Dzisiaj jest: 20.5.2024, imieniny: Bazylego, Bernardyna, Krystyny

Przetarg na usługi graficzne w Warszawie

Dodano: 6 lat temu Czytane: 574

Oferta przetargowa na usługi w zakresie wykonania trzech wielkoformatowych grafik pn. Ursynowskie Murale w Warszawie

Wartość zamówienia Poniżej 750 000 EURO
Rodzaj zamówienia Usługa
Data umieszczenia ogłoszenia na stronie Miasta 2018-06-15 , 09:24:22
I Zamawiający
Zamawiający Dzielnica Ursynów m.st. Warszawy
- adres Al. Komisji Edukacji Narodowej 61, 02-777 Warszawa, woj. mazowieckie
- telefon (0-22) 443 71 01
- faks (0-22) 443 73 32
- e-mail info@ursynow.pl
- adres internetowy http://www.ursynow.pl
Osoba upoważniona do kontaktów w sprawach proceduralnych Anna Bacińska
- adres Dzielnica Ursynów m.st. Warszawy, Al. Komisji Edukacji Narodowej 61, 02-777 Warszawa
- lokal 313
- telefon (0-22) 443 71 47
- email abacinska@um.warszawa.pl
Osoba upoważniona do kontaktów w sprawach merytorycznych Magdalena Wysokowska
- adres Dzielnica Ursynów m.st. Warszawy, Al. Komisji Edukacji Narodowej 61, 02-777 Warszawa
- lokal 540
- telefon (0-22) 443-71-29
- email
Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia p. osoba upoważniona do kontaktów
Adres, na który należy przesyłać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu p. osoba upoważniona do kontaktów
II Przedmiot zamówienia
Nazwa zamówienia Wykonanie trzech wielkoformatowych grafik pn. Ursynowskie Murale na podstawie projektu wyłonionego w konkursie projektów zgłoszonych do Budżetu Partycypacyjnego na rok 2018. Grafiki należy wykonać na pustych ścianach budynków mieszkalnych ul. Magellana 2, ul. Polinezyjska 6, ul. Teligi 2 (w obrębie Spółdzielni Mieszkaniowej Na Skraju) zlokalizowanych na terenie Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy
Opis zamówienia Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu trzech wielkoformatowych grafik pn. Ursynowskie Murale na podstawie projektu wyłonionego w konkursie projektów zgłoszonych do Budżetu Partycypacyjnego na rok 2018. Grafiki należy wykonać na pustych ścianach budynków mieszkalnych ul. Magellana 2, ul. Polinezyjska 6, ul. Teligi 2 (w obrębie Spółdzielni Mieszkaniowej Na Skraju) zlokalizowanych na terenie Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy. 
1. PODSTAWOWE INFORMACJE 

1.1. Miejscem wykonania muralu będą trzy ściany o powierzchni odpowiednio: 11,80 m x 23,45 m = 276,71 m², 12,65 x 26,20 m = 331,43 m², 11,70 m x 34,65 m = 405,41 m² 
1.2. Elewacje ścian szczytowych: 
1.2.1 ul. Magellana 2 
- Budynek wykonany w technologii „Szczecin” 
- Ściany ocieplone metodą „lekką” w systemie BOLIX 
- Masy tynkarskie BOLIX polimerowo-akrylowe do zacierania ręcznego 
- Szczyt: kolor zielony jasny nr 7410 wg zestawu BOLIX 
1.2.2 ul. Polinezyjska 6 
- Budynek wykonany w technologii „Szczecin” 
- Ściany ocieplone metodą „lekką-mokrą” styropianem gr. 10 cm w systemie BOLIX 
- Zaprawa tynkarska BOLIX MP KA 20 pokryta farbą elewacyjną silikatową BOLIX SZ
- Szczyt: kolor wg zestawu BOLIX nr 6100 
1.2.3 ul. Teligi 2 
- Budynek wykonany w technologii „Szczecin” 
- Ściany ocieplone metoda „lekką” do wysokości 21,40 m licząc od góry okienek piwnicznych ocieplone styropianem grubości 8 cm powyżej wełną mineralną grubości 8 cm 
- Tynk strukturalny na bazie mineralnej, powłoka malarska farba fasadowa 
- Szczyt: kolor beżowy odcień zgniłej zieleni jasny nr 3087 zestawu barw JOBI 
1.3. Umowę - Porozumienie dot. realizacji Projektu pn. Ursynowskie Murale pomiędzy Urzędem Dzielnicy Ursynów a Spółdzielnią Mieszkaniową Na Skraju, na terenie której zlokalizowane są ww. budynki mieszkalne zawiera Zamawiający. Zgodnie z umową współpracy Spółdzielnia Mieszkaniowa Na Skraju zapewni Wykonawcy dostęp do budynków w celu wykonania prac, udostępni nieodpłatnie teren niezbędny do montażu i demontażu rusztowań lub ustawienia podnośnika, a także na koszt Wykonawcy murali punkt poboru wody oraz energii elektrycznej na czas niezbędny do wykonania prac. 
1.4. Rozpoczęcie prac nastąpi po uzgodnieniu szczegółów technologii wykonania murali ze Spółdzielnią Mieszkaniową Na Skraju 

