Dzisiaj jest: 4.5.2024, imieniny: Floriana, Michała, Moniki

Przetarg na usługi w zakresie letniego utrzymania ulic w Warszawie

Dodano: 6 lat temu Czytane: 179

Oferta przetargowa na świadczenie usług letniego oczyszczania dróg gminnych i wewnętrznych w Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy

Wartość zamówienia Poniżej 221 000 EURO
Rodzaj zamówienia Usługa
Data umieszczenia ogłoszenia na stronie Miasta 2018-06-27 , 15:41:38
I Zamawiający
Zamawiający Dzielnica Bemowo m.st. Warszawy
- adres Powstańców Śląskich 70, 01-381 Warszawa, woj. mazowieckie
- telefon (0-22) 53-37-745
- faks (0-22) 53-37-563
- adres internetowy http://www.bemowo.waw.pl
Osoba upoważniona do kontaktów w sprawach proceduralnych Dorota Zając
- adres Dzielnica Bemowo m.st. Warszawy, Powstańców Śląskich 70, 01-381 Warszawa
- lokal 366, piętro III
- telefon (0-22) 44-37-617
Osoba upoważniona do kontaktów w sprawach merytorycznych Gabriela Krzyżowska
- adres Dzielnica Bemowo m.st. Warszawy, Powstańców Śląskich 70, 01-381 Warszawa
- lokal 320
- telefon (0-22) 53-37-738
Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia Dzielnica Bemowo m.st. Warszawy, Powstańców Śląskich 70, 01-381 Warszawa
- lokal 366, piętro III
Adres, na który należy przesyłać oferty Dzielnica Bemowo m.st. Warszawy, Powstańców Śląskich 70, 01-381 Warszawa
- lokal 024, parter
II Przedmiot zamówienia
Nazwa zamówienia Świadczenie usług letniego oczyszczania dróg gminnych i wewnętrznych w Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy. 
POSTĘPOWANIE NUMER: UD-I-WZP.271.33.2018.DZA 
 
Opis zamówienia Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług letniego oczyszczania dróg gminnych i wewnętrznych w Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy, wg szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 

Zamawiający stosownie do wymagań art. 29 ust. 3a ustawy określa 
następujące wymagania dotyczące zatrudnienia osób przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, zakres prac: prace polegające na mechanicznym czyszczeniu jezdni ulic.
Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw UD Bemowo, ul. Powstańców Śląskich 70, 01-381 Warszawa
Główny przedmiot (CPV) 90.61.00.00-6
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej Nie
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy Zamawiający zamierza zawrzeć umowę ramową Nie
Czy Zamawiający zamierza ustanowić Dynamiczny System Zakupów Nie
Czy Zamawiający zamierza zastosować aukcję elektroniczną do wyboru najkorzystniejszej oferty Tak
Adres strony internetowej, na której zostanie przeprowadzona aukcja https://aukcje.um.warszawa.pl/
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania Data zakończenia: 2018-11-30
III Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym, i technicznym
Wymagane wadium 0,00 zł.
Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak 
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje 
na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy udzielenie zamówień polegających na powtórzeniu usług wymienionych w pkt 1 ppkt 1), 2) i 3) Opisu przedmiotu zamówienia (stanowiącego załącznik nr 1 do 
SIWZ), realizowanych na terenie Dzielnicy Bemowo, zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 1 do Opisu przedmiotu zamówienia. Zamówienie polegające na powtórzeniu ww. usług może zostać 
udzielone, gdy zajdzie taka konieczność, a Zamawiający będzie dysponował odpowiednimi środkami finansowymi. Przewiduje się udzielenie zamówienia do kwoty 89.999,99 zł brutto (83.333,33 zł netto). 
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów 
Określenie warunków: nie dotyczy 
Sytuacja finansowa lub ekonomiczna 
Określenie warunków: nie dotyczy 
Zdolność techniczna lub zawodowa 
Określenie warunków: nie dotyczy 
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia 
wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie 
PODSTAWY WYKLUCZENIA 
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp 
Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie 
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: nie dotyczy 
WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU 
WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ 
SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA 
SELEKCJI 
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 
Tak 
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji 
Nie dotyczy 
WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ 
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU 
POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 
USTAWY PZP: 
nie dotyczy 
WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ 
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU 
POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 
USTAWY PZP 
W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 
nie dotyczy 
W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI: nie dotyczy 
WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ 
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU 
POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 
USTAWY PZP 
nie dotyczy 
INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt powyżej: 
1. Formularz cenowy sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. 2. W przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba(y) inna(e) niż ujawniona(e) w dokumentach rejestrowych, do oferty należy załączyć dokument lub dokumenty, z którego(ych) będzie wynikać 
zakres umocowania. 3. Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji (zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego www.bemowo.waw.pl), o której mowa w 
art. 86 ust. 5, ustawy przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. Wzór 
oświadczenia zostanie zamieszczony na ww. stronie przez Zamawiającego wraz z informacją z sesji otwarcia ofert. 

Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: 
Nie 

Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: 
Nie 
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: 
Nie 

Aukcja elektroniczna 
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony) Tak 
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: 
Adres strony internetowej na której zostanie przeprowadzona aukcja elektroniczna: https://aukcje.um.warszawa.pl/ 
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: 
Zamawiający przeprowadzi aukcję elektroniczną, jeżeli zostaną złożone, co najmniej 2 oferty niepodlegające odrzuceniu. Zaproszenie do udziału w aukcji elektronicznej zostanie wysłane drogą 
elektroniczną na adres e-mail wskazany przez Wykonawcę w Formularzu Oferty. Elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: - jedynym elementem oceny ofert w aukcji 
elektronicznej jest cena brutto za realizację przedmiotowego zamówienia (cena – 60%). Ceną wyjściową w aukcji elektronicznej dla każdego Wykonawcy jest cena brutto zaproponowana przez 
danego Wykonawcę w złożonej ofercie pisemnej. 
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia: 
Nie 
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: W toku aukcji elektronicznej Wykonawcy za pomocą 
formularza umieszczonego na stronie internetowej, umożliwiającego wprowadzenie niezbędnych danych w trybie bezpośredniego połączenia z tą stroną, składają kolejne korzystniejsze postąpienia, 
podlegające automatycznej ocenie i klasyfikacji. 
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
a) postąpienia, pod rygorem nieważności, składa się opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 
b) postąpienia składane w toku aukcji elektronicznej będą podlegały automatycznej ocenie i klasyfikacji zgodnie ze wzorem określonym w rozdziale XV pkt 1 ppkt 1) SIWZ. 
c) oferta złożona przez wykonawcę przestaje wiązać, jeżeli złoży on korzystniejszą ofertę w toku aukcji. 
d) Zamawiający nie przewiduje zastosowania mechanizmu dogrywek. 
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): Zamawiający określa minimalne postąpienie na kwotę 450,00 PLN. 
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: Warunkiem wzięcia udziału w aukcji elektronicznej jest dysponowanie bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Komputer użytkownika powinien spełniać następujące wymagania: - posiadać zainstalowany system operacyjny wspierany przez producenta tego systemu (Windows 7/Windows 8/Windows 10 bądź nowszy), - być wyposażony w procesor taktowany zegarem o częstotliwości 1 GHz i posiadać co najmniej 1 GB pamięci RAM (są to wymagania jakie powinien spełnić komputer z ystemem Windows 7), - posiadać zainstalowaną przeglądarkę internetową wspieraną przez jej producenta: Microsoft Internet Explorer w wersji co najmniej IE10 albo Mozilla Firefox, - posiadać połączenie z siecią Internet o przepustowości nie mniejszej niż 128 kb/s. 
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
a) Zamawiający zaprosi drogą elektroniczną do udziału w aukcji elektronicznej wykonawców, których oferty nie zostały 
odrzucone. Zamawiający otworzy aukcję elektroniczną w terminie nie krótszym niż 2 dni robocze od przekazania zaproszenia. 
b) Sposób zalogowania się na platformie aukcyjnej zostanie określony przez operatora platformy w późniejszym terminie. 
c) Wykonawcy chcący wziąć udział w aukcji elektronicznej muszą się zalogować na platformie aukcyjnej za pomocą danych uwierzytelniających przekazanych przez operatora platformy aukcyjnej Wykonawcom, którym Zamawiający przekazał zaproszenie do udziału w aukcji elektronicznej. 
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: aukcja jednoetapowa 
Czas trwania: 30 minut 
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: - 
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: 
Aukcja elektroniczna zostanie zamknięta po upływie podstawowego czasu aukcji elektronicznej, tj. 30 minut. Po zakończeniu aukcji elektronicznej wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza przystępując do zawarcia umowy składa zaktualizowany formularz cenowy(zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ). Ceny jednostkowe brutto w formularzu cenowym muszą zostać określone tak, aby łączna wartość zamówienia wynikająca z przemnożenia cen jednostkowych i ilości nie przekroczyła ceny brutto wylicytowanej (załącznik musi być podpisany). 

ZMIANA UMOWY 
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak 
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 
1. Zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, co do przedłużenia terminu wykonania Przedmiotu Umowy z przyczyn niewynikających z winy Wykonawcy: 
1) w razie zaistnienia zdarzeń o charakterze działania siły 
wyższej, przez którą strony rozumieją klęski żywiołowe, stan wyjątkowy, działania terrorystyczne, strajk powszechny, nowe akty prawne lub decyzje właściwych władz, a także działania lub zaniechania działania organów państwowych, samorządowych lub osób trzecich uniemożliwiających terminową realizację zamówienia, o okres nie przekraczający czasu trwania przeszkody w wykonaniu Przedmiotu 
Umowy, 
2) wstrzymania wykonywania prac na żądanie Zamawiającego lub na podstawie poleceń lub decyzji uprawnionych osób albo organów administracji państwowej, samorządowej, 
3) wystąpienia przyczyn niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego takich jak: a) znaleziska archeologiczne skutkujące wstrzymaniem prac, b) znaleziska z czasów wojen; uzbrojenie, niewypały, niewybuchy, pojedyncze lub masowe groby, c) warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonywanie prac, d) zajęcia terenu prac przez osoby trzecie. Termin będzie liczony od dnia wystąpienia ww. okoliczności do dnia jej ustąpienia.
IV Kryteria oceny ofert i informacje administracyjne
Kryteria oceny ofert
Cena 60 %
Czas przystąpienia do prac interwencyjnych 40 %
Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień Formularz można odebrać do dnia 2018-07-05
Cena: 0.00 zł.
Adres internetowy, pod którym można pobrać siwz: www.bemowo.waw.pl
Termin i miejsce składania ofert Oferty należy składać do dnia 2018-07-05 godzina 10:00 
Miejsce: patrz wyżej (adres, na który należy przesyłać oferty)
Termin związania ofertą 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert
Data, godzina i miejsce otwarcia ofert 2018-07-05, 10:30, pokój nr 421
V Inne informacje
Czy zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków UE? Nie
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub przekazania do UOPWE 2018-06-27

Zapisz się do newslettera:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.