Dzisiaj jest: 21.5.2024, imieniny: Jana, Moniki, Wiktora

Utrzymanie miejsc pamięci narodowej w Warszawie

Dodano: 6 lat temu Czytane: 230

Przetarg na roboty w zakresie utrzymania miejsc pamięci narodowej, administrowanych przez Urząd Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy

Wartość zamówienia Poniżej 221 000 EURO
Rodzaj zamówienia Usługa
Data umieszczenia ogłoszenia na stronie Miasta 2018-06-15 , 11:09:14
I Zamawiający
Zamawiający Dzielnica Żoliborz m.st. Warszawy
- adres Słowackiego 6/8, 01-627 Warszawa, woj. mazowieckie
- telefon (0-22) 443-90-64
- faks (0-22) 443-90-04
- e-mail zzp.udzoliborz@um.warszawa.pl
- adres internetowy http://www.zoliborz.org.pl
Osoba upoważniona do kontaktów w sprawach proceduralnych Joanna Wala
- adres Dzielnica Żoliborz m.st. Warszawy, Słowackiego 6/8, 01-627 Warszawa
- lokal
- telefon (22) 443 88 83
- email Zoliborz.WZP@um.warszawa.pl
Osoba upoważniona do kontaktów w sprawach merytorycznych Paweł Tęcza
- adres Dzielnica Żoliborz m.st. Warszawy, Słowackiego 6/8, 01-627 Warszawa
- lokal
- telefon (22) 443 89 59
- email
Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia p. osoba upoważniona do kontaktów
Adres, na który należy przesyłać oferty Dzielnica Żoliborz m.st. Warszawy, Słowackiego 6/8, 01-627 Warszawa
- lokal kancelaria urzędu
II Przedmiot zamówienia
Nazwa zamówienia Utrzymanie miejsc pamięci narodowej, administrowanych przez Urząd Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy od dnia 01.01.2019 r. do dnia 21.12.2021 r.
Opis zamówienia Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie miejsc pamięci narodowej, administrowanych przez Urząd Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy od dnia 01.01.2019 r. do dnia 21.12.2021 r. Zakres prac do wykonania obejmuje: I. Prace porządkowe, tj. utrzymanie czystości: posprzątanie całości terenu o łącznej powierzchni 11 985,99 m2 w każdy poniedziałek miesiąca, w okresie 12 miesięcy, polegające na zebraniu zanieczyszczeń (w tym wypalonych zniczy, uschniętych kwiatów, wiązanek, liści, papieru, butelek, puszek, folii, podrzutów itp.), z trawników, alejek, chodników, schodów, placów oraz wywozie zebranych zanieczyszczeń (na bieżąco). Utrzymanie czystości obejmuje również zamiatanie terenu wokół miejsc pamięci, tj. alejek, chodników, schodów, placów oraz wygrabienie z trawników wszelkich zanieczyszczeń organicznych i odpadów. Po zakończeniu realizacji w/w prac na danym terenie, zanieczyszczenia, min. piasek, liście, gałęzie, trawa, itp., powinny zostać załadowane i niezwłocznie wywiezienie do miejsca odzysku lub unieszkodliwiania. Prace należy wykonywać do godziny 10ºº. Spis terenów do utrzymania w czystości stanowi załącznik nr 1 a do opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. II. Prace ogrodnicze, tj.: 1. Koszenie trawnika. Czynność polega na usunięciu z trawnika znajdujących się na nim przedmiotów, dokładnym i kompleksowym wykoszeniu trawnika na wysokość 4 – 6 cm (jednakowa wysokość na całym terenie) – koszenie ręczne, mechaniczne w zależności od sytuacji w terenie i od czynników atmosferycznych. Zgrabienie i wywóz pokosu do miejsca odzysku lub unieszkodliwiania, niezwłocznie po zakończeniu prac. Termin, ilość i miejsce koszenia, każdorazowo będzie ustalane ze Zleceniodawcą. Wykaz terenów wraz z obmiarami stanowi załącznik nr 1 a do opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pielenie skupin. Czynność polega na wypieleniu ręcznym (np. motyka) powierzchni pod krzewami i żywopłotami z wyrównaniem brzegów skupin, zebraniem i wywozem zanieczyszczeń do miejsca odzysku lub unieszkodliwiania, niezwłocznie po zakończeniu prac. Termin, ilość i miejsce pielenia, każdorazowo będzie ustalane ze Zleceniodawcą. Wykaz terenów wraz z obmiarami stanowi załącznik nr 1 a do opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Cięcia pielęgnacyjne i korekcyjne krzewów i żywopłotów (obejmujące wszystkie płaszczyzny, w tym wygrabienie i usunięcie samosiewów) polegają na nadaniu i utrzymaniu charakterystycznego pokroju krzewów oraz ich regularnego kształtu, zgodnie z zasadami sztuki ogrodniczej. Zgrabienie i wywóz materiału roślinnego do miejsca odzysku lub unieszkodliwiania, niezwłocznie po zakończeniu prac. Termin, ilość i miejsce cięć, każdorazowo będzie ustalane ze Zleceniodawcą. Przykładowy wykaz terenów wraz z obmiarami stanowi załącznik nr 1 a do opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Sadzenie kwiatów rabatowych, sezonowych – trzykrotnie w ciągu roku. Czynność sadzenia obejmuje: przygotowanie terenu do obsadzenia roślinami (zakup materiału, ziemi do wymiany) wraz z usunięciem przekwitniętych roślin, obsadzenie kwietnika, podlanie roślin (5l. na roślinę) oraz uprzątnięcie terenu z wywiezieniem odpadów do miejsca odzysku lub unieszkodliwiania, niezwłocznie po zakończeniu prac. Rabaty muszą również zostać odpowiednio przygotowane do zimy. Termin obsadzeń zostanie każdorazowo ustalony ze Zleceniodawcą. UWAGA: Należy sadzić jedynie kwiaty białe i czerwone w ilości 30 szt/m² (donice) oraz 60 szt/m² (klomb poświęcony żołnierzom „Żywiciela” - na kształt kotwicy po uzgodnieniu z Zamawiającym)! 