Dzisiaj jest: 28.4.2024, imieniny: Bogny, Walerii, Witalisa

Wykonanie i dostarczenie naklejek i plakatów informacyjnych w Warszawie

Dodano: 6 lat temu Czytane: 133

Oferta na usługi w zakresie wykonania i dostarczenia naklejek i plakatów informacyjnych w Warszawie

Wartość zamówienia Poniżej 443 000 EURO
Rodzaj zamówienia Dostawa
Data umieszczenia ogłoszenia na stronie Miasta 2018-06-25 , 12:50:02
I Zamawiający
Zamawiający Zarząd Transportu Miejskiego
- adres Ul. Żelazna 61, 00-848 Warszawa, woj. mazowieckie
- telefon (0-22) 826-82-11 w.224
- faks (0-22) 826-70-06
- e-mail
- adres internetowy http://www.ztm.waw.pl
Osoba upoważniona do kontaktów w sprawach proceduralnych Katarzyna Szarata
- adres Zarząd Transportu Miejskiego, Ul. Żelazna 61, 00-848 Warszawa
- lokal 216
- telefon (0-22)45-94-287
- email zamowienia@ztm.waw.pl
Osoba upoważniona do kontaktów w sprawach merytorycznych Katarzyna Szarata
- adres Zarząd Transportu Miejskiego, Ul. Żelazna 61, 00-848 Warszawa
- lokal 216
- telefon (0-22)45-94-287
- email zamowienia@ztm.waw.pl
Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia Zarząd Transportu Miejskiego, Ul. Żelazna 61, 00-848 Warszawa
- lokal 216
Adres, na który należy przesyłać oferty Zarząd Transportu Miejskiego, Ul. Żelazna 61, 00-848 Warszawa
- lokal 216
II Przedmiot zamówienia
Nazwa zamówienia Wykonanie i dostarczenie naklejek i plakatów informacyjnych
Opis zamówienia 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie naklejek i plakatów informacyjnych zgodnie z załączonym wykazem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia. 
2.Poszczególne dostawy materiałów informacyjnych realizowane będą na podstawie zleceń przesyłanych przez Zamawiającego. 
3.Wykonawca udziela gwarancji na trwałość naklejek i plakatów przez okres 3 lat od daty wykonania. 
Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw Warszawa
Główny przedmiot (CPV) 79.82.30.00-9
Dodatkowe przedmioty (CPV) 22.14.00.00-3 
22.45.91.00-3 
 
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej Nie
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy Zamawiający zamierza zawrzeć umowę ramową Nie
Czy Zamawiający zamierza ustanowić Dynamiczny System Zakupów Nie
Czy Zamawiający zamierza zastosować aukcję elektroniczną do wyboru najkorzystniejszej oferty Tak
Adres strony internetowej, na której zostanie przeprowadzona aukcja http://aukcje.um.warszawa.pl
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania Data zakończenia: 2018-12-21
III Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym, i technicznym
Wymagane wadium 2000,00 zł.
Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne

Rozdział A. Warunki udziału w postępowaniu 
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 
a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, z wyłączeniem przypadku określonego w art. 24 ust. 1 pkt 13 lit. d, oraz w przypadku, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 14, jeżeli osoba, o której mowa w tym przepisie została skazana za przestępstwo wymienione w art. 24 ust. 1 pkt 13 lit. d oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 i 8 ustawy Pzp.
b) spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że należycie wykonał lub wykonuje nadal w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) przynajmniej 2 (dwie) dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. druk wraz z dostawą naklejek informacyjnych o wartości co najmniej 50.000,00 PLN (pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto każda oraz załączy dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 
2. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 
3. Złożenie przez wykonawców w ofercie dokumentów i oświadczeń, wymienionych w rozdziale X SIWZ będzie stanowiło podstawę do oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania. 
4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zastosowanie mają regulacje art. 23, art. 25a ust. 6 oraz art. 141 ustawy Pzp. 
5. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 16-20 lub ust. 5 ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, ze podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 
6. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione powyżej w ust. 5. 
7. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 
Rozdział B. Podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 5 ustawy Pzp 
Dodatkowo Zamawiający przewiduje wykluczenie Wykonawcy: 
1. w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2015 r. poz. 978, 1259, 1513, 1830 i 1844) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem Wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233, 978, 1166, 1259 i 1844), 
2. który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 15 ustawy Pzp, chyba że Wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności. 
Rozdział C. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do jego wykluczenia 
1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć: 
1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, 
2) dowody, o których mowa w rozdz. VIII ust. 5 SIWZ. 


2. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda następujących oświadczeń i dokumentów: 
1) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodnego w treści z załącznikiem nr 3 do SWIZ), 
2) wykazu dostaw wykonywanych lub wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy są wykonywane lub zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy są lub zostały wykonane należycie (zgodnego w treści z załącznikiem nr 4 do SIWZ), 


3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 
1) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia (zgodnego w treści z załącznikiem nr 3 do SWIZ); 
2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 
3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 
4) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W przypadku wskazania przez wykonawcę w formularzu ofertowym dostępności tych dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych Wskazane przez wykonawcę dokumenty. 
4. W przypadku gdy w postępowaniu zostanie złożona więcej niż jedna oferta, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (oraz w rozdziale XIV ust. 8 SIWZ), przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia Zamawiający zamieści wraz z informacją z otwarcia ofert. 
5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale X ust. 3 pkt 2) - 4) SIWZ – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 
a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 
b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 
6. Dokumenty, o których mowa powyżej w ust. 5 lit. b) SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa powyżej w ust. 5 lit. a), powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 
7. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdziale X ust. 3 pkt 2) - 4) SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia ust. 6 stosuje się. 
8. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. 
9. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdziale X ust. 1 pkt 1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 
10. W przypadku złożenia przez Wykonawcę dokumentów zawierających kwoty wyrażone w innej walucie niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy przyjmie średni kurs danej waluty opublikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 
11. Dokumenty są składane w formie określonej w § 14 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 poz. 1126). 


Rozdział D. Pozostałe dokumenty 
1. Do oferty, której wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz ofertowy, muszą być załączone: 
a) wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale X SIWZ, 
b) oświadczenie, o którym mowa w rozdziale X ust. 1 SIWZ złożone przez każdego z Wykonawców z osobna, w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, 
c) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 
d) pełnomocnictwo do złożenia oferty w przypadku, gdy uprawnienie do reprezentacji Wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. W przypadku niedołączenia pełnomocnictwa do oferty lub dołączenia pełnomocnictwa wadliwego, Zamawiający wezwie Wykonawcę do uzupełnienia pełnomocnictwa, 
e) pełnomocnictwo dla osoby uprawnionej do składania ofert w imieniu Wykonawcy w trakcie aukcji elektronicznej, z którego będzie wynikać prawo do reprezentacji Wykonawcy w aukcji elektronicznej i składania ofert w jej trakcie. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem notarialnie 
f) dowód wniesienia wadium (zgodnie z postanowieniami SIWZ zawartymi w rozdziale XI ust. 5 SIWZ). 

2. Po zamknięciu aukcji elektronicznej, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, Wykonawca który został zwycięzcą aukcji elektronicznej ma obowiązek przekazać Zamawiającemu wypełniony załącznik nr 2a do SIWZ - Formularz cenowy. Ceny jednostkowe w załączniku mają zostać określone tak, aby łączna cena zamówienia brutto (suma iloczynów cen jednostkowych brutto oraz ilości) była co najwyżej równa cenie realizacji oferty, która wygrała aukcję elektroniczną. Wszystkie ceny muszą być wyrażone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 
3. W przypadku gdy do aukcji elektronicznej nie dojedzie ze względu na brak wymaganych dwóch ważnych ofert, na wezwanie Zamawiającego Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w terminie dwóch dni roboczych ma obowiązek przekazać Zamawiającemu wypełniony załącznik nr 2a do SIWZ - Formularz cenowy. Ceny jednostkowe w załączniku mają zostać określone tak jak opisano w pkt. 1 powyżej. 
 
IV Kryteria oceny ofert i informacje administracyjne
Kryteria oceny ofert
Cena 100 %
Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień Formularz można odebrać do dnia 2018-07-03
Cena: 0,00 zł.

Adres internetowy, pod którym można pobrać siwz: www.ztm.waw.pl
Termin i miejsce składania ofert Oferty należy składać do dnia 2018-07-03 godzina 12:00 
Miejsce: patrz wyżej (adres, na który należy przesyłać oferty)
Termin związania ofertą 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert
Data, godzina i miejsce otwarcia ofert 2018-07-03, 12:30, Sala 225, Siedziba ZTM
V Inne informacje
Czy zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków UE? Nie
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub przekazania do UOPWE 2018-06-25

Zapisz się do newslettera:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.