Dzisiaj jest: 2.5.2024, imieniny: Longiny, Toli, Zygmunta

Przetarg na dostawę części zamiennych do klimatyzatorów w Warszawie

Dodano: 6 lat temu Czytane: 169

Oferta przetargowa na dostawy części zamiennych do klimatyzatorów typu WRR-CP-1- 6 HVAC oraz typu WRA-CP-2-29 HVAC, w Warszawie

Wartość zamówienia Poniżej 443 000 EURO
Rodzaj zamówienia Dostawa
Data umieszczenia ogłoszenia na stronie Miasta 2018-07-06 , 15:41:33
I Zamawiający
Zamawiający Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.
- adres Siedmiogrodzka 20, 01-232 Warszawa, woj. mazowieckie
- telefon (0-22) 53-26-140
- faks (0-22) 532-61-17
- e-mail zampubl@tw.waw.pl
- adres internetowy http://www.tw.waw.pl
Osoba upoważniona do kontaktów w sprawach proceduralnych Ewelina Nowicka
- adres Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o., Biuro Zamówień Publicznych, 01-424 Warszawa, al. Prymasa Tysiąclecia 102, bud.9
- lokal 1
- telefon (0-22) 5326245
- email zampubl@tw.waw.pl
Osoba upoważniona do kontaktów w sprawach merytorycznych Ewelina Nowicka
- adres Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o., Biuro Zamówień Publicznych, 01-424 Warszawa, al. Prymasa Tysiąclecia 102, bud.9
- lokal 1
- telefon (0-22) 5326245
- email zampubl@tw.waw.pl
Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o., Biuro Zamówień Publicznych, 01-424 Warszawa, al. Prymasa Tysiąclecia 102, bud.9
- lokal 5
Adres, na który należy przesyłać oferty Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o., Biuro Zamówień Publicznych, 01-424 Warszawa, al. Prymasa Tysiąclecia 102, bud.9
- lokal 5
II Przedmiot zamówienia
Nazwa zamówienia Dostawa części zamiennych do klimatyzatorów (3 części).
Opis zamówienia Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części: 
1) w części nr 1: dostawa maty i wkładów filtracyjnych do klimatyzatorów typu WRR-CP-1- 6 HVAC oraz typu WRA-CP-2-29 HVAC, 
2) w części nr 2: dostawa części zamiennych do klimatyzatorów typu WRR-CP-1-6 HVAC oraz typu WRA-CP-2-29 HVAC, 
3) w części nr 3: dostawa wentylatorów do klimatyzatorów typu WRR-CP-1-6 HVAC oraz typu WRA-CP-2-29 HVAC. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w rozdziale II SIWZ. 
Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw Biuro Logistyki, adres: al. Prymasa Tysiąclecia 102, 01-424 Warszawa, magazyn nr 222.
Główny przedmiot (CPV) 42.51.43.10-8
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej Tak
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy Zamawiający zamierza zawrzeć umowę ramową Nie
Czy Zamawiający zamierza ustanowić Dynamiczny System Zakupów Nie
Czy Zamawiający zamierza zastosować aukcję elektroniczną do wyboru najkorzystniejszej oferty Nie
Wartość lub zakres zamówienia (z uwzględnieniem wszystkich części i opcji, o ile dotyczy)  
Nr
części