Dzisiaj jest: 17.5.2024, imieniny: Brunony, Sławomira, Wery

Przetarg na dostawę mebli w Warszawie

Dodano: 6 lat temu Czytane: 316

Oferta przetargowa na zakup, dostawę i montaż fabrycznie nowych mebli w ramach pierwszego wyposażenia rozbudowanej Szkoły Podstawowej w Warszawie

Wartość zamówienia Poniżej 221 000 EURO
Rodzaj zamówienia Dostawa
Data umieszczenia ogłoszenia na stronie Miasta 2018-07-04 , 15:41:18
I Zamawiający
Zamawiający Dzielnica Wilanów m.st. Warszawy
- adres Franciszka Klimczaka 2, 02-797 Warszawa, woj. mazowieckie
- telefon (0-22) 443 35 33
- faks
- e-mail Wilanow.wzz@um.warszawa.pl
- adres internetowy http://www.wilanow.pl
Osoba upoważniona do kontaktów w sprawach proceduralnych Celina Milewska
- adres Dzielnica Wilanów m.st. Warszawy, Franciszka Klimczaka 2, 02-797 Warszawa
- lokal 223
- telefon (0-22) 443 49 42
- email cmilewska@um.warszawa.pl
Osoba upoważniona do kontaktów w sprawach merytorycznych Beata Kamieńska
- adres Dzielnica Wilanów m.st. Warszawy, Franciszka Klimczaka 2, 02-797 Warszawa
- lokal 332
- telefon (0-22) 4435056
- email
Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia p. osoba upoważniona do kontaktów
Adres, na który należy przesyłać oferty p. osoba upoważniona do kontaktów
II Przedmiot zamówienia
Nazwa zamówienia Zakup, dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli w ramach pierwszego wyposażenia rozbudowanej Szkoły Podstawowej nr 358 przy ul. Św. Urszuli Ledóchowskiej w Warszawie
Opis zamówienia . Przedmiotem zamówienia jest Zakup, dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli w ramach pierwszego wyposażenia pomieszczeń budynku użyteczności publicznej – rozbudowanej Szkoły Podstawowej nr 358 przy ul. Św. Urszuli Ledóchowskiej na terenie Dzielnicy Wilanów w Warszawie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: tabelaryczne zestawienie mebli i wyposażenia, stanowiące załącznik nr 5.5a do SIWZ, karty informacyjne mebli i wyposażenia stanowiące załącznik nr 5.5b do SIWZ, opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Zakres przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych mebli i wyposażenia pomieszczeń budynku rozbudowanej Szkoły Podstawowej nr 358 przy ul. Św. Urszuli Ledóchowskiej na terenie Dzielnicy Wilanów w Warszawie. 3.1. Pod pojęciem „zakup, dostawa i montaż” mebli i wyposażenia Zamawiający rozumie wszystkie czynności mające na celu, w przypadku: - mebli - dostarczenie pod budynek szkoły, rozładunek, wniesienie do pomieszczenia wymienionego w zestawieniu mebli i wyposażenia, stanowiącym załącznik nr 5.5a do SIWZ, lub wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego lub upoważniony personel szkoły, niezbędny montaż, oraz rozmieszczenie w pomieszczeniu; - ciągów kuchennych wraz ze sprzętem AGD - dostarczenie pod budynek szkoły, rozładunek, wniesienie do pomieszczenia wymienionego w zestawieniu mebli i wyposażenia, stanowiącym załącznik nr 5.5a do SIWZ, oraz montaż, w tym podłączenie do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, oraz elektrycznej; Uwagi: 1. W pomieszczaniach będą montowane będą ciągi kuchenne są wykonane króćce i zawory instalacyjne, nie wymagające wykonania, podczas montażu, robót ogólnobudowlanych; 2. Wszelkie koszty materiałowe i robociznę związaną z podłączeniem do sieci (od króćców/zaworów do urządzeń i sprzętu AGD) należy wliczyć w cenę kompletnego ciągu kuchennego; 3. Wykonawca który złoży najkorzystniejszą ofertę w przedmiotowym postępowaniu jest zobowiązany do dokonania pomiarów gwarantujących właściwą lokalizację i montaż ciągów kuchennych; - blatu dla portiera - dostarczenie pod budynek szkoły, rozładunek, wniesienie do pomieszczenia wymienionego w zestawieniu mebli i wyposażenia, stanowiącym załącznik nr 5.5a do SIWZ i montaż; Uwagi: 1. wszelkie koszty materiałowe i robociznę przy montażu blatu należy wliczyć w cenę kompletnego blatu; 2. Wykonawca który złoży najkorzystniejszą ofertę w przedmiotowym postępowaniu jest zobowiązany do dokonania pomiarów gwarantujących właściwe dopasowanie blatu; - wyposażenia - dostarczenie pod budynek szkoły, rozładunek, wniesienie do pomieszczenia wymienionego w zestawieniu mebli i wyposażenia, stanowiącym załącznik nr 5.5a do SIWZ lub wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego lub upoważniony personel szkoły, oraz rozmieszczenie w pomieszczeniu. 