2. OBOWIĄZKI WYKONAWCY 

2.1. Nakładanie powłok 
2.1.1. Na podstawie dostarczonego przez Zamawiającego wstępnego szkicu graficznego (w formie papierowej) Wykonawca winien wykonać projekt graficzny 
2.1.2. Wykonawca przed rozpoczęciem prac odtłuści i zagruntuje powierzchnię na której malowane będą murale. 
2.1.3. Wykonawca zapewni niezbędne materiały dostosowane do prac malarskich elewacji budynków oraz do powierzchni na której będą wykorzystane. 
2.1.4. Wykonawca zabezpieczy murale, do wysokości 6 m od podstawy budynku, odpowiednią powłoką antygraffiti. 
2.1.5. Przy wykonywaniu robót Wykonawca zawsze i bezwzględnie powinien przestrzegać zaleceń technologicznych określonych przez producenta materiału. Zalecenia te zawarte są w opracowanych przez producentów Kartach Technicznych materiałów. Ścisłe przestrzeganie zaleceń technologicznych producenta materiału ma decydujący wpływ na trwałość wykonywanych powłok. 
2.2. Bezpieczeństwo i wykonanie robót oraz ochrona środowiska. 
2.2.1. Wykonawca zapewni niezbędne narzędzia, rusztowanie lub podnośnik do wykonania muralu, transport, zabezpieczy miejsce wykonywania prac oraz wykona prace zgodnie z obowiązującymi przepisami. 
2.2.2. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wszelkich niezbędnych dokumentów umożliwiających realizację usługi. 
2.2.3. Wykonawca zobowiązany jest do dołożenia należytej staranności w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa realizacji murali (dotyczy m.in. przestrzegania przepisów porządkowych i sanitarnych, prawidłowej eksploatacji zasilania energetycznego. Sprzęt i urządzenia techniczne własne, które Wykonawca użyje podczas prac winny posiadać wymagane stosownymi przepisami atesty). 
2.2.4. Transport i składowanie materiałów powinien być zgodny z obowiązującym przepisami dla materiałów toksycznych i łatwopalnych. 
2.2.5. Sposób prowadzenia prac przez wykonawcę nie może powodować skażenia środowiska. 
2.2.6. Wykonawca obowiązany jest zabezpieczyć teren przed zanieczyszczeniem. 
2.2.7. Pozostałości materiałów po pracach Wykonawca obowiązany jest usunąć z terenu i poddać utylizacji. 
2.2.8. Malowanie muralu musi odbywać się w godzinach uzgodnionych ze Spółdzielnia Mieszkaniową Na Skraju, tak aby nie zakłócać spokoju mieszkańcom oraz ruchu drogowego bądź pieszego w danej lokalizacji. 
2.3. Wykonawca zdejmie tablicę reklamową ze ściany budynku przy ul. Teligi 2 oraz ul. Polinezyjskiej 6. 
2.4. Wykonawca zobowiązany jest do skierowania do realizacji zamówienia osoby posiadające aktualne badania wysokościowe. 

3. GWARANCJA 

3.1. Wykonawca udzieli 60 miesięcznej gwarancji na trwałość powłoki stworzonego muralu oraz na usunięcie ujawnionych wad i aktów wandalizmu. Bieg terminu okresu gwarancji rozpoczyna się od dnia wykonania murali, potwierdzonego protokołem odbioru. 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa ww. treść stanowiąca załącznik nr 1 do wzoru umowy oraz: 
- Wzór Umowy wraz z załącznikami stanowiący załącznik nr 4 do Istotnych Warunków Zamówienia (IWZ). 

Uwaga! 
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH NA PODSTAWIE PRZEPISÓW PRAWA 
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz 
o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych. 

Poniższe zasady stosuje się począwszy od 25 maja 2018 roku. 

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie m.st. Warszawy jest: Prezydent m.st. Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa. 
2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Urzędu m.st. Warszawy, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie m.st. Warszawy za pomocą adresu iod@um.warszawa.pl . 
3. Administrator danych osobowych – Prezydent m.st. Warszawy - przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa, tj. w szczególności ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; 
4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu/celach wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Urzędzie m.st. Warszawy, tj. przeprowadzenia postępowania o zamówienie publiczne i zawarcie umowy o zamówienie publiczne; 
5. W związku z przetwarzaniem danych w celu/celach, o których mowa w pkt 4, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być: 
a) organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa; 
b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z m.st. Warszawą przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest Prezydent m.st. Warszawy. 
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat; tj. okres niezbędny do realizacji celu/celów określonych w pkt 4, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności ze względu na cele archiwalne w interesie publicznym, cele badań naukowych lub historycznych lub cele statystyczne. 
7. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia: 
a) prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych; 
b) prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku, gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne; 
c) prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku, gdy: 
 dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane, 
 dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem, 
 dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego 
z przepisów prawa; 
d) prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych – w przypadku, gdy: 
 osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobowych, 
 przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych, żądając w zamian ich ograniczenia, 
 Administrator nie potrzebuje już danych dla swoich celów, ale osoba, której dane dotyczą, potrzebuje ich do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń, 
 osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych, do czasu ustalenia czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie Administratora są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu; 
e) prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych – w przypadku, gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki: 
 zaistnieją przyczyny związane z Pani/Pana szczególną sytuacją, w przypadku przetwarzania danych na podstawie zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej przez Administratora, 
 przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi lub jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności gdy osoba, której dane dotyczą jest dzieckiem; 
f) ze względu na fakt, iż jedyną przesłanką przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa, nie przysługuje Pani/Panu prawo do przenoszenia danych. 
8. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Urzędzie m.st. Warszawy Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych. 
9. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, gdyż przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa. 
10. Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane. 
 
Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw Warszawa, Dzielnica Ursynów.
Główny przedmiot (CPV) 92.31.20.00-1
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej Nie
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy Zamawiający zamierza zawrzeć umowę ramową Nie
Czy Zamawiający zamierza zastosować aukcję elektroniczną do wyboru najkorzystniejszej oferty Nie
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania Data zakończenia: 2018-10-30
III Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym, i technicznym
Wymagane wadium 0,00 zł.
Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne 1. Warunki udziału w postępowaniu 
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 
a) Nie podlegają wykluczeniu. 
b) Spełniają warunki udziału w postępowaniu. 

2) Podstawy wykluczenia 
Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, w stosunku do których zachodzą przesłanki wykluczenia wskazane w art. 24 ust. 1 pkt. 12) – 22) ustawy Prawo zamówień publicznych. 

3) Warunki udziału w postępowaniu: 

Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy: 
- w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonali (tj. zakończyli) co najmniej trzy usługi polegające na kompleksowym wykonaniu wielkoformatowych grafik – murali o powierzchni min. 200 m² każda. 

Wykonawca nie może posłużyć się doświadczeniem innych podmiotów, tym samym musi sam posiadać doświadczenie, o którym mowa powyżej. 

Uwaga: 
1. Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 
2. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona nie wykaże spełniania warunków udziału w postępowaniu, wówczas Zamawiający zbada ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert. 

2. Wykaz oświadczeń oraz dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy. 

Oferta powinna składać się z: 

1) wypełnionego Formularza oferty - wg wzoru określonego w Załączniku nr 1 do IWZ; 
Każdy wykonawca może złożyć tylko jedna ofertę. Oferta winna być sporządzona, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej - oryginał (ręcznie, na maszynie do pisania lub w postaci wydruku komputerowego), pismem czytelnym. 
Oferta musi być sporządzona w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę i sporządzony w języku obcym musi być złożony wraz z jego tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 
Wszelkie poprawki w treści oferty muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę. 

2) oświadczenia Wykonawcy (w formie pisemnej – oryginał) o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, z przyczyn określonych w art. 24 ust. 1 pkt 12) – 22) ustawy Prawo zamówień publicznych, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 2 do IWZ; 
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy Wykonawca. 

3) oświadczenia Wykonawcy (w formie pisemnej – oryginał) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 3 do IWZ; 
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie podpisuje pełnomocnik. 

4) Pełnomocnictwa 
a) Jeżeli oferta, w tym wszelkie oświadczenia i dokumenty - zostaną podpisane przez osobę albo osoby działające na podstawie pełnomocnictwa, należy dołączyć jako element składowy oferty właściwe pełnomocnictwo podpisane przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 
b) Jeżeli oferta zostanie złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy dołączyć, jako element składowy oferty pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 
Niniejsze pełnomocnictwo musi określać: temat postępowania, którego dotyczy pełnomocnictwo, wykonawców (nazwy (firmy)) ubiegających się o udzielenie zamówienia, wskazanie – pełnomocnika, zakres umocowania. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez wszystkich uprawnionych Wykonawców występujących wspólnie, przy czym nie jest wymagany podpis Pełnomocnika oraz dołączone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

UWAGA! 
W przypadku spółki cywilnej, której wspólnicy traktowani są, jako Wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie – jeżeli forma reprezentacji nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty – zobligowani są załączyć powyżej wyszczególnione pełnomocnictwo. 
 
IV Kryteria oceny ofert i informacje administracyjne
Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
Kryteria oceny ofert
Cena 100 %
Warunki uzyskania dokumentacji postępowania Formularz można odebrać do dnia 2018-06-22
Cena: 0.00 zł.
Adres internetowy, pod którym można pobrać siwz: www.ursynow.pl
Termin i miejsce składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Oferty/wnioski należy składać do dnia 2018-06-22 godzina 10:30 
Miejsce: patrz wyżej (adres, na który należy przesyłać wnioski)
Data, godzina i miejsce otwarcia ofert (jesli dotyczy) 2018-06-22, 11:00, w siedzibie Zamawiającego przy Al. KEN 61 w sali konferencyjnej - pok. nr 458 - IV piętro.
V Inne informacje
Czy zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków UE? Nie

 

Zapisz się do newslettera:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.