Dzisiaj jest: 10.5.2024, imieniny: Antoniny, Izydory, Jana

Przetarg na usługi w zakresie dowozu dzieci w Warszawie

Dodano: 6 lat temu Czytane: 391

Oferta przetargowa na usługi w zakresie dowozu dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych w Warszawie na terenie Dzielnicy Wola

Wartość zamówienia Poniżej 221 000 EURO
Rodzaj zamówienia Usługa
Data umieszczenia ogłoszenia na stronie Miasta 2018-06-22 , 14:00:22
I Zamawiający
Zamawiający Dzielnica Wola m.st. Warszawy
- adres Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa, woj. mazowieckie
- telefon (0-22) 44 35 682
- faks (0-22) 44 35 600
- e-mail zp.wola@um.warszawa.pl
- adres internetowy http://www.wola.waw.pl
Osoba upoważniona do kontaktów w sprawach proceduralnych Alina Czajkowska
- adres Dzielnica Wola m.st. Warszawy, Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa
- lokal 220
- telefon (0-22) 44 35 683
- email zp.wola@um.warszawa.pl
Osoba upoważniona do kontaktów w sprawach merytorycznych Ewa Wocial
- adres Dzielnica Wola m.st. Warszawy, Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa
- lokal 119
- telefon (0-22) 4435673
- email
Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia Dzielnica Wola m.st. Warszawy, Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa
- lokal 220
Adres, na który należy przesyłać oferty Dzielnica Wola m.st. Warszawy, Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa
- lokal 220
II Przedmiot zamówienia
Nazwa zamówienia Dowóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych w Warszawie na terenie Dzielnicy Wola wraz z zapewnieniem im opieki w czasie dowożenia w roku szkolnym 2018/2019, tj. od 03.09.2018 r. do 31.08.2019 r., (znak sprawy:38/ZP/18).
Opis zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych w 
Warszawie na terenie Dzielnicy Wola wraz z zapewnieniem im opieki w czasie dowożenia w roku 
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=92223... 
4 z 18 2018-06-22, 12:09 
szkolnym 2018/2019 tj. od 3.09.2018 r. do 31.08.2019 r. Dowóz będzie odbywał się na trasie z domów 
do szkół/placówek oświatowych zlokalizowanych na terenie m. st. Warszawy i z powrotem oraz do 
szkół/ośrodków znajdujących się poza terenem m. st. Warszawy zgodnie z kalendarzem roku 
szkolnego 2018/2019. Ze względu na mobilność mieszkańców oraz specyficzne cechy dzieci 
dowożonych, w tym predyspozycje psychiczne i fizyczne zamówienie obejmuje cały obszar Dzielnicy 
Wola. Samochody używane do przewozu nie mogą być samochodami sanitarnymi, karetkami, które 
zajmują się przewożeniem pacjentów szpitalnych, dializowanych oraz materiału biologicznego. Trasy 
przewozu dzieci wyszczególnione są w załączniku nr 1 do umowy (Wykaz dzieci i szkół). Wykaz 
przedstawia trasy przewozu dla 60 dzieci. Zamawiający, w ramach realizacji zamówienia, dopuszcza 
możliwość zwiększenia liczby przewożonych dzieci do maksymalnie 74 dzieci. W przypadku 
zgłoszenia przez rodziców nowych dzieci do przewozu zamawiający będzie zwiększał liczbę dzieci 
objętych dowozem, przekazując stosowną informację wykonawcy usługi. Wykonawca kalkulując cenę 
oferty musi uwzględnić maksymalną liczbę dzieci, które mogą być objęte zamówieniem, tj. 74 dzieci. 
Zgodnie z załączoną tabelą (załącznikiem nr 1 do umowy) 29 uczniów wymaga szczególnej opieki 
podczas transportu z domu do szkoły/placówki i z powrotem, w tym 8 poruszających się na wózkach 
inwalidzkich oraz 29 jest upośledzonych umysłowo i 10 chorych na epilepsję. Do podstawowych 
problemów zdrowotnych występujących u pozostałych dzieci należą między innymi: niedowidzenie, 
mutyzm (dziecko nie komunikuje się słownie z otoczeniem), występowanie zachowań agresywnych 
lub autoagresywnych. Należy podkreślić, że u niektórych dzieci występuje jednocześnie kilka 
problemów, np. poruszanie się na wózku inwalidzkim i niebezpieczeństwo wystąpienia ataku 
padaczkowego. Opiekunowie, w czasie zorganizowanego dowozu do szkół/placówek oświatowych 
dzieci na trasie przewozu, muszą posiadać przygotowanie do wykonywania podstawowych czynności 
pielęgnacyjno - opiekuńczych oraz ukończony kurs lub przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej 
pomocy (np. kurs organizowany przez Polski Czerwony Krzyż), a także doświadczenie w opiece nad 
osobami niepełnosprawnymi. Opiekunowie, sprawując opiekę, muszą być wyposażeni w środek 
łączności (np. telefon komórkowy). Ze względu na stan psychiczny i fizyczny dowożonych dzieci 
(niepełnosprawność intelektualną, szczególną wrażliwość) zaleca się aby opiekunowie nie używali 
ubiorów w kolorze czerwonym z oznakowaniem: sanitariusz, ratownik medyczny. 2. Uwaga: a) 
doświadczenie opiekunów stanowi drugie kryterium oceny oferty, patrz Część XIII SIWZ, b) przewóz 
samochodami z klimatyzacją stanowi trzecie kryterium oceny ofert, patrz Część XIII SIWZ. 3. 
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a 
ustawy Pzp. Zamawiający wymaga aby osoby, które będą wykonywać czynności kierowcy i opiekuna 
były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu 
art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917). Szczegółowe 
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=92223... 
5 z 18 2018-06-22, 12:09 
wymagania dot. sposobu dokumentowania zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w 
zakresie kontroli tego zatrudnienia oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, a także 
szczegółowe warunki i sposób realizacji niniejszego zamówienia wskazane są we wzorze umowy, 
stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki oraz 
sposób świadczenia usługi stanowiącej przedmiot zamówienia, zawiera wzór umowy, stanowiący 