5. Sadzenie krzewów z gatunku Jałowiec chiński Blue Alps lub Jałowiec pospolity Gold Cone lub Jałowiec chiński Stricta – stalowoniebieski, gdzie minimalna wielkość pojemnika musi się mieścić w przedziale C5 - C7,5 cm. Czynność sadzenia obejmuje: przygotowanie terenu do obsadzenia krzewami, (zakup materiału, ziemi do wymiany), obsadzenie, podlanie oraz uprzątnięcie terenu bezpośrednio po wykonaniu prac i wywiezieniem odpadów do miejsca odzysku lub unieszkodliwiania. Termin i ilość krzewów do posadzenia, zostanie każdorazowo ustalona ze Zleceniodawcą. 6. Pielęgnacja kwietników. Czynność polega na wypieleniu ręcznym (np. grabie ogrodowe) terenu obsadzonego roślinami, podlaniu, usunięciu przekwitniętych kwiatostanów i innych odpadów oraz zasileniu ekologicznymi nawozami (odpowiednimi do kwiatów) dwa razy w miesiącu (w pierwszym i trzecim tygodniu miesiąca), w okresie 8 miesięcy, uprzątnięciu i wywiezieniu materiału roślinnego do miejsca odzysku lub unieszkodliwiania, niezwłocznie po zakończeniu prac. 7. Renowacja zniszczonych trawników wraz z wymianą zieleni. Czynność polega na usunięciu z terenu darni i ziemi do głębokości 10 cm, dowiezieniu i rozłożeniu dojrzałego kompostu warstwą 5 cm lub granulowanego obornika, przekopaniu na głębokość ok. 25 cm (w obrębie drzew ręcznie), wyrównaniu powierzchni, nawiezieniu i rozmieszczeniu urodzajnej warstwy ziemi o grubości 10 cm, zwałowaniu, wysianiu mieszanki traw, przykryciu nasion, powtórnym zwałowaniu i podlaniu. Teren należy zabezpieczyć poprzez wygrodzenie zamocowaną na palikach siatką o wysokości 0,5 m. Termin, miejsce i powierzchnia terenu do renowacji, każdorazowo będzie ustalana ze Zleceniodawcą. 8. Podlewanie wszystkich kwiatów rabatowych, sezonowych oraz nowych nasadzeń krzewów i nowo założonych trawników według potrzeb, w ilości 20 l/m2, po ustaleniu ze Zleceniodawcą. Wykonawca dostarcza wodę z własnego punktu poboru i na swój koszt. 9. Zabezpieczenie rabat o pow. 40 m² na zimę. Czynność polega na zakupie i rozłożeniu stroiszu jodłowego przy pomniku 1 Polskiej Dywizji Pancernej gen. St. Maczka i przy popiersiu gen. Stanisława Sosabowskiego. Termin prac zostanie każdorazowo ustalony ze Zleceniodawcą. 10. Nawożenie trawników i krzewów po wcześniejszym uzgodnieniu ze Zleceniodawcą czasu i miejsca nawożenia. Zalecane dawki nawozu do trawników: 20-30g/ m2 nawozu (Saletra amonowa z domieszką 1/1 z nawozem NPK Mg, S) lub podobne. Jednokrotne zasilenie krzewów nawozem wieloskładnikowym dla roślin kwaśnolubnych, zalecana dawka: 30-40g/ m2 lub podobnym. Termin, ilość i miejsce nawożenia każdorazowo będzie zlecane przez Zleceniodawcę. III. Prace różne: 1. Rozrzucenie kory pod drzewa i krzewy; czynność polegająca na uzupełnieniu kory po uprzednim usunięciu z powierzchni chwastów. Rozrzucenie kory na grubość 5 cm (w miejscach wymagających uzupełnienia), równomierne jej rozłożenie i ukształtowanie brzegów skupin. Po wykonaniu prac teren należy uprzątnąć. Termin, miejsce i powierzchnia terenu, każdorazowo będzie ustalana ze Zleceniodawcą. 2. Gracowanie nawierzchni żwirowej. Usunięcie z nawierzchni żwirowej chwastów i przerostów trawy poprzez ręczne czyszczenie motyczką lub gracką, a następnie wyrównanie nawierzchni, uprzątnięcie i wywiezienie odpadów do miejsca odzysku lub unieszkodliwiania, niezwłocznie po zakończeniu prac. Termin, miejsce i powierzchnia terenu każdorazowo będzie ustalana ze Zleceniodawcą. 3. Oczyszczanie z darni. Usunięcie roślin przerastających chodniki, place, alejki i schody, w tym chwastów i przerostów trawy, usunięciu zbędnych nakładów ziemi ze szczelin, następnie zamiecenie nawierzchni i wywiezienie odpadów do miejsca odzysku lub unieszkodliwiania, niezwłocznie po zakończeniu prac. Termin, miejsce i powierzchnia terenu każdorazowo będzie ustalana ze Zleceniodawcą. 