Dzisiaj jest: 10.5.2024, imieniny: Antoniny, Izydory, Jana

Przetarg na wykonanie remontu Alei Róż w Warszawie

Dodano: 6 lat temu Czytane: 220

Oferta przetargowa na roboty budowlane związane z wykonaniem remontu Alei Róż w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy

Wartość zamówienia Poniżej 5 548 000 EURO
Rodzaj zamówienia Robota budowlana
Data umieszczenia ogłoszenia na stronie Miasta 2018-06-20 , 15:56:39
I Zamawiający
Zamawiający Zarząd Terenów Publicznych
- adres Podwale 23, 02-261 Warszawa, woj. mazowieckie
- telefon (0-22) 277 05 00
- faks (0-22) 277 05 03
- e-mail
- adres internetowy http://www.ztp.waw.pl
Osoba upoważniona do kontaktów w sprawach proceduralnych Łucja Jakóbczyk
- adres Zarząd Terenów Publicznych, Podwale 23, 02-261 Warszawa
- lokal 9
- telefon (0-22) 277 05 67
- email zamowienia@ztp.waw.pl
Osoba upoważniona do kontaktów w sprawach merytorycznych Stanisław Groszkowski
- adres Zarząd Terenów Publicznych, Podwale 23, 02-261 Warszawa
- lokal 28
- telefon (0-22) 277 05 44
- email
Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia Zarząd Terenów Publicznych, Podwale 23, 02-261 Warszawa
- lokal 9
Adres, na który należy przesyłać oferty Zarząd Terenów Publicznych, Podwale 23, 02-261 Warszawa
- lokal Kancelaria
II Przedmiot zamówienia
Nazwa zamówienia Wykonanie remontu Alei Róż w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy.
Opis zamówienia 7. Przedmiot zamówienia 
Remont Alei Róż w Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy. 
7.1. Przedmiot zamówienia określają: 
7.1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ; 
7.1.2. Wzór umowy - załącznik nr 9 do SIWZ. 
7.1.3. Przedmiary robót – załączniki nr 10/1, 10/2, 10/3 do SIWZ, 
7.1.4. Projekty budowlano – wykonawcze – załączniki nr 11/1, 11/2, 11/3 do SIWZ, 
7.1.5. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - załączniki nr 12 do SIWZ, 
Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw Dzielnica Śródmieście m.st. Warszawy.
Główny przedmiot (CPV) 45.00.00.00-7
Dodatkowe przedmioty (CPV) 45.11.12.00-0 
45.23.32.20-7 
45.31.11.00-1 
45.31.61.10-9
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej Nie
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy Zamawiający zamierza zawrzeć umowę ramową Nie
Czy Zamawiający zamierza ustanowić Dynamiczny System Zakupów Nie
Czy Zamawiający zamierza zastosować aukcję elektroniczną do wyboru najkorzystniejszej oferty Nie
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania Data zakończenia: 2018-11-30
III Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym, i technicznym
Wymagane wadium 30000,00 zł.
Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne 9. Warunki udziału w postępowaniu 
9.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 
9.1.1 spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: 
9.1.1.1. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, 
9.1.1.2. sytuacji ekonomicznej i finansowej, 
9.1.1.3. zdolności technicznej lub zawodowej. 
9.1.2. nie podlegają wykluczeniu, 
9.2. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, gdy Wykonawca w ramach: 
9.2.1. zdolności technicznej lub zawodowej: 
1. wykazał wykonanie w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert: 
- co najmniej 2 robót budowlanych dotyczących wykonania nawierzchni z kostki kamiennej o powierzchni po min. 1 300 m2 każda, 
- co najmniej 2 robót budowlanych dotyczących wykonania nawierzchni z płyt kamiennych o powierzchni po min. 700 m2 każda, 
- co najmniej 1 roboty budowlanej dotyczącej wykonania (remont lub budowa) oświetlenia ulicznego obejmującego ustawienie min. 7 szt. latarni (słupów wraz z oprawami łącznie z układaniem ziemnych linii kablowych, 
oraz załączy dowody potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ; 
2. dysponuje min. 3 osobami, w tym: 
- 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej, pełniącą funkcję kierownika budowy, oraz posiadającą kwalifikacje o których mowa w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, tj. która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury 
- 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 
- 1 osobą posiadającą kwalifikacje, o których mowa wart. 37b ust. 1 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, tj. która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, których program obejmuje zajęcia lub grupy zajęć umożliwiające nabycie wiedzy i umiejętności w zakresie prowadzenia prac konserwatorskich oraz prac restauratorskich przy zabytkach będących parkami wpisanymi do rejestru albo innego rodzaju zorganizowana zielenią wpisana do rejestru, oraz która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich, przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich lub pracach restauratorskich prowadzonych przy tego rodzaju zabytkach wpisanych do rejestru, lub była zatrudniona przy tych pracach w muzeum będącym instytucja kultury, 
wraz z podaniem informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami. zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ; 
9.2.2 wykazania się sytuacją ekonomiczną i finansową: 
- osiągnął w okresie ostatniego roku obrotowego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres, przychód ze sprzedaży produktów (dla Wykonawców prowadzących pełną księgowość) lub przychód z działalności (dla Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania bilansu) minimum łącznie w ww. okresie 2 500 000,00 złotych według wzoru, który stanowi załącznik nr 7 do SIWZ; 
oraz gdy złoży prawidłowo dokumenty wymienione w pkt 10 SIWZ. 

9.3. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców w stosunku do których zachodzą przesłanki wykluczenia wskazane w art. 24 ust. 1 ustawy. 

10. Oświadczenia lub dokumenty wymagane w postępowaniu: 
10.1. Oferta powinna składać się z: 
a) wypełnionego Formularza oferty o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 
b) kosztorysów ofertowych zgodnych z przedmiarami robót stanowiącymi załączniki nr 10/1, 10/2, 10/3 do SIWZ, 
10.2. Ponadto do oferty należy załączyć: 
a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, 
o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, 
b) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, 
o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, 
c) dokument potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty, 
10.3. Inne dokumenty lub oświadczenia wymagane w postępowaniu 
W przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą dowodów, o których mowa w pkt 26.7 SIWZ. 
10.4. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej 
W terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego) informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - wg wzoru określonego w załączniku nr 8 do SIWZ. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 

10.5. Wykaz oświadczeń lub dokumentów aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, jakie na wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie Wykonawcy mają dostarczyć w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania. 
10.5.2. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia, o których mowa w pkt 9.3.: 

a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; lub zaświadczenia innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnym odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 
b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnym odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 
IV Kryteria oceny ofert i informacje administracyjne
Kryteria oceny ofert
Cena 60 %
Długość udzielonej rękojmi liczona w miesiącach 40 %
Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień Formularz można odebrać do dnia 2018-07-05
Cena: 50,00 zł.
Miejsce dokonania opłaty: w Banku Handlowym w Warszawie S. A. Nr: 69103015080000000550890054. 
Adres internetowy, pod którym można pobrać siwz: www.ztp.waw.pl
Termin i miejsce składania ofert Oferty należy składać do dnia 2018-07-05 godzina 10:00 
Miejsce: patrz wyżej (adres, na który należy przesyłać oferty)
Termin związania ofertą 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert
Data, godzina i miejsce otwarcia ofert 2018-07-05, 10:15, siedziba Zamawiającego
V Inne informacje
Czy zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków UE? Nie
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub przekazania do UOPWE 2018-06-20

 

Zapisz się do newslettera:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.