Załącznik nr 3 do SIWZ. 5. Zaleca się aby przed sporządzeniem oferty Wykonawca zapoznał się ze 
wzorem umowy, Załącznikiem nr 1 do umowy zawierającym (wykaz dzieci i szkół), objętych 
przedmiotem zamówienia oraz zapisami Części X i XI SIWZ. 6. Zamawiający informuje, że zamierza 
przeznaczyć na sfinansowanie udzielanego zamówienia kwotę brutto 849.170,69 zł. 
Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw m.st. Warszawa i poza m. st. Warszawa
Główny przedmiot (CPV) 60.13.00.00-8
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej Nie
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy Zamawiający zamierza zawrzeć umowę ramową Nie
Czy Zamawiający zamierza ustanowić Dynamiczny System Zakupów Nie
Czy Zamawiający zamierza zastosować aukcję elektroniczną do wyboru najkorzystniejszej oferty Nie
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania Data zakończenia: 2019-08-31
III Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym, i technicznym
Wymagane wadium 20000,00 zł.
Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o 
ile wynika to z odrębnych przepisów 
Określenie warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił niniejszy warunek jeśli wykaże, 
że posiada licencję zezwalającą na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z 
ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2200 ze zm.). 
Informacje dodatkowe 
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna 
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. 
Informacje dodatkowe 
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa 
Określenie warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił niniejszy warunek jeśli wykaże, 
że: c-1) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres 
prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie należycie wykonał co najmniej 1 usługę 
obejmującą przewóz osób niepełnosprawnych w sposób ciągły (tj. przez okres co najmniej 4 
miesięcy), o wartości brutto minimum 400.000,00 zł; W przypadku zamówienia wykonywanego 
uznany zostanie zakres już należycie wykonany, który potwierdzać będzie spełnienie w/w warunku. 
* W przypadku gdy kwoty w złożonych dokumentach podane będą w innej walucie niż złoty polski 
– Zamawiający dokona przeliczenia tej kwoty na złote polskie na podstawie średniego kursu 
złotego w stosunku do walut obcych, określonego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzień wszczęcia postępowania. c-2) dysponuje osobami, które zostaną skierowane do realizacji 
zamówienia, w szczególności: - co najmniej 11 opiekunami, posiadającymi ukończony kurs lub 
przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy (np. kurs organizowany przez Polski 
Czerwony Krzyż) oraz co najmniej 3 miesięczne doświadczenie w opiece nad osobami 
niepełnosprawnymi. c-3) dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania 
zamówienia, tj.: - co najmniej 11 samochodami, odpowiednio oznakowanymi, (tj. posiadającymi 
symbol: przejazd dla osób niepełnosprawnych z przodu i z tyłu samochodu), w tym co najmniej 7 
samochodami przystosowanymi do przewożenia osób niepełnosprawnych poruszających się na 
wózkach, tj. wyposażonymi w szyny do mocowania wózków dla osób niepełnosprawnych oraz 
rampy lub windy umożliwiającej wjazd wózkiem z osobą niepełnosprawną do samochodu oraz 
pasy do mocowania wózków, z możliwością dotarcia opiekuna do dziecka (osoby) potrzebującej 
pomocy podczas jazdy. Zamawiający informuje, iż Wykonawcy występujący wspólnie, w 
rozumieniu art. 23 ustawy Pzp, w/w warunki udziału w postępowaniu mogą spełniać wspólnie / 
łącznie. 
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do 
udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia 
wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak 
Informacje dodatkowe: Wraz z ofertą Wykonawca powinien złożyć wypełniony formularz 
"Doświadczenie opiekunów", który stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ (formularz ten nie podlega 
uzupełnieniu). Doświadczenie opiekunów stanowi kryterium oceny ofert i będzie rozpatrywane na 
podstawie informacji dotyczących doświadczenia osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 
jako opiekunowie osób niepełnosprawnych. Opiekunowie muszą posiadać ukończony kurs lub 
przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy. W formularzu należy wskazać osoby - 
opiekunów, posiadających ukończony kurs lub przeszkolenie w zakresie udzielenia pierwszej 
pomocy i wskazać doświadczenie tych osób w opiece nad osobami niepełnosprawnymi 
sprawowanej w czasie zorganizowanego transportu (przez zorganizowany transport Zamawiający 
rozumie usługę wykonywana w sposób ciągły, tj. przez okres minimum 4 miesięcy oraz minimum 
3 razy w tygodniu. 
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w 
inny sposób: 
Tak 
Inny sposób: 
Oferta musi być sporządzona w języku polskim w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 
Wykonawca powinien umieścić ofertę wraz z wymaganymi załącznikami w kopercie lub 
nieprzezroczystym opakowaniu zamkniętym w sposób trwały. Wykonawca może dostarczyć ofertę 
za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo 
pocztowe (Dz.U. z 2017 r. poz. 1481), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. 
Adres: 
Zespół Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Wola m.st. Warszawy, pok. 220, Warszawa 01 003, al. 
„Solidarności” 90. 
II.9) Informacje dodatkowe: 1. Zamówienie należy zrealizować w terminie: od dnia podpisania 
umowy, jednak nie wcześniej niż od 03.09.2018 r. do dnia 31.08.2019 r., z zastrzeżeniem, że : - we wszystkie dni zajęć dydaktyczno-opiekuńczo-wychowawczych zgodnie z organizacją szkół/placówek 
