|
|
Wartość zamówienia |
Poniżej 221 000 EURO |
Rodzaj zamówienia |
Dostawa |
Data umieszczenia ogłoszenia na stronie Miasta |
2018-06-28 , 15:27:09 |
I Zamawiający |
Zamawiający |
Biblioteka Publiczna w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy |
- adres |
Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa, woj. mazowieckie |
- telefon |
(0-22) 838-37-91 |
- faks |
(0-22) 838-91-68 |
- e-mail |
|
- adres internetowy |
|
Osoba upoważniona do kontaktów w sprawach proceduralnych |
Joanna Sołodko |
- adres |
Biblioteka Publiczna w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy, Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa |
- lokal |
27 |
- telefon |
(0-22) 838-37-91 |
- email |
|
Osoba upoważniona do kontaktów w sprawach merytorycznych |
Joanna Sołodko |
- adres |
Biblioteka Publiczna w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy, Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa |
- lokal |
27 |
- telefon |
(0-22) 838-37-91 |
- email |
|
Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia |
Biblioteka Publiczna w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy, Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa |
- lokal |
27 |
Adres, na który należy przesyłać oferty |
Biblioteka Publiczna w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy, Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa |
- lokal |
27 |
II Przedmiot zamówienia |
Nazwa zamówienia |
Zakup sprzętu komputerowego II |
Opis zamówienia |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego z podziałem na poniżej wymienione części:
Część 1 dostawa serwera: - dostawa serwera do wirtualizacji – 2 szt; dostawa NAS – Rackowego dysku sieciowego – 1 szt.
Część 2: dostawa sprzętu - dostawa 24 portowego switcha – 1 szt; - dostawa zasilacza awaryjnego UPS do serwera – 1 szt; - dostawa switcha rackowego 48 portów – 3 szt; - dostawa szafy rackowej 19” 2018 – 2 szt; - dostawa zestawu CCTV – 1 zestaw; - dostawa zestawów komputerowych – 7 szt; - dostawa monitorów – 7 szt;
- dostawa filtrów prywatyzujących – 3 szt; - dostawa zasilaczy UPS – 7 szt;
- dostawa Laptopów – 5 szt;
- dostawa projektora/rzutnika – 8 szt;
- dostawa drukarki/urządzenia wielofunkcyjnego – 10 szt; - dostawa profesjonalnego ekranu / monitora – 1 szt;
- dostawa drukarki A3 do banerów – 1 szt;
- dostawa ekranu do projektora – 1 szt;
- dostawa uchwytów do projektora – 2 szt;
- dostawa skanera – 5 szt;
- dostawa dysku zewnętrznego - 2 szt;
- dostawa Access Point – 2 szt;
- dostawa tableta – 1 szt;
- dostawa systemu kontroli dostępu – 1 szt. |
Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw |
Biblioteka Publiczna w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy |
Główny przedmiot (CPV) |
48.82.00.00-2 |
Dodatkowe przedmioty (CPV) |
30.20.00.00-1
30.21.31.00-6
30.23.21.00-5
38.65.21.00-1 |
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej |
Tak |
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej |
Nie |
Czy Zamawiający zamierza zawrzeć umowę ramową |
Nie |
Czy Zamawiający zamierza ustanowić Dynamiczny System Zakupów |
Nie |
Czy Zamawiający zamierza zastosować aukcję elektroniczną do wyboru najkorzystniejszej oferty |
Nie |
Wartość lub zakres zamówienia (z uwzględnieniem wszystkich części i opcji, o ile dotyczy) |
Nr
części |
Nazwa części |
Data
wykonania |
1 |
dostawa serwera: - dostawa serwera do wirtualizacji – 2 szt.; dostawa NAS – Rackowego dysku sieciowego – 1 szt. |
28 dni od daty podpisania umowy |
2 |
dostawa sprzętu:- dostawa 24 portowego switcha – 1 szt.; - dostawa zasilacza awaryjnego UPS do serwera – 1 szt.; - dostawa switcha rackowego 48 portów – 3 szt.; - dostawa szafy rackowej 19” 2018 – 2 szt.; - dostawa zestawu CCTV – 1 zestaw; - dostawa zestawów komputerowych – 7 szt.; - dostawa monitorów – 7 szt.; - dostawa filtrów prywatyzujących – 3 szt.; - dostawa zasilaczy UPS – 7 szt.; - dostawa Laptopów – 5 szt.; - dostawa projektora/rzutnika – 8 szt.; - dostawa drukarki/urządzenia wielofunkcyjnego – 10 szt.; - dostawa profesjonalnego ekranu / monitora – 1 szt.; - dostawa drukarki A3 do banerów – 1 szt.; - dostawa ekranu do projektora – 1 szt.; - dostawa uchwytów do projektora – 2 szt.; - dostawa skanera – 5 szt.; - dostawa dysku zewnętrznego - 2 szt.; - dostawa Access Point – 2 szt.; - dostawa tableta – 1 szt.; - dostawa systemu kontroli dostępu – 1 szt. |
21 dni od daty podpisania umowy |
|
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania |
inny dla każdej części (p.tabela powyżej) |
III Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym, i technicznym |
Wymagane wadium |
2500,00 zł. |
Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne |
12. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny ich spełniania.
12.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu tzn.:
12.1.1. posiadający kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
12.1.2. znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
12.1.3. posiadający niezbędną zdolność techniczną lub zawodową do wykonania zamówienia.
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ten warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał dwie odrębne dostawy, polegające na dostawie sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 100.000,00 zł każda.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający uzna ten warunek za spełniony w przypadku, gdy co najmniej jeden z konsorcjantów wykaże się realizacją dwóch wymaganych dostaw, warunek ten nie zostanie spełniony w przypadku, jeżeli wszyscy uczestnicy konsorcjum w sumie wykażą zrealizowanie dwóch dostaw, ale żaden z nich nie wykonał wymaganych dwóch dostaw. W sytuacji gdy Wykonawca lub konsorcjum polega na zasobach innego podmiotu – podmiot ten musi wykazać zrealizowanie dwóch wymaganych dostaw.
12.1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23, ust 5 pkt 1, pkt 4 ustawy Pzp. |
IV Kryteria oceny ofert i informacje administracyjne |
Kryteria oceny ofert |
Cena |
60 % |
wydłużenie okresu gwarancji |
25 % |
skrócenie terminu realizacji |
15 % |
|
Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień |
Formularz można odebrać do dnia 2018-07-06
Cena: 0,00 zł.
Adres internetowy, pod którym można pobrać siwz: www.bpwola.waw.pl |
Termin i miejsce składania ofert |
Oferty należy składać do dnia 2018-07-06 godzina 08:30
Miejsce: patrz wyżej (adres, na który należy przesyłać oferty) |
Termin związania ofertą |
30 dni od ostatecznego terminu składania ofert |
Data, godzina i miejsce otwarcia ofert |
2018-07-06, 09:00, Biblioteka Publiczna w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy al. Solidarności 90; 01-003 Warszawa sekretariat |
V Inne informacje |
Czy zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków UE? |
Nie |
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub przekazania do UOPWE |
2018-06-28 |