Dzisiaj jest: 28.4.2024, imieniny: Bogny, Walerii, Witalisa

Przetarg na remont w budynku Szkoły Podstawowej w Warszawie

Dodano: 6 lat temu Czytane: 224

Oferta przetargowa na roboty polegające na remoncie podłogi w sali gimnastycznej i w sali Nr 5 w Szkole Podstawowej Nr 185 przy ul. Bora-Komorowskiego w Warszawie

Wartość zamówienia Poniżej 5 548 000 EURO
Rodzaj zamówienia Robota budowlana
Data umieszczenia ogłoszenia na stronie Miasta 2018-06-26 , 12:27:35
I Zamawiający
Zamawiający Dzielnica Praga Południe m.st. Warszawy
- adres Grochowska 274, 03-841 Warszawa, woj. mazowieckie
- telefon 22 44 35 555
- faks 22 33 80 767
- e-mail wzp@pragapld.waw.pl
- adres internetowy http://www.pragapld.waw.pl
Osoba upoważniona do kontaktów w sprawach proceduralnych Radosław Sokół
- adres Dzielnica Praga Południe m.st. Warszawy, Grochowska 274, 03-841 Warszawa
- lokal 215
- telefon (0-22) 443 55 07
- email rsokol@um.warszawa.pl
Osoba upoważniona do kontaktów w sprawach merytorycznych Zbigniew Mistur
- adres Dzielnica Praga Południe m.st. Warszawy, Grochowska 274, 03-841 Warszawa
- lokal 300
- telefon (0-22) 4435368
- email
Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia Dzielnica Praga Południe m.st. Warszawy, ul. Podskarbińska 6
- lokal 217
Adres, na który należy przesyłać oferty Dzielnica Praga Południe m.st. Warszawy, ul. Podskarbińska 6
- lokal 217
II Przedmiot zamówienia
Nazwa zamówienia Remont podłogi w sali gimnastycznej i w sali Nr 5 w Szkole Podstawowej Nr 185 przy ul. Bora-Komorowskiego 31 w Warszawie.
Opis zamówienia Przedmiotem zamówienia jest remont podłogi w sali gimnastycznej polegający na zdemontowaniu istniejącej podłogi z klepek dębowych jak również warstw podłogi ślepej. 
Wykonane zostaną nowe warstwy podłogi „sportowej” złożone z deskowania krzyżowego, płyt P5 ułożonych „ na mijankę” i parkietu mocowanego na gwoździe. Wzdłuż ścian sali gimnastycznej przebiega kanał w którym znajdują się rury centralnego ogrzewania. Kanał przykryty jest klepką. Sposób przykrycia kanału pozostaje niezmienny. Ponadto wymianie podlegają drabinki gimnastyczne, tablice ruchome do gry w piłkę koszykową. Oprawy oświetleniowe na czas malowania będą zdemontowane. Podobnie osłony grzejników. 
W sali nr 5, w przyziemiu budynku zapada się posadzka. Jej remont polega na demontażu istniejącej wykładziny, skuciu posadzki, sprawdzeniu na ile osiadł teren pod posadzką, uzupełnieniu podkładu „chudym betonem”, wykonaniu nowej posadzki i ułożeniu nowej wykładziny. Po wykonaniu tych robót, malowanie sali będzie odnowione.
Zakres robót: 
- wykonanie robót rozbiórkowych( m.in. posadzek,) 
- wykonanie nowych posadzek i ułożenie nowych parkietów oraz wykładziny PCV, 
- wykonanie przecierek i przeszlifowań na ścianach i sufitach w remontowanych pomieszczeniach, 
- wykonanie malowania pomieszczeń i grzejników w sali gimnastycznej, 
- demontaż i montaż urządzeń centralnego ogrzewania, 
- demontaż i montaż osprzętu instalacji elektrycznej. 