oświatowych, do których uczęszczają uczniowie objęci dowozem w roku szkolnym 2018/2019 tj. od 03.09.2018 r. do 31.08.2019 r. Termin ten dotyczy uczniów dowożonych do oddziałów 
przedszkolnych oraz ośrodków rewalidacyjno-wychowawczych, - pozostałe dzieci będą dowożone do 
końca zajęć dydaktycznych tj. od 03.09.2018 r. do 19.06.2019 r. 2. Podwykonawcy: 1) Zamawiający 
nie dokonuje zastrzeżenia dotyczącego obowiązku osobistego wykonania kluczowych części 
zamówienia przez Wykonawcę. 2) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed podpisaniem 
umowy, wskazał Zamawiającemu czy zamówienie wykona własnymi siłami, czy też zamierza 
powierzyć Podwykonawcom wykonanie części zamówienia (należy wówczas wskazać zakres 
przewidziany do realizacji przez Podwykonawców oraz firmę Podwykonawcy). 
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU 
WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ 
SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA 
SELEKCJI 
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w 
postępowaniu 
Tak 
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ 
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU 
POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 
USTAWY PZP 
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 
a) aktualną na dzień składania ofert licencję zezwalającą na wykonywanie krajowego transportu 
drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 
2017 r. poz. 2200 ze zm.), b) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub 
ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, 
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich 
przedmiotu, wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz 
załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane 
należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione 
przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych 
lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze 
Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty 
potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed 
upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu usług wykonanych stanowi załącznik nr 7 do 
SIWZ, c) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w 
szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług (opiekunów), wraz z informacjami na temat 
ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia 
publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do 
dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. d) wykaz urządzeń 
technicznych (samochodów) dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego 
wraz z informacją i podstawie do dysponowania tymi zasobami. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 
9 do SIWZ – druk „Potencjał techniczny” – wykaz samochodów”. 
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. ETAP SKŁADANIA OFERT: 1) Składana przez Wykonawcę oferta, sporządzona zgodnie z 
wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w Części X SIWZ, składa się z: - wypełnionego 
Formularza ofertowego - Załącznik nr 1 do SIWZ, - wypełnionego Formularza cenowego - 
Załącznik nr 1a do Formularz ofertowego. - wypełnionego Formularza „Doświadczenie opiekuna” 
– Załącznik nr 8 do SIWZ. 2) Ponadto do oferty należy dołączyć: a) Aktualne na dzień składania 
ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia 
warunki udziału w postępowaniu w zakresie określonym przez Zamawiającego w Części IV pkt 1 
ppkt 1 lit.c) SIWZ, o treści zgodnej z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 a) do SIWZ, b) 
Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie, że 
Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania w zakresie określonym przez 
Zamawiającego w Części IV pkt 1 ppkt 2 SIWZ, o treści zgodnej z wzorem stanowiącym Załącznik 
nr 2 b) do SIWZ, c) Dokument (np. Pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru np. Krajowego 
Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej 
Rzeczpospolitej Polskiej lub umowa spółki cywilnej itp.) potwierdzający, że oferta została 
podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z 
innych załączonych do oferty dokumentów. d) Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach 
technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w 
jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zobowiązany jest zamieścić 
informacje o tych podmiotach w oświadczeniach (Załączniki nr 2a) i 2b) do SIWZ) oraz musi 
udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami 
tych podmiotów, w szczególności załączając do oferty zobowiązanie tych podmiotów do oddania 
mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie, należy 
złożyć na piśmie w formie oryginału, a jego treść musi w sposób wyraźny i jednoznaczny wyrażać 
wolę oddania Wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu. Zamawiający 
wymaga aby składany dokument wskazywał w szczególności: - sposób wykorzystania zasobów 
przez Wykonawcę oraz zakres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia 
publicznego (w przypadku udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia należy 
imiennie wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia), - okres udziału 
innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - jakie prace wykona podmiot, na 
zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu 
dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, których wskazane zdolności dotyczą. 
Wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. W odniesieniu do warunków dotyczących 
