Wartość zamówienia |
Powyżej 221 000 EURO |
Rodzaj zamówienia |
Usługa |
Data umieszczenia ogłoszenia na stronie Miasta |
2018-06-20 , 15:25:06 |
I Zamawiający |
Zamawiający |
Miasto Stołeczne Warszawa |
- adres |
Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie |
- telefon |
(+48 22) 443-14-00 |
- faks |
(+48 22) 443-14-02 |
- e-mail |
|
- adres internetowy |
um.warszawa.pl |
|
Biuro Zamówień Publicznych |
- adres |
Niecała 2, 00-098 Warszawa, woj. mazowieckie |
- telefon |
(+48 22) 443-14-00 |
- faks |
(+48 22) 443-14-02 |
- e-mail |
|
- adres internetowy |
um.warszawa.pl |
Osoba upoważniona do kontaktów w sprawach proceduralnych |
Agata Cendrowska |
- adres |
Biuro Zamówień Publicznych, Niecała 2, 00-098 Warszawa |
- lokal |
302 |
- telefon |
(0-22) 443-14-16 |
- email |
acendrowska@um.warszawa.pl |
Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia |
p. osoba upoważniona do kontaktów |
Adres, na który należy przesyłać oferty |
p. osoba upoważniona do kontaktów |
II Przedmiot zamówienia |
Nazwa zamówienia |
Druk 35 tys. egz. kartonowej książki pt. Moje miasto Warszawa wg projektu Zamawiającego wraz z tłoczeniem 35 tys. egz. płyt CD, ich insertowaniem w przeźroczystej kieszonce do książek oraz dystrybucja książek do maks. 940 miejsc w Warszawie określonych przez Zamawiającego |
Opis zamówienia |
1. Przedmiotem zamówienia jest druk 35 tys. egz. kartonowej książki pt. Moje miasto Warszawa wg projektu Zamawiającego wraz z tłoczeniem 35 tys. egz. płyt CD, ich insertowaniem w przeźroczystej kieszonce do książek oraz dystrybucja książek do maks. 940 miejsc w Warszawie określonych przez Zamawiającego.
2. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu zamówień podobnych do zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.
3. Wartość szacunkowa udzielanego zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 221 000 EUR, jednak Zamawiający prowadzi przedmiotowe postępowanie w procedurze odpowiedniej dla wartości przekraczającej kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp, gdyż łączna wartość szacunkowa dla zamówień tego samego rodzaju w roku 2018 przekracza równowartość kwoty 221 000 EUR.
4. Wartość szacunkowa udzielanego zamówienia netto wynosi 268.292,68 PLN (62.224,34 EURO) |
Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw |
Warszawa |
Główny przedmiot (CPV) |
79.80.00.00-2 |
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej |
Nie |
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej |
Nie |
Czy Zamawiający zamierza zawrzeć umowę ramową |
Nie |
Czy Zamawiający zamierza ustanowić Dynamiczny System Zakupów |
Nie |
Czy Zamawiający zamierza zastosować aukcję elektroniczną do wyboru najkorzystniejszej oferty |
Tak |
Adres strony internetowej, na której zostanie przeprowadzona aukcja |
|
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania |
50 dni (licząc od daty udzielenia zamówienia) |
III Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym, i technicznym |
Wymagane wadium |
5000,00 zł. |
Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne |
1. Warunki udziału w postępowaniu:
Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy:
- wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonali, co najmniej 1 (jedną) usługę, o wartości minimum 100.000,00 zł brutto, dotyczącą produkcji książek w pełnym kolorze, obejmującą pełny cykl produkcji tj. wydruk książek wraz z pracą introligatorską polegającą na zszyciu lub sklejeniu książek wraz z wykończeniem.
2. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie na wezwanie Zamawiającego mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw do wykluczenia z postępowania, spełniania przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego
2.1. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału
w postępowaniu:
a) dowody, że wykazane w formularzu JEDZ usługi zostały wykonane należycie, tj.:
- referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane;
- oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów. W takim przypadku należy uzasadnić brak możliwości uzyskania dokumentów;
b) w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
2.2. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia
z postępowania:
a) informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b) Zgodnie z par. 9 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r.
w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126), zwanego dalej „Rozporządzeniem”, Zamawiający zażąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 13.3.2. lit. a) SIWZ. W przypadku, gdy osoba reprezentująca podmiot trzeci działa na mocy udzielonego jej pełnomocnictwa do oferty należy załączyć również oryginał lub notarialnie poświadczoną kopię pełnomocnictwa;
c) w przypadku oświadczenia przez Wykonawcę w formularzu JEDZ o wydaniu wobec niego prawomocnego wyroku sądu lud ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne Wykonawca jest zobowiązany złożyć dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności.
2.3 Wykaz dokumentów potwierdzających, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego:
Nie dotyczy.
2.4 Inne dokumenty lub oświadczenia wymagane w postępowaniu:
a) dowody, o których mowa w pkt 18.8 lit. c) SIWZ - w przypadku gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa;
b) w terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji
z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oryginał pisemnego oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (wg wzoru określonego w Załączniku nr 4 do SIWZ). Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. |
IV Kryteria oceny ofert i informacje administracyjne |
Kryteria oceny ofert |
|
Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień |
Formularz można odebrać do dnia 2018-07-31
Cena: 0.00 zł.
Adres internetowy, pod którym można pobrać siwz: |
Termin i miejsce składania ofert |
Oferty należy składać do dnia 2018-07-31 godzina 11:30
Miejsce: patrz wyżej (adres, na który należy przesyłać oferty) |
Termin związania ofertą |
60 dni od ostatecznego terminu składania ofert |
Data, godzina i miejsce otwarcia ofert |
2018-07-31, 12:00, Biuro Zamówień Publicznych; ul. Niecała 2, 00-098 Warszawa, piętro III, pok. nr 309. |
V Inne informacje |
Czy zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków UE? |
Nie |
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub przekazania do UOPWE |
2018- |