4. Mycie i czyszczenie tablic, pomników, głazów, mogił, głazów, płyt – ręczne lub mechanicznne (przy użyciu myjki ciśnieniowej). Czynność polega na dokładnym usunięciu wszelkich zanieczyszczeń przy użyciu środków myjących rozprowadzonych w gorącej wodzie i spłukaniu. Termin i miejsce mycia, każdorazowo będzie ustalana ze Zleceniodawcą. 5. Usuwanie graffiti z tablic, pomników, głazów, mogił, głazów, płyt przy użyciu specjalistycznych produktów. Termin i miejsce usuwania graffiti, każdorazowo będzie ustalana ze Zleceniodawcą. 6. Odśnieżanie chodników, placów, alejek i schodów, znajdujących się przy miejscach pamięci. Należy odśnieżać w taki sposób, aby nie dochodziło do ubijania śniegu, a także aby nie zalegała luźna warstwa śniegu ,,błota pośniegowego"". Szerokość odśnieżania do 1,5 m. Każdorazowa czynność oraz powierzchnia i miejsce odśnieżania, każdorazowo będzie ustalana ze Zleceniodawcą. 7. Posypywanie piaskiem oblodzonych chodników, placów, alejek i schodów, znajdujących się przy miejscach pamięci. Szerokość odśnieżania do 1,5 m. UWAGA: Zakazuje się używania soli. Każdorazowa czynność oraz powierzchnia i miejsce posypywania piaskiem, każdorazowo będzie ustalana ze Zleceniodawcą. 
Szacunkowa wartość zamówienia podstawowego: 164 895,84 zł netto. 
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia o łącznej wartości 54 965,28 zł netto stanowiącej 33,33 % zamówienia podstawowego. W ramach zamówienia planuje się realizację takich samych robót, które przewidziane są w zakresie podstawowym tylko w mniejszym zakresie. Ilość robót przedstawia przedmiar prac załączony do postępowania. Zamawiający udzieli zamówień z art. 67 ust. 1 pkt 6 Prawa zamówień publicznych jeżeli wyniknie taka potrzeba i będzie posiadał środki do ich realizacji. Zamówienie podobne udzielone zostanie na warunkach nie gorszych od warunków zamówienia podstawowego. Nie należy wliczać wartości zamówienia podobnego do ceny oferty. 
W związku z zastosowaniem klauzuli społecznej na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.): 1. Wykonawca lub podwykonawca w celu realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązuje się zatrudnić na podstawie umowy o pracę co najmniej jednego pracownika w wymiarze 1 etatu, wykonującego prace związane z utrzymaniem czystości miejsc pamięci. 2. Wykonawca w dniu podpisania umowy i na każde żądanie w trakcie jej realizacji przedstawi Zamawiającemu umowę o pracę osoby zatrudnionej, o której mowa w ust. 1. Wykonawca powinien uzyskać od zatrudnionego pracownika, o którym mowa w ust. 1 zgodę na dostęp do danych osobowych przez Zamawiającego w celu prawidłowej realizacji umowy. 3. Zamawiający wymaga przedstawienia kopii umowy o pracę poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę o której mowa w ust. 2, określającej: imię i nazwisko pracownika, okres zatrudnienia, wymiar czasu pracy. Pozostałe dane wykonawca ma obowiązek zanonimizowania. 4. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 5. Zamawiający dopuszcza zmiany osób podlegających zatrudnieniu zgodnie z wymogami określonymi w ust. 1. Zmiany te nie stanowią zmian umowy. 6. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 7. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej wskazane w ust. 1 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 13 ust. 1 pkt 5 wzoru umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej wskazane w ust. 1 czynności. 
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO 
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanej dalej RODO, informuję, że: 
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie m.st. Warszawy jest: Prezydent m.st. Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa; 
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie m.st. Warszawy jest Inspektor Ochrony Danych w Urzędzie m.st. Warszawy, kontakt: iod@um.warszawa.pl; 
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, znak sprawy: UD-XVIII-WZP.271.52.2018, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 i art. 96 ust. 3 ustawy Pzp; 
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 
8) posiada Pani/Pan: 
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych sobowych; 
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; 
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, 
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 
9) nie przysługuje Pani/Panu: 
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; 
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, 
gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw Warszawa, Dzielnica Żoliborz
Główny przedmiot (CPV) 77.31.00.00-6
Dodatkowe przedmioty (CPV) 90.60.00.00-3 

