Dzisiaj jest: 20.5.2024, imieniny: Bazylego, Bernardyna, Krystyny

Przetarg na usługi drukarskie w Warszawie

Dodano: 6 lat temu Czytane: 216

Oferta przetargowa na usługi druku 35 tys. egz. kartonowej książki pt. Moje miasto Warszawa w Warszawie

Wartość zamówienia Powyżej 221 000 EURO
Rodzaj zamówienia Usługa
Data umieszczenia ogłoszenia na stronie Miasta 2018-06-20 , 15:25:06
I Zamawiający
Zamawiający Miasto Stołeczne Warszawa
- adres Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie
- telefon (+48 22) 443-14-00
- faks (+48 22) 443-14-02
- e-mail
- adres internetowy um.warszawa.pl
Biuro Zamówień Publicznych
- adres Niecała 2, 00-098 Warszawa, woj. mazowieckie
- telefon (+48 22) 443-14-00
- faks (+48 22) 443-14-02
- e-mail
- adres internetowy um.warszawa.pl
Osoba upoważniona do kontaktów w sprawach proceduralnych Agata Cendrowska
- adres Biuro Zamówień Publicznych, Niecała 2, 00-098 Warszawa
- lokal 302
- telefon (0-22) 443-14-16
- email acendrowska@um.warszawa.pl
Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia p. osoba upoważniona do kontaktów
Adres, na który należy przesyłać oferty p. osoba upoważniona do kontaktów
II Przedmiot zamówienia
Nazwa zamówienia Druk 35 tys. egz. kartonowej książki pt. Moje miasto Warszawa wg projektu Zamawiającego wraz z tłoczeniem 35 tys. egz. płyt CD, ich insertowaniem w przeźroczystej kieszonce do książek oraz dystrybucja książek do maks. 940 miejsc w Warszawie określonych przez Zamawiającego
Opis zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest druk 35 tys. egz. kartonowej książki pt. Moje miasto Warszawa wg projektu Zamawiającego wraz z tłoczeniem 35 tys. egz. płyt CD, ich insertowaniem w przeźroczystej kieszonce do książek oraz dystrybucja książek do maks. 940 miejsc w Warszawie określonych przez Zamawiającego. 
2. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu zamówień podobnych do zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. 
3. Wartość szacunkowa udzielanego zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 221 000 EUR, jednak Zamawiający prowadzi przedmiotowe postępowanie w procedurze odpowiedniej dla wartości przekraczającej kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp, gdyż łączna wartość szacunkowa dla zamówień tego samego rodzaju w roku 2018 przekracza równowartość kwoty 221 000 EUR. 
4. Wartość szacunkowa udzielanego zamówienia netto wynosi 268.292,68 PLN (62.224,34 EURO) 
Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw Warszawa
Główny przedmiot (CPV) 79.80.00.00-2
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej Nie
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy Zamawiający zamierza zawrzeć umowę ramową Nie
Czy Zamawiający zamierza ustanowić Dynamiczny System Zakupów Nie
Czy Zamawiający zamierza zastosować aukcję elektroniczną do wyboru najkorzystniejszej oferty Tak
Adres strony internetowej, na której zostanie przeprowadzona aukcja
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania 50 dni (licząc od daty udzielenia zamówienia)
III Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym, i technicznym
Wymagane wadium 5000,00 zł.
Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne 1. Warunki udziału w postępowaniu: 
Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy: 
- wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonali, co najmniej 1 (jedną) usługę, o wartości minimum 100.000,00 zł brutto, dotyczącą produkcji książek w pełnym kolorze, obejmującą pełny cykl produkcji tj. wydruk książek wraz z pracą introligatorską polegającą na zszyciu lub sklejeniu książek wraz z wykończeniem. 

2. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie na wezwanie Zamawiającego mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw do wykluczenia z postępowania, spełniania przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego 
2.1. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału 
w postępowaniu: 
a) dowody, że wykazane w formularzu JEDZ usługi zostały wykonane należycie, tj.: 
- referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane; 
- oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów. W takim przypadku należy uzasadnić brak możliwości uzyskania dokumentów; 
b) w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 

2.2. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia 
z postępowania: 
a) informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 
b) Zgodnie z par. 9 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. 
w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126), zwanego dalej „Rozporządzeniem”, Zamawiający zażąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 13.3.2. lit. a) SIWZ. W przypadku, gdy osoba reprezentująca podmiot trzeci działa na mocy udzielonego jej pełnomocnictwa do oferty należy załączyć również oryginał lub notarialnie poświadczoną kopię pełnomocnictwa; 
c) w przypadku oświadczenia przez Wykonawcę w formularzu JEDZ o wydaniu wobec niego prawomocnego wyroku sądu lud ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne Wykonawca jest zobowiązany złożyć dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. 
2.3 Wykaz dokumentów potwierdzających, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: 
Nie dotyczy. 
2.4 Inne dokumenty lub oświadczenia wymagane w postępowaniu: 
a) dowody, o których mowa w pkt 18.8 lit. c) SIWZ - w przypadku gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa; 
b) w terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji 
z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oryginał pisemnego oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (wg wzoru określonego w Załączniku nr 4 do SIWZ). Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 
IV Kryteria oceny ofert i informacje administracyjne
Kryteria oceny ofert
Cena 100 %
Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień Formularz można odebrać do dnia 2018-07-31
Cena: 0.00 zł.
Adres internetowy, pod którym można pobrać siwz: 
Termin i miejsce składania ofert Oferty należy składać do dnia 2018-07-31 godzina 11:30 
Miejsce: patrz wyżej (adres, na który należy przesyłać oferty)
Termin związania ofertą 60 dni od ostatecznego terminu składania ofert
Data, godzina i miejsce otwarcia ofert 2018-07-31, 12:00, Biuro Zamówień Publicznych; ul. Niecała 2, 00-098 Warszawa, piętro III, pok. nr 309.
V Inne informacje
Czy zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków UE? Nie
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub przekazania do UOPWE 2018-

 

Zapisz się do newslettera:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.