Dzisiaj jest: 28.4.2024, imieniny: Bogny, Walerii, Witalisa

Budowa Pawilonu Medycznego w Warszawie

Dodano: 6 lat temu Czytane: 335

Przetarg na roboty budowlane związane z budową Pawilonu Medycznego w Zakładzie Opiekuńczo – Leczniczym przy ul. Mehoffera w Warszawie

Wartość zamówienia Poniżej 5 548 000 EURO
Rodzaj zamówienia Robota budowlana
Data umieszczenia ogłoszenia na stronie Miasta 2018-06-25 , 12:48:00
I Zamawiający
Zamawiający Stołeczne Centrum Opiekuńczo - Lecznicze Sp. z o.o.
- adres Mehoffera 72/74, 03-131 Warszawa, woj. mazowieckie
- telefon (0-22) 614-64-42
- faks (0-22) 614-64-42
- e-mail biuro@scol.warszawa.pl
- adres internetowy http://www.scol.warszawa.pl
Osoba upoważniona do kontaktów w sprawach proceduralnych Adam Stępniewski
- adres Stołeczne Centrum Opiekuńczo - Lecznicze Sp. z o.o., Mehoffera 72/74, 03-131 Warszawa
- lokal pok.4
- telefon (0-22) 811-06-80 w. 271
- email a.stepniewski@scol.warszawa.pl
Osoba upoważniona do kontaktów w sprawach merytorycznych Adam Stępniewski
- adres Stołeczne Centrum Opiekuńczo - Lecznicze Sp. z o.o., Mehoffera 72/74, 03-131 Warszawa
- lokal pok.4
- telefon (0-22) 811-06-80 w. 271
- email a.stepniewski@scol.warszawa.pl
Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia Stołeczne Centrum Opiekuńczo - Lecznicze Sp. z o.o., Mehoffera 72/74, 03-131 Warszawa
- lokal pok.4
Adres, na który należy przesyłać oferty Stołeczne Centrum Opiekuńczo - Lecznicze Sp. z o.o., Mehoffera 72/74, 03-131 Warszawa
- lokal pok.4
II Przedmiot zamówienia
Nazwa zamówienia Budowa Pawilonu Medycznego w Zakładzie Opiekuńczo – Leczniczym przy ul. Mehoffera 72/74 w Warszawie na potrzeby działalności leczniczej Zakładu.
Opis zamówienia 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj roboty budowlanej dla zadania pn.: „Budowa Pawilonu Medycznego w Zakładzie Opiekuńczo – Leczniczym przy ul. Mehoffera 72/74 w Warszawie na potrzeby działalności leczniczej Zakładu.” 2.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 2.1.przygotowanie ostatecznej koncepcji stanowiące podstawę do przygotowania dokumentacji projektowej; koncepcja ta wymaga zatwierdzenia przez Zamawiającego; 2.2.przygotowanie dokumentacji projektowej nowobudowanego budynku w zakresie zgodnym m.in. z wymogami wynikającymi z Rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie szczegółowych wymogów, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz.U. 2012 poz 739); 2.3.uzyskanie warunków i uzgodnień do projektowania oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego prawomocnego pozwolenia na budowę; 2.4.budowę „pod klucz” nowego budynku Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego wraz z jego otoczeniem w tym zagospodarowaniem przyległego terenu na podstawie zaakceptowanego przez Zamawiającego projektu budowlanego oraz uzyskanego pozwolenia na budowę; 2.5.budowę przyłączy budynku oraz dołączenie budynku do istniejącej infrastruktury; 2.6.uruchomienie wszystkich instalacji w budynku wraz z przeprowadzeniem szkoleń dla personelu; 2.7.Zamawiający dysponuje wykonaną inwentaryzacją zieleni przez dendrologa; w przypadku, kiedy w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia niezbędne będzie usunięcie kolidujących drzew wykonawca przygotuje i złoży w imieniu i na rzecz Zamawiającego wniosku o pozwolenie na wycinkę, jeżeli będzie to konieczne; ewentualna niezbędna wycinka drzew i koszty z nią związane stanowią obowiązek wykonawcy; 2.8.wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie dla nowobudowanego budynku. 2.9.dostawę i montaż wyposażenia pomieszczeń budynku w meble zgodnie z wymaganiami technicznymi określonymi jako parametry dopuszczające oraz oceniane w załączniku nr 8 do SIWZ. 2.10.dostawę wraz z rozstawieniem – 201 (dwieście jeden) szt. łóżek dla pacjentów wg dodatkowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ oraz przeprowadzenie szkolenia dla personelu Zamawiającego dotyczące obsługi i korzystania z ww. łóżek 2.11. pełnienie nadzoru autorskiego przez cały okres realizacji zamówienia.
Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw ul. Mehoffera 72/74, 03-131 Warszawa
Główny przedmiot (CPV) 71.24.00.00-2
Dodatkowe przedmioty (CPV) 45.21.50.00-7 
71.32.00.00-7 
45.11.12.00-0 
45.42.10.00-0
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej Nie
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy Zamawiający zamierza zawrzeć umowę ramową Nie
Czy Zamawiający zamierza ustanowić Dynamiczny System Zakupów Nie
Czy Zamawiający zamierza zastosować aukcję elektroniczną do wyboru najkorzystniejszej oferty Nie
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania 17 miesięcy/ące (licząc od daty udzielenia zamówienia)
III Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym, i technicznym
Wymagane wadium 350000,00 zł.
Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne Sytuacja finansowa lub ekonomiczna 
Określenie warunków: 1.Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 12.000.000,00 PLN (dwanaście milionów złotych) (lub równowartość tej kwoty w przypadku walut innych, niż złoty polski, obliczoną przy uwzględnieniu średniego kursu waluty obcej podanego przez Narodowy Bank Polski dla dnia wystawienia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego zawarcie umowy ubezpieczenia); 2.Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową, w kwocie nie niższej niż 5.000.000,00 zł ( pięć milionów złotych); 3.Wykonawca musi wykazać, ze osiągnął średni roczny przychód netto ze sprzedaży w ciągu ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w wysokości co najmniej 30.000.000,00 zł ( trzydzieści milionów złotych); 4.Wykonawca musi wykazać się średnim liczonym jako średnia arytmetyczna wskaźnikiem bieżącej płynności finansowej większym bądź równym 2,00 w ostatnich trzech zakończonych latach obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie; wskaźnik bieżącej płynności finansowej liczony jest jako iloraz: aktywów obrotowych ogółem pomniejszonych o należności z tytułu robót, dostaw i usług o okresie płatności powyżej jednego roku i zobowiązań krótkoterminowych pomniejszonych o zobowiązania z tytułu robót, dostaw i usług o okresie wymagalności powyżej jednego roku. 
