Dzisiaj jest: 27.4.2024, imieniny: Sergiusza, Teofila, Zyty

Przetarg na usługi weterynaryjne w Warszawie

Dodano: 6 lat temu Czytane: 282

Oferta przetargowa związana ze świadczeniem usług z zakresu opieki weterynaryjnej nad zwierzętami bezdomnymi i wolno żyjącymi na terenie Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy

Wartość zamówienia Poniżej 221 000 EURO
Rodzaj zamówienia Usługa
Data umieszczenia ogłoszenia na stronie Miasta 2018-06-25 , 15:30:20
I Zamawiający
Zamawiający Dzielnica Bemowo m.st. Warszawy
- adres Powstańców Śląskich 70, 01-381 Warszawa, woj. mazowieckie
- telefon (0-22) 53-37-745
- faks (0-22) 53-37-563
- adres internetowy http://www.bemowo.waw.pl
Osoba upoważniona do kontaktów w sprawach proceduralnych Dorota Zając
- adres Dzielnica Bemowo m.st. Warszawy, Powstańców Śląskich 70, 01-381 Warszawa
- lokal 366, piętro III
- telefon (0-22) 44-37-617
Osoba upoważniona do kontaktów w sprawach merytorycznych Aneta Paziewska
- adres Dzielnica Bemowo m.st. Warszawy, Powstańców Śląskich 70, 01-381 Warszawa
- lokal 338
- telefon (0-22) 53-37-558
Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia Dzielnica Bemowo m.st. Warszawy, Powstańców Śląskich 70, 01-381 Warszawa
- lokal 366, piętro III
Adres, na który należy przesyłać oferty Dzielnica Bemowo m.st. Warszawy, Powstańców Śląskich 70, 01-381 Warszawa
- lokal 024, parter
II Przedmiot zamówienia
Nazwa zamówienia Świadczenie usług z zakresu opieki weterynaryjnej nad zwierzętami bezdomnymi i wolno żyjącymi na terenie Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy. 
Numer referencyjny: UD-I-WZP.271.32.2018.DZA 
 
Opis zamówienia Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług z zakresu opieki weterynaryjnej nad zwierzętami bezdomnymi i wolno żyjącymi na terenie Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy wg szczegółowego opisu zawartego w załączniku nr 1 do SIWZ. 
Zamawiający stosownie do wymagań art. 29 ust. 3a ustawy wymagania 
zatrudnienia na umowę o pracę przez Wykonawcę lekarza weterynarii wyznaczonego przez Wykonawcę do realizacji umowy, wskazanego w §5 ust. 3 wzoru Umowy, stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw Urząd Dzielnicy Bemowo, ul. Powstańców Śląskich 70, 01-381 Warszawa
Główny przedmiot (CPV) 85.20.00.00-1
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej Nie
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy Zamawiający zamierza zawrzeć umowę ramową Nie
Czy Zamawiający zamierza ustanowić Dynamiczny System Zakupów Nie
Czy Zamawiający zamierza zastosować aukcję elektroniczną do wyboru najkorzystniejszej oferty Nie
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania Data rozpoczęcia: 2018-12-01, data zakończenia: 2021-11-30
III Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym, i technicznym
Wymagane wadium 0,00 zł.
Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak 
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia,o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje 
na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy udzielenie zamówień polegających na powtórzeniu usług wymienionych w pkt 12 Opisu przedmiotu zamówienia (stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ), 
realizowanych na terenie Dzielnicy Bemowo. Zamówienie polegające na powtórzeniu ww. usług może zostać udzielone, gdy zajdzie taka konieczność, a Zamawiający będzie dysponował odpowiednimi 
środkami finansowymi. Przewiduje się udzielenie zamówienia do kwoty 138.888,89 zł netto(150.000,01 zł brutto). 

WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. 
Określenie warunków: Warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w ust. 1 pkt 2 SIWZ, zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca posiada wpis do ewidencji zakładów leczniczych dla zwierząt prowadzonej przez Okręgową Radę Lekarsko Weterynaryjną, wydane na podstawie art. 17 ust. 2 ustawy z dnia 18 grudnia 2003 r. o zakładach leczniczych dla zwierząt (tj. Dz. U. 2017 poz. 188, ze zm.). 
Informacje dodatkowe 
Sytuacja finansowa lub ekonomiczna 
Określenie warunków: nie dotyczy 
Informacje dodatkowe 
Zdolność techniczna lub zawodowa 
Określenie warunków: nie dotyczy 
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia 
wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: 
Informacje dodatkowe: 
PODSTAWY WYKLUCZENIA 
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp 
Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie 
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: 
nie dotyczy 
WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU 
WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ 
SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA 
SELEKCJI 
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 
Tak 
WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ 
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU 
POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 
USTAWY PZP: 
nie dotyczy 
WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ 
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU 
POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 
USTAWY PZP 
W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 
Aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji zakładów leczniczych dla zwierząt prowadzonej przez Okręgową Radę Lekarsko Weterynaryjną, wydane na podstawie art. 17 ust. 2 ustawy z dnia 18 grudnia 2003 r. o zakładach leczniczych dla zwierząt (tj. Dz.U.2017 poz. 188, ze zm.). Przez „aktualne” Zamawiający rozumie zaświadczenie z datą wystawienia nie wcześniejszą niż 3 miesiące przed datą składania ofert). 
W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI: 
WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ 
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU 
POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 
USTAWY PZP 
nie dotyczy 
INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt powyżej 
1. Formularz cenowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 
2. Oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 
1 pkt 13-22 ustawy. 
3. W przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba(y) 
inna(e) niż ujawniona(e) w dokumentach rejestrowych, do oferty należy załączyć dokument lub dokumenty, z którego(ych) będzie wynikać zakres umocowania. 
4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji (zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego 
www.bemowo.waw.pl), o której mowa w art. 86 ust. 5, ustawy przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której 
mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wzór oświadczenia zostanie przekazany przez Zamawiającego wraz z informacją z sesji otwarcia ofert. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawcy mogą 
przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 

Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: 
Nie 
Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: 
Nie 
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: 
Nie 
ZMIANA UMOWY 
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak 
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 
1. Zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, w postaci aneksu do umowy i muszą być akceptowane przez obie strony umowy. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do wysokości 
wynagrodzenia w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3)zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. 3. Wykonawca może przekazać Zamawiającemu pisemny wniosek o dokonanie zmiany umowy najwcześniej w dniu opublikowania w odpowiednim dzienniku 
urzędowym aktu prawnego wprowadzającego zmianę, o której mowa w ust. 2. Wniosek powinien zawierać propozycję zmiany umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia, uzasadnienie zmiany oraz dokumenty potwierdzające wpływ zmiany na koszty wykonania umowy oraz informację, w jakim stopniu zmiany tych kosztów uzasadniają zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy określonego w umowie, w szczególności: 1) przyjęte w momencie sporządzania oferty zasady kalkulacji kosztów wykonania umowy obejmujących cały okres jej wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłowość przyjętej kalkulacji (np. umowy o pracę, dokumenty potwierdzające zgłoszenie 
pracowników do ubezpieczeń); 2) wykazanie wpływu zmian, o których mowa w ust. 2, na wysokość kosztów, wykonania umowy przez Wykonawcę; 3) szczegółową kalkulację proponowanej zmienionej wysokości wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zasad, o których mowa w pkt 1. 4. W terminie 15 dni od otrzymania wniosku, o którym mowa w ust. 3, Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o jego uzupełnienie, poprzez przekazanie dodatkowych wyjaśnień, informacji lub 
dokumentów (oryginałów do wglądu lub kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem). 5. Zamawiający zajmie pisemne stanowisko wobec wniosku Wykonawcy, w terminie 30 dni od dnia 
otrzymania kompletnego w jego ocenie wniosku. Za dzień przekazania stanowiska uznaje się dzień jego wysłania na adres właściwy dla doręczeń pism dla Wykonawcy. 6. W przypadku uwzględnienia 
wniosku Wykonawcy przez Zamawiającego, zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy obejmie okres: 1) od dnia wejścia w życie zmiany, o której mowa w ust. 2, jeżeli pisemny wniosek o dokonanie 
zmiany wpłynie do Zamawiającego w terminie do 60 dni od dnia opublikowania w odpowiednim dzienniku urzędowym aktu prawnego wprowadzającego zmianę; 2) od dnia złożenia pisemnego 
wniosku o dokonanie zmiany, o której mowa w ust. 3 – jeżeli wpłynął on po upływie 60 dni od dnia opublikowania w odpowiednim dzienniku urzędowym aktu prawnego wprowadzającego zmianę. 7. W innych przypadkach dopuszczonych powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym: 1) zmianę osoby pełniącej funkcje koordynatora usług 
sprawującego nadzór nad realizacją umowy (określonej w § 35 ust. 13 umowy) z przyczyn losowych z uzasadnieniem przyczyny tej zmiany; 2) zmianę numeru rachunku bankowego Wykonawcy. 8. Zmiany, 
o których mowa w ust. 7 nie powodują zmiany terminu realizacji umowy. 9. Formy aneksu nie wymagają zmiany danych adresowych Wykonawcy. Zmiany te nastąpią na podstawie jednostronnego, 
pisemnego powiadomienia. 10. Wykonawca jest zobowiązany w czasie trwania umowy do pisemnego zawiadomienia Zamawiającego o: 1) zmianie siedziby lub nazwy firmy Wykonawcy; 2) zmianie osób 
reprezentujących Wykonawcę; 3) ogłoszeniu upadłości Wykonawcy; 4) likwidacji firmy Wykonawcy. 11. W przypadku nie powiadomienia przez Wykonawcę Zamawiającego o zmianie danych adresowych zawartych w umowie, wszelką korespondencję wysyłaną przez Zamawiającego na adres wskazany w niniejszej umowie uznaje się za doręczoną.
IV Kryteria oceny ofert i informacje administracyjne
Kryteria oceny ofert
Cena 60 %
Ilość dodatkowych miejsc w szpitalu 30 %
Czas dojazdu do zwierzęcia poszkodowanego w wypadku komunikacyjnym 10 %
Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień Formularz można odebrać do dnia 2018-07-03
Cena: 0.00 zł.
Adres internetowy, pod którym można pobrać siwz: www.bemowo.waw.pl
Termin i miejsce składania ofert Oferty należy składać do dnia 2018-07-03 godzina 10:00 
Miejsce: patrz wyżej (adres, na który należy przesyłać oferty)
Termin związania ofertą 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert
Data, godzina i miejsce otwarcia ofert 2018-07-03, 10:30, Pokój nr 421
V Inne informacje
Czy zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków UE? Nie
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub przekazania do UOPWE 2018-06-25

Zapisz się do newslettera:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.