Zakres robót objętych specyfikacją techniczną 

- roboty budowlane/wiodący/ 45000000-7 
- pokrywanie podłóg i ścian 45430000-0 
- roboty malarskie 45442100-8 
- roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45311200-2 


Zakres robót i obowiązków został określony w dokumentacji stanowiącej załączniki nr 8, 9 i 10 do SIWZ, w skład której wchodzą: 
a) opis przedmiotu zamówienia 
b) przedmiar robót, 
c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 


Obowiązki Wykonawcy dotyczące zatrudnienia osób przeznaczonych do realizacji zadania na podstawie umowy o pracę. 
Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r, Prawo zamówień publicznych ( j.t.Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm. .) Zamawiający: 
1. wymaga, aby Wykonawca/Podwykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zatrudniał: 
a) co najmniej 2 pracowników bezpośrednio realizujących prace na terenie budowy, zatrudnionych w pełnym wymiarze czasu pracy z wyłączeniem kadry kierowniczej, inżynierów oraz pracowników administracji. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników. Czynności wykonywane przez pracowników będą polegać na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks Pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666.), Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę to roboty związane m. in .z robotami rozbiórkowymi, tynkarskimi, wykonaniem posadzek, układaniem klepki podłogowej robotami wykończeniowymi wewnętrznymi( przecierki i malowanie) oraz robotami w zakresie instalacji elektrycznych. 
Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw Warszawa, Dzielnica Praga-Południe
Główny przedmiot (CPV) 45.00.00.00-7
Dodatkowe przedmioty (CPV) 45.43.00.00-0 
45.44.21.00-8 
45.31.12.00-2 
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej Nie
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy Zamawiający zamierza zawrzeć umowę ramową Nie
Czy Zamawiający zamierza ustanowić Dynamiczny System Zakupów Nie
Czy Zamawiający zamierza zastosować aukcję elektroniczną do wyboru najkorzystniejszej oferty Nie
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania Data zakończenia: 2018-08-24
III Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym, i technicznym
Wymagane wadium 0,00 zł.
Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów 
Określenie warunków: nie 
Informacje dodatkowe 
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna 
nie 
Informacje dodatkowe 
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa 
Określenie warunków: 
w celu potwierdzenia spełnienia warunku zdolności technicznej i zawodowej Zamawiający wymaga wykazania: 
a) dwóch robót budowlanych polegających na remontach związanych z wykonaniem robót remontowych wewnętrznych ze szczególnym uwzględnieniem robót posadzkarskich w obiektach mieszkalnych lub oświatowych o wartości brutto min. 120 000,00 zł. każda wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie 
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA 
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp 
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie 
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: 
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp) 
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI 
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 
tak 
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji 
nie 
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: 
nie 
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP 
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, które potwierdzają okoliczności spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia tj.: 
W celu potwierdzenia spełniania warunku zdolności technicznej i zawodowej: 
a) wykaz wykonanych robót budowlanych - załącznik nr 6 („Wykaz robót”). 
Do powyższego wykazu powinny być dołączone dowody określające czy roboty budowlane/projektowe zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; 
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI: nie 

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP nie 

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) 
Wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemną ofertę składającą się z: 
1. Wypełnionego formularza oferty zgodny ze wzorem z załącznika nr 1 do SIWZ, 
2. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 25 ust 1 pkt 1 Ustawy – załącznik nr 2, 
(W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca.) 
3. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp – załącznik nr 3, 
(W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca.) 
4. W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, celem udowodnienia, że będzie dysponował niezbędnym zasobem tych podmiotów w szczególności składa pisemne zobowiązanie tych podmiotów, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 
Wykonawca składa zobowiązanie w formie oryginału – załącznik nr 4, 
Zamawiający wymaga aby składany dokument zawierał informacje dotyczące w szczególności: 
• zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu 
• sposobu wykorzystania zasobu innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, 
• zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, 
• czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą (podwykonawstwo). 
5. Pełnomocnictwo (o ile dotyczy tj. w przypadku, gdy oferta jest składana przez podmioty występujące wspólnie lub gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy). 
IV Kryteria oceny ofert i informacje administracyjne
Kryteria oceny ofert
Cena 60 %
Gwarancja 40 %
Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień Formularz można odebrać do dnia 2018-07-10
Cena: 0,00 zł.

Adres internetowy, pod którym można pobrać siwz: http://www.pragapld.waw.pl
Termin i miejsce składania ofert Oferty należy składać do dnia 2018-07-10 godzina 10:00 
Miejsce: patrz wyżej (adres, na który należy przesyłać oferty)
Termin związania ofertą 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert
Data, godzina i miejsce otwarcia ofert 2018-07-10, 11:00, Siedziba Wydziału Zamówien Publicznych przy ul. Podskarbińskiej 6, 03-833 Warszawa, pok.203 (IIpiętro)
V Inne informacje
Czy zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków UE? Nie
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub przekazania do UOPWE 2018-06-26

Zapisz się do newslettera:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.