.; Załączniku Nr 1.2. oraz Załączniku Nr 3 do SIWZ. 
Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw Miejski Ogród Zoologiczny w Warszawie, ul. Ratuszowa 1/3, 03-461 Warszawa
Główny przedmiot (CPV) 45.00.00.00-7
Dodatkowe przedmioty (CPV) 45.11.00.00-1 
45.23.31.61-5 
45.23.32.51-3 
45.45.30.00-7
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej Nie
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy Zamawiający zamierza zawrzeć umowę ramową Nie
Czy Zamawiający zamierza ustanowić Dynamiczny System Zakupów Nie
Czy Zamawiający zamierza zastosować aukcję elektroniczną do wyboru najkorzystniejszej oferty Nie
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania 120 dni (licząc od daty udzielenia zamówienia)
III Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym, i technicznym
Wymagane wadium 0,00 zł.
Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne I. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 
1) Zdolność techniczna lub zawodowa 
Określenie warunków: 
Wymagane jest spełnienie minimalnych warunków dotyczących doświadczenia zawodowego wykonawcy, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (tj. wykonanie systemowej nawierzchni utwardzonej z kruszyw mineralnych) o powierzchni co najmniej 1 000 m2. 
2) Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie 

II. PODSTAWY WYKLUCZENIA 
1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp 
2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: tak 
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: 
podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp 

III. WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIUM SELEKCJI 
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału: tak 

IV. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP 
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności niniejszych dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę dokumenty. 

V. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP 
1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 
Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. 

VI. INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W PKT III – V: 
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia wraz z dokumentami, o których mowa w pkt 7.5.4. SIWZ. 

VII. Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie 

VIII. Dopuszcza się złożenia oferty wariantowej: nie 

IX. Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej: nie 

X. Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp: tak 

XI. ZMIANA UMOWY 
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak 
Należy wskazać zakres, charakter oraz warunki wprowadzenia zmian: 
Zamawiający, poza możliwością zmiany zawartej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2, 3, 4, 5, 6 ustawy Pzp, przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w zakresie zmiany terminu wykonania ze względu na technologię wykonania nawierzchni mineralnych z powodu długotrwałych (powyżej 10 dni) intensywnych opadów atmosferycznych (deszcz, śnieg, grad) lub temperaturę poniżej 0 st.C oraz wynikającej z powyższego konieczności zawieszenia prac, którego nie można było przewidzieć. Termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania przedmiotu umowy w sposób należyty, nie dłużej jednak niż okres trwania tych okoliczności. Wykonawca nie może żądać zwiększenia wynagrodzenia lub zwrotu innych kosztów spowodowanych przestojem lub dłuższym czasem wykonywania umowy. 

XII. Informacje dodatkowe: 
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace rozbiórkowe, ziemne, tynkarskie, hydroizolacyjne, drogowe, tj. prace na rzecz wykonawcy lub podwykonawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez Wykonawcę lub podwykonawcę, zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. W celu uniknięcia wątpliwości, wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczą faktu zatrudnienia określonych grup pracowników w ogóle, ale zatrudnienia pracowników, którzy będą uczestniczyli w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu ich niespełnienia określają zapisy we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ. 

XIII. Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski 
IV Kryteria oceny ofert i informacje administracyjne
Kryteria oceny ofert
Cena 60 %
Termin wykonania przedmiotu zamówienia 30 %
Okres gwarancji jakości i rękojmi 10 %
Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień Formularz można odebrać do dnia 2018-07-03
Cena: 0,00 zł.

Adres internetowy, pod którym można pobrać siwz: http://zoo.waw.pl/bip/zamowienia-publiczne/53-zamowienia-powyzej-30000-euro.html
Termin i miejsce składania ofert Oferty należy składać do dnia 2018-07-03 godzina 11:30 
Miejsce: patrz wyżej (adres, na który należy przesyłać oferty)
Termin związania ofertą 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert
Data, godzina i miejsce otwarcia ofert 2018-07-03, 12:00, Dział Zamówień Publicznych w siedzibie zamawiającego
V Inne informacje
Czy zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków UE? Nie
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub przekazania do UOPWE 2018-06-15

 

Zapisz się do newslettera:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.