Informacje dodatkowe Wykonawca, zgodnie z art. 22a Pzp może w celu potwierdzenia spełniana warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach ekonomicznych lub sytuacji finansowej, innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 
Zdolność techniczna lub zawodowa 
Określenie warunków: 1.W zakresie zdolności technicznej i zawodowej: a) Wykonawca, który w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 usługę polegającą na wykonaniu dokumentacji projektowej wielobranżowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę, lub rozbudowę lub przebudowę obiektu użyteczności publicznej o charakterze obiektu medycznego według grupy 126 PKOB o powierzchni całkowitej objętej wykonanym projektem co najmniej 6.000,00 (sześć tysięcy) m2, b) Wykonawca, który w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie lub rozbudowie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej o charakterze obiektu medycznego według grupy 126 PKOB o wartości nie mniejszej niż 12.000.000,00 zł ( dwanaście milionów złotych) brutto, 2. Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a) co najmniej jedną osobą posiadającą ważne uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej (bez ograniczeń), wpisaną do właściwej izby inżynierów budownictwa, zgodnie z obowiązującymi przepisami, posiadającą co najmniej 5 - letnie doświadczenie zawodowe, b) co najmniej jedną osobą posiadającą ważne uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (bez ograniczeń), wpisaną do właściwej izby inżynierów budownictwa, zgodnie z obowiązującymi przepisami, posiadającą co najmniej 5 - letnie doświadczenie zawodowe, c)co najmniej jedną osobą posiadającą ważne uprawnienia do projektowania w specjalności instalacji sanitarnej (bez ograniczeń), wpisaną do właściwej izby inżynierów budownictwa, zgodnie z obowiązującymi przepisami, posiadającą co najmniej 5 - letnie doświadczenie zawodowe, d) co najmniej jedną osobą posiadającą ważne uprawnienia do projektowania w specjalności sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (bez ograniczeń), wpisaną do właściwej izby inżynierów budownictwa, zgodnie z obowiązującymi przepisami, posiadającą co najmniej 5 - letnie doświadczenie zawodowe, e)co najmniej jedną osobą posiadającą ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi (kierownik robót) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, wpisaną do właściwej izby inżynierów budownictwa, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz posiadającą co najmniej 5-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika robót lub kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, f)co najmniej jedną osobą posiadającą ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi (kierownik robót) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, wpisaną do właściwej izby inżynierów budownictwa, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz posiadającą co najmniej 5-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika robót lub kierownika budowy w specjalności instalacji sanitarnej, g)co najmniej jedną osobą posiadającą ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi (kierownik robót) w specjalności zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, wpisaną do właściwej izby inżynierów budownictwa, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz posiadającą co najmniej 5-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika robót lub kierownika budowy w specjalności w zakresie instalacji elektrycznej i elektroenergetycznych 
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak 
Informacje dodatkowe: 1.Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 1332 ze zm.) oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulacje odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65 ze zm.). 2.Wykonawca, zgodnie z art. 22a Pzp może w celu potwierdzenia spełniana warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 3.W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda złożenia dokumentów, które określają w szczególności: -zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; -sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; -zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; -czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 
IV Kryteria oceny ofert i informacje administracyjne
Kryteria oceny ofert
Cena 60 %
Okres gwarancji na roboty budowlane 12 %
Termin realizacji przedmiotu zamówienia 8 %
Parametry techniczne wyposażenia 20 %
Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień Formularz można odebrać do dnia 2018-07-09
Cena: 0.00 zł.
Adres internetowy, pod którym można pobrać siwz: www.scol.warszawa.pl/przetargi
Termin i miejsce składania ofert Oferty należy składać do dnia 2018-07-09 godzina 11:00 
Miejsce: patrz wyżej (adres, na który należy przesyłać oferty)
Termin związania ofertą 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert
Data, godzina i miejsce otwarcia ofert 2018-07-09, 11:30, ul. Szubińska 4, 01-958 Warszawa
V Inne informacje
Czy zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków UE? Nie
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub przekazania do UOPWE 2018-06-22

 

Zapisz się do newslettera:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.