zdolności technicznych lub zawodowych, doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na 
zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługę, do realizacji której te 
zdolności są wymagane. Uwaga! 3) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie 
internetowej informacji z otwarcia ofert przekazuje Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie 
o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 
ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić 
dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w 
postępowaniu o udzielenie zamówienia. W/w oświadczenie powinno być złożone w oryginale (w 
formie pisemnej). Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku 
Wykonawców występujących wspólnie, oświadczenie składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 2. 
Oferta wspólna (np. konsorcjum lub spółka cywilna): Wykonawcy występujący wspólnie składają 
jedną ofertę, przy czym: 1) oświadczenie, o którym mowa w Części III.3 ogłoszenia dotyczące 
przesłanek wykluczenia z postępowania oraz oświadczenie, o którym mowa powyżej w ppkt 3, 
składa każdy z Wykonawców oddzielnie (dotyczy przynależności lub braku przynależności do tej 
samej grupy kapitałowej, 2) pozostałe oświadczenia i dokumenty składają wszyscy Wykonawcy 
wspólnie. 
IV.5) ZMIANA UMOWY 
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na 
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak 
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 
Zamawiający, przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do 
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zakres, charakter zmian oraz 
warunki wprowadzenia zmian wskazane są we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 
IV.6.6) Informacje dodatkowe: 
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych 
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne 
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, 
informuję, że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent m.st. Warszawy, pl. 
Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa; b) inspektorem ochrony danych osobowych w m.st. Warszawa jest 
Pan Adam Grzegrzółka, ul. Senatorska 27, 00-099 Warszawa, tel. 22 443 30 00, e-mail: 
iod@um.warszawa.pl ; c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c 
RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; d) 
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie 
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – 
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), zwanej dalej „ustawą Pzp”; e) 
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat 
od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 
4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a po tym czasie przez okres oraz w 
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=92223... 
17 z 18 2018-06-22, 12:09 
zakresie wymaganym przez przepisy ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie 
archiwalnym i archiwach oraz rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 20 
października 2015 r. w sprawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania 
materiałów archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej. f) 
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest 
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w 
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych 
wynikają z ustawy Pzp; g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą 
podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; h) posiada Pani/Pan: − na 
podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na 
podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; − na podstawie art. 
18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z 
zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; − prawo do wniesienia skargi 
do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych 
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; i) nie przysługuje Pani/Panu: − w 
związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do 
przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO 
prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania 
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do 
sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego 
ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać 
integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania 
nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków 
ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne 
względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. 
 
IV Kryteria oceny ofert i informacje administracyjne
Kryteria oceny ofert
Cena 60 %
doświadczenie opiekunów 25 %
przewóz samochdami z klimatyzacją 15 %
Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień Formularz można odebrać do dnia 2018-07-02
Cena: 0,00 zł.
Miejsce dokonania opłaty: m.st.Warszawa, poza m.st. Warszawa
Adres internetowy, pod którym można pobrać siwz: www. wola. waw.pl
Termin i miejsce składania ofert Oferty należy składać do dnia 2018-07-02 godzina 09:00 
Miejsce: patrz wyżej (adres, na który należy przesyłać oferty)
Termin związania ofertą 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert
Data, godzina i miejsce otwarcia ofert 2018-07-02, 09:30, Siedziba Zamawiającego, sala 110
V Inne informacje
Czy zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków UE? Nie
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub przekazania do UOPWE 2018-06-22

 

Zapisz się do newslettera:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.