3.2. Zamawiający informuje, że budynek szkoły ma 2 kondygnacje, a pomieszczenia które należy wyposażyć w meble są na obu kondygnacjach. Pod budynek prowadzi droga która umożliwia wjazd pojazdów o całkowitej masie dopuszczalnej do 10 ton. Na końcu drogi nie ma placu do zawracania. 3.3 Wykonawca zobowiązany jest do dostawy, rozładunku, wniesienia, montażu oraz rozmieszczenia mebli objętych zamówieniem na własny koszt, z użyciem własnego transportu (lub finansowanego przez siebie) i własnych pracowników (lub pracowników podwykonawców). 3.4. Zamawiający informuje, że zestawienie mebli i wyposażenia, stanowiące załącznik nr 5a do SIWZ jest sporządzone z uwzględnieniem kolejnych wyposażanych pomieszczeń. Dzięki temu Wykonawca może łatwo dobrać meble i wyposażenie jednolite pod względem estetycznym (forma, barwy, odcienie itp.) dla każdego z kolejno opisywanych pomieszczeń. Zestawienie to zawiera skrócone opisy oraz rysunki lub zdjęcia. Rysunki (zdjęcia) należy traktować wyłącznie jako informację dodatkową – oferta, a następnie dostarczone meble będą weryfikowane, pod względem zgodności z parametrami technicznymi wymienionymi w opisie. Stąd niektóre meble są opisane przez bardzo podobne rysunki, ale za decydujący należy uznać opis techniczny. Pełny opis mebli zawarty jest w kartach informacyjnych mebli i wyposażenia stanowiących załącznik nr 5b do SIWZ. Załącznik nr 5.5a do SIWZ umożliwia też sporządzenie kosztorysu ofertowego - załącznika do oferty złożonej przez Wykonawcę. 3.5. Karty informacyjne mebli i wyposażenia, stanowiące załącznik nr 5.5b do SIWZ, są sporządzone odrębnie dla każdego mebla lub wyposażenia. Każda karta składa się z trzech części: - rysunku lub zdjęcia (zapisy z pkt. 3.4 obowiązują), - szczegółowego opisu technicznego, - wykazu dokumentów/kopii dokumentów potwierdzonych za zgodność z oryginałem oraz dodatkowych wymagań Zamawiającego względem Wykonawcy. Warunkiem złożenia prawidłowej oferty jest spełnienie przez każdy mebel, (element wyposażenia) wymagań zawartych w karcie informacyjnej. UWAGA ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA TOLERANCJĘ WYMIAROWĄ +/- 5%. 3.6. Obowiązki wykonawcy są podane w § 3 wzoru umowy, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. W szczególności meble i wyposażenie muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, wymaganiami i normami mającymi zastosowanie do danego wyrobu, w tym posiadać atest PZH oraz być oznakowane przez producenta symbolem Europejskiej Zgodności CE, jeżeli posiadanie tego typu certyfikatów lub atestów jest wymagane prawem. Wszystkie meble i pozostałe wyroby muszą być produktami fabrycznie nowymi, wysokiej jakości. 3.7. Zamawiający dopuszcza dostawę/montaż wyrobów równoważnych stosunku do mebli wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest wówczas przedstawić w ofercie wykaz produktów równoważnych, jakie zaoferuje w ramach realizacji zamówienia, oraz dołączyć karty katalogowe lub specyfikacje techniczne lub opisy lub zdjęcia z oznaczeniem, w sposób czytelny, oferowanych mebli i wyposażenia, wraz z podaniem ich dokładnych wymiarów oraz informacji identyfikujących ich producenta (importera). 3.8. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia z budynku i utylizacji na własny koszt, zgodnie z wymaganiami przepisów o ochronie środowiska, wszelkich opakowań (kartony, folie, itp.) w których przywiezione były meble. 4. Przedmiot zamówienia został zakwalifikowany we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) jako: CPV 39112000-0 - krzesła CPV 39120000-9 - stoły, kredensy, biurka i biblioteczki CPV 39140000-2 - meble biurowe CPV 39160000-1 - meble szkolne CPV 39210000-7 - sprzęt kuchenny CPV 39290000-5 - różny sprzęt Uwaga: - Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2) i ust. 3 ustawy, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy – Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. - Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych. - Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w opisie przedmiotu zamówienia (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 ustawy, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. 
 
Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw Dzielnica Wilanów
Główny przedmiot (CPV) 39.16.00.00-1
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej Nie
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy Zamawiający zamierza zawrzeć umowę ramową Nie
Czy Zamawiający zamierza ustanowić Dynamiczny System Zakupów Nie
Czy Zamawiający zamierza zastosować aukcję elektroniczną do wyboru najkorzystniejszej oferty Nie
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania Data zakończenia: 2018-08-20
III Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym, i technicznym
Wymagane wadium 15000,00 zł.
Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne Określenie warunków: Wykonawca wykaże, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia ww. warunku Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 2 dostawy mebli o wartości każdej dostawy nie mniejszej niż 500.000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100) - w przypadku gdy wartość zamówienia wyrażona została w umowie w walucie innej niż polski złoty – równowartość tej kwoty w złotych brutto wg średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu. III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: 
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP 
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 
wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, że dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy w zakresie wymaganym w punkcie III.A.1.2)c)SIWZ – wykaz dostaw stanowi załącznik nr 8 do SIWZ 
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) 
1. Zamawiający wymaga w niniejszym postepowaniu wypełnionego formularza oferty o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający wymaga w niniejszym postępowaniu wypełnionego Formularza oferty o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ wraz z kosztorysem ofertowym sporządzonym w oparciu o opis przedmiotu zamówienia/kosztorys ofertowy – stanowiący Załączniki nr 1A do SIWZ. Ponadto Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty karty katalogowe wszystkich oferowanych mebli i wyposażenia. Załączone do oferty karty katalogowe stanowią integralną część oferty. Konsekwencją niezłożenia jakiejkolwiek karty katalogowej będzie odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy. Treść każdej karty katalogowej winna odpowiadać wymaganiom określonym w załączniku 5.5b – opisu przedmiotu zamówienia. Ponadto w kosztorysie ofertowym wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku podanego w pkt. 2 kart informacyjnych (załącznik 5.5b opisu przedmiotu zamówienia) - Należy w kol. 3 kosztorysu ofertowego wpisać TAK lub NIE. 2. Ponadto do oferty należy załączyć: a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ, b) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ, c) oświadczenie Wykonawcy o podwykonawcach, wraz ze wskazaniem części zamówienia których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz z podaniem firm podwykonawców lub informacją o samodzielnym wykonaniu zamówienia, o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ, d) kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem potwierdzenia wniesienia wadium, w przypadku wnoszenia wadium w innej dopuszczonej formie niż pieniężna, dokument wadium należy dołączyć do oferty w oryginale lub oryginał zdeponować w kasie Urzędu Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy w Wydziale Obsługi Mieszkańców, ul. Franciszka Klimczaka 2, 02-797 Warszawa, a kserokopię potwierdzenia złożenia wadium wraz z kserokopią dokumentu wadium należy dołączyć do oferty, e) dokument (np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru, np. Krajowego Rejestru Sądowego, informacja o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej lub umowa spółki cywilnej, itp.) potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty, w przypadku pełnomocnictwa, do oferty należy załączyć oryginał pełnomocnictwa lub kopię pełnomocnictwa potwierdzoną notarialnie; - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. UWAGA W terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - wg wzoru określonego w pkt 1 Załącznika nr 7 do SIWZ. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca, który nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej, może złożyć ww. oświadczenie wraz z ofertą – należy wówczas złożyć ww. oświadczenie o treści określonej w pkt 2 Załącznika nr 7 do SIWZ. 
