Dzisiaj jest: 4.5.2024, imieniny: Floriana, Michała, Moniki

Przetarg na wymianę nawierzchni w Warszawie

Dodano: 6 lat temu Czytane: 145

Oferta przetargowa na roboty budowlane związane z remontem murków oporowych, wymianą nawierzchni ciągów pieszych, jezdnych w Warszawie

Wartość zamówienia Poniżej 5 548 000 EURO
Rodzaj zamówienia Robota budowlana
Data umieszczenia ogłoszenia na stronie Miasta 2018-06-28 , 11:16:33
I Zamawiający
Zamawiający Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy
- adres Szwoleżerów 5, 00-464 Warszawa, woj. mazowieckie
- telefon (0-22) 336-61-58
- faks (0-22) 336-61-92
- e-mail
- adres internetowy http://www.zgn.waw.pl
Osoba upoważniona do kontaktów w sprawach proceduralnych Monika Rucińska
- adres Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy, Szwoleżerów 5, 00-464 Warszawa
- lokal 103
- telefon (0-22) 336-61-38
- email rucinska.monika@zgn.waw.pl
Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia p. osoba upoważniona do kontaktów
Adres, na który należy przesyłać oferty p. osoba upoważniona do kontaktów
II Przedmiot zamówienia
Nazwa zamówienia Remont murków oporowych, wymianę nawierzchni ciągów pieszych, jezdnych w obrębię ulic: Bonifraterska 6, Świętojerska 16, Nowiniarska 1, Franciszkańska w Warszawie poprzedzony sporządzeniem dokumentacji projektowej. Zadanie w formule „zaprojektuj i wybuduj”
Opis zamówienia Remont murków oporowych, wymianę nawierzchni ciągów pieszych, jezdnych w obrębię ulic: Bonifraterska 6, Świętojerska 16, Nowiniarska 1, Franciszkańska w Warszawie poprzedzony sporządzeniem dokumentacji projektowej. Zadanie w formule „zaprojektuj i wybuduj”
Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw teren m.st. W-wy
Główny przedmiot (CPV) 45.45.30.00-7
Dodatkowe przedmioty (CPV) 45.11.12.00-0 
45.23.32.53-7 
71.32.00.00-7 
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej Nie
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy Zamawiający zamierza zawrzeć umowę ramową Nie
Czy Zamawiający zamierza ustanowić Dynamiczny System Zakupów Nie
Czy Zamawiający zamierza zastosować aukcję elektroniczną do wyboru najkorzystniejszej oferty Nie
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania 140 dni (licząc od daty udzielenia zamówienia)
III Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym, i technicznym
Wymagane wadium 5000,00 zł.
Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne 1)Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie: 
a)wykaz 2 zamówień wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, o wartości min. 200.000,00 zł każde wraz z podaniem ich rodzaju tj. wykonaniu zagospodarowania terenu lub prac drogowych, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane; 
b)Wykonawca załączy dowody określające czy te zamówienia zostały wykonane należycie, w szczególności informacje o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot,na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; 
Zamawiający zgodnie z § 2 ust. 6 Rozporządzenia Ministra Rozwoju 
z 26 lipca 2016 r. (Dz. U. z 2016 poz. 1126) może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty były wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie 
2)Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 
a)oświadczenie Wykonawcy, że osoba, która będzie pełnić funkcje projektanta posiada wymagane uprawnienia projektowe bez ograniczeń w specjalności architektonicznej oraz że jest członkiem Okręgowej Izby Branżowej. 
b)oświadczenie Wykonawcy, osoba, która będzie pełnić funkcje kierownika robót posiada wymagane uprawnienia budowlane w specjalności drogowej oraz że jest członkiem Okręgowej Izby Branżowej. 
3)Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej 
z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż cena oferty; 
4)od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 ustawy pzp, Zamawiający może żądać przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 5 pkt. 1÷9 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 26 lipca 2016 r. (Dz. U. z 2016 poz. 1126). 
IV Kryteria oceny ofert i informacje administracyjne
Kryteria oceny ofert
Cena 60 %
Okres udzielonej rękojmi 40 %
Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień Formularz można odebrać do dnia 2018-07-13
Cena: 0.00 zł.
Adres internetowy, pod którym można pobrać siwz: www.zgn.waw.pl
Termin i miejsce składania ofert Oferty należy składać do dnia 2018-07-13 godzina 12:00 
Miejsce: patrz wyżej (adres, na który należy przesyłać oferty)
Termin związania ofertą 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert
Data, godzina i miejsce otwarcia ofert 2018-07-13, 12:15, w siedzibie Zamawiajacego
V Inne informacje
Czy zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków UE? Nie
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub przekazania do UOPWE 2018-06-28

Zapisz się do newslettera:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.