|
|
Wartość zamówienia |
Poniżej 221 000 EURO |
Rodzaj zamówienia |
Usługa |
Data umieszczenia ogłoszenia na stronie Miasta |
2018-06-22 , 14:23:14 |
I Zamawiający |
Zamawiający |
Dzielnica Mokotów m.st. Warszawy |
- adres |
Rakowiecka 25-27, 02-517 Warszawa, woj. mazowieckie |
- telefon |
(0-22) 849-40-34 |
- faks |
(0-22) 646-84-57 |
- e-mail |
mokotow.wzp@um.warszawa.pl |
- adres internetowy |
http://www.mokotow.waw.pl |
Osoba upoważniona do kontaktów w sprawach proceduralnych |
Dariusz Pełka |
- adres |
Dzielnica Mokotów m.st. Warszawy, Rakowiecka 25-27, 02-517 Warszawa |
- lokal |
35A |
- telefon |
(0-22) 44 36 251 |
- email |
dpelka@um.warszawa.pl |
Osoba upoważniona do kontaktów w sprawach merytorycznych |
Konrad Majcher |
- adres |
Dzielnica Mokotów m.st. Warszawy, Rakowiecka 25-27, 02-517 Warszawa |
- lokal |
331 |
- telefon |
(0-22) 44 36 343 |
- email |
kmajcher@um.warszawa.pl |
Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia |
Dzielnica Mokotów m.st. Warszawy, Rakowiecka 25-27, 02-517 Warszawa |
- lokal |
35A |
Adres, na który należy przesyłać oferty |
Dzielnica Mokotów m.st. Warszawy, Rakowiecka 25-27, 02-517 Warszawa |
- lokal |
35A |
II Przedmiot zamówienia |
Nazwa zamówienia |
Wykonanie operatów szacunkowych |
Opis zamówienia |
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych, w tym:
1. wyceny wartości 5 lokali mieszkalnych,
2. wycena wartości 3 nieruchomości zabudowanych
3. wycena wartości 2 lokali mieszkalnych powstałych w całości lub w części w wyniku adaptacji powierzchni strychowej lub prześwitu bramowego z uwzględnieniem wartości nakładów poniesionych na adaptację
4. wyceny wartości 3 nieruchomości niezabudowanych
5. wyceny 6 służebności gruntowych,
6. wyceny 2 służebności przesyłu,
7. wyceny wartości 15 nieruchomości gruntowych w celu ustalenia opłat z tytułu ustanowienia użytkowania wieczystego oraz aktualizacji opłat, |
Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw |
Warszawa Dzielnica Mokotów |
Główny przedmiot (CPV) |
70.00.00.00-1 |
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej |
Nie |
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej |
Nie |
Czy Zamawiający zamierza zawrzeć umowę ramową |
Nie |
Czy Zamawiający zamierza ustanowić Dynamiczny System Zakupów |
Nie |
Czy Zamawiający zamierza zastosować aukcję elektroniczną do wyboru najkorzystniejszej oferty |
Nie |
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania |
Data zakończenia: 2018-12-07 |
III Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym, i technicznym |
Wymagane wadium |
0,00 zł. |
Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne |
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy na potwierdzenie: zdolności zawodowej:
W zakresie kwalifikacji zawodowych - wykażą co najmniej jedną osobę skierowaną przez wykonawcę do realizacji zamówienia, posiadającą uprawnienia w zakresie szacowania nieruchomości nadane w trybie ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2018 r., poz. 121 z późn. zm.).
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w warunki wykonawcy mogą spełniać łącznie.
W przypadku wykonawców udostępniających zasób podmiot udostępniający będzie realizował zamówienie.
III. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU, BRAK PODSTAW DO WYKLUCZENIA
I INNYCH DOKUMENTÓW WYMAGANYCH W POSTĘPOWANIU - SKŁADANYCH WRAZ Z OFERTĄ
1. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy (wzór druku załącznik nr 2 do SIWZ).
W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca.
2. Oświadczenie wykonawcy dotyczące podstaw wykluczenia wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 13-14, 16-20 Ustawy (wzór druku załącznik nr 3 do SIWZ).
Oświadczenie składa wykonawca, którego dotyczą podstawy wykluczenia wymienione w art. 24 ust. 1pkt 13-14, 16-20 Ustawy.
W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca.
3. Oświadczenie wykonawcy dotyczące podmiotu, na którego zasoby powołuje się wykonawca (wzór druku załącznik nr 4 do SIWZ).
4. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu (wzór druku załącznik nr 5 do SIWZ).
W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie podpisuje pełnomocnik.
5. W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, celem udowodnienia, że będzie dysponował niezbędnym zasobem tych podmiotów w szczególności składa pisemne zobowiązanie tych podmiotów, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Wykonawca składa zobowiązanie w formie oryginału (wzór druku załącznik nr 6 do SIWZ).
Zamawiający wymaga aby składany dokument zawierał informacje dotyczące w szczególności:
zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
sposobu wykorzystania zasobu innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia,
zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia,
czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą (podwykonawstwo).
6. W przypadku gdy wykonawca zamierza powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom składa informację o częściach zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (wzór druku załącznik nr 7 do SIWZ).
7. Pełnomocnictwo (o ile dotyczy).
8. Formularz cenowy – załącznik nr 10 do SIWZ.
IV. OŚWIADCZENIE SKŁADANE BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO W TERMINIE 3 DNI OD DNIA ZAMIESZCZENIA INFORMACJI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 86 UST. 5 USTAWY
Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o której mowa w ustawie z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018, poz. 798) z innymi wykonawcami biorącymi udział w postępowaniu - wykonawca składa, bez wezwania, w terminie trzech dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy (wzór druku załącznik nr 8 do SIWZ).
W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie oświadczenie musi złożyć każdy wykonawca.
|
IV Kryteria oceny ofert i informacje administracyjne |
Kryteria oceny ofert |
Cena |
60 % |
Termin realizacji częściowego zamówienia |
40 % |
|
Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień |
Formularz można odebrać do dnia 2018-07-06
Cena: 0.00 zł.
Adres internetowy, pod którym można pobrać siwz: www.mokotow.waw.pl |
Termin i miejsce składania ofert |
Oferty należy składać do dnia 2018-07-06 godzina 09:30
Miejsce: patrz wyżej (adres, na który należy przesyłać oferty) |
Termin związania ofertą |
30 dni od ostatecznego terminu składania ofert |
Data, godzina i miejsce otwarcia ofert |
2018-07-06, 10:00, siedziba zamawiającego, pokój 35A |
V Inne informacje |
Czy zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków UE? |
Nie |
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub przekazania do UOPWE |
2018-06-22 |