Dotyczy danych osobowych osoby fizycznej zbieranych w związku z udziałem tej osoby w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia, uzyskanych bezpośrednio od tej osoby. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: - Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie m.st. Warszawy jest: Prezydent m.st. Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa. - Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Urzędu m.st. Warszawy, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie m.st. Warszawy za pomocą adresu iod@um.warszawa.pl. - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr 36/WIR/2018 – „Zakup, dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli w ramach pierwszego wyposażenia rozbudowanej Szkoły Podstawowej nr 358 przy ul. Św. Urszuli Ledóchowskiej w Warszawie”, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie przepisów ustawy. - Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o: 1) art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy, 2) ustawę z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, ponadto odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa; inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z m.st. Warszawą przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest Prezydent m.st. Warszawy - Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a po tym czasie przez okres wymagany przepisami powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności ze względu na cele archiwalne w interesie publicznym, cele badań naukowych lub historycznych lub cele statystyczne. - Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, gdyż przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy. - W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. - Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane. - Posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. - Nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Administratorem danych osobowych obowiązanym do spełnienia obowiązku informacyjnego z art. 13 RODO będzie w szczególności: Zamawiający - względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to w szczególności: - wykonawcy będącego osobą fizyczną, - wykonawcy będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą - pełnomocnika wykonawcy będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie), - członka organu zarządzającego wykonawcy, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK), - osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; Wykonawca - względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to w szczególności: - osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia, - podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną, - podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą, - pełnomocnika podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie), - członka organu zarządzającego podwykonawcy/podmiotu trzeciego, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK); Podwykonawca/podmiot trzeci - względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to w szczególności osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia.
IV Kryteria oceny ofert i informacje administracyjne
Kryteria oceny ofert
Cena 60 %
Rozszerzony okres gwarancji 40 %
Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień Formularz można odebrać do dnia 2018-07-12
Cena: 0.00 zł.
Adres internetowy, pod którym można pobrać siwz: www.wilanow.pl
Termin i miejsce składania ofert Oferty należy składać do dnia 2018-07-12 godzina 12:00 
Miejsce: patrz wyżej (adres, na który należy przesyłać oferty)
Termin związania ofertą 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert
Data, godzina i miejsce otwarcia ofert 2018-07-12, 12:15, Urząd m.st. Warszawy Dzielnicy Wilanów, adres: ul. Franciszka Klimczaka 2, 02-797 Warszawa, sala konferencyjna
V Inne informacje
Czy zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków UE? Nie
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub przekazania do UOPWE 2018-07-04

Zapisz się do newslettera:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.