 
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej Nie
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy Zamawiający zamierza zawrzeć umowę ramową Nie
Czy Zamawiający zamierza ustanowić Dynamiczny System Zakupów Nie
Czy Zamawiający zamierza zastosować aukcję elektroniczną do wyboru najkorzystniejszej oferty Tak
Adres strony internetowej, na której zostanie przeprowadzona aukcja http://aukcje.um.warszawa.pl
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania Data rozpoczęcia: 2019-01-01, data zakończenia: 2021-12-21
III Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym, i technicznym
Wymagane wadium 4900,00 zł.
Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą, że: nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie: art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, tj.: posiadają doświadczenie w realizacji: 
1) co najmniej jednej usługi o wartości nie mniejszej niż 6.000 zł brutto, polegającej na sadzeniu kwiatów w warunkach miejskich; 
2) co najmniej jednej usługi o wartości nie mniejszej niż 500 zł brutto, polegającej na usuwaniu graffiti z tablic, pomników, głazów, mogił, płyt. 
Zamawiający dopuszcza możliwość wykazania się doświadczeniem w realizacji co najmniej 1 usługi obejmującej swym zakresem prace określone w pkt 1-2 przy założeniu, że wartość tych prac będzie odpowiadała postawionemu warunkowi (odpowiednio w wysokości: 6.000 zł brutto, 500 zł brutto). 
Wykonawca może wykazać się realizacją zamówień z okresu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. 
W przypadku, gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia powtarzające się okresowo lub ciągłe zamawiający będzie brał pod uwagę nie tylko zamówienia wykonane (zakończone), ale również wykonywane (w trakcie realizacji). W takiej sytuacji część zamówienia faktycznie wykonana musi spełniać postawiony przez zamawiającego warunek. 
II. WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 
- Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, 
- Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 
III. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 
- Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ), oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 
IV. INNE DOKUMENTY: 
1) pełnomocnictwo, z którego wynika zakres umocowania do dokonania czynności złożenia oferty, oświadczeń lub dokumentów, w przypadku gdy wykonawca powierzył wykonanie tych czynności pełnomocnikowi lub w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 2) w przypadku wykonawców polegających na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp,, wykonawcy wraz z ofertą przedstawiają: a) informację o tych podmiotach w oświadczeniu, o jakim mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a-b; b) zobowiązanie tych podmiotów albo inne dokumenty określające w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
IV Kryteria oceny ofert i informacje administracyjne
Kryteria oceny ofert
Cena 60 %
Czas reakcji na zgłoszenie 40 %
Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień Formularz można odebrać do dnia 2018-06-26
Cena: 0,00 zł.

Adres internetowy, pod którym można pobrać siwz: http://www.zoliborz.org.pl
Termin i miejsce składania ofert Oferty należy składać do dnia 2018-06-26 godzina 08:45 
Miejsce: patrz wyżej (adres, na który należy przesyłać oferty)
Termin związania ofertą 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert
Data, godzina i miejsce otwarcia ofert 2018-06-26, 09:00, Urząd Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy, ul. Słowackiego 6/8, 01-627 Warszawa, sala nr 328
V Inne informacje
Czy zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków UE? Nie
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub przekazania do UOPWE 2018-06-15

 

Zapisz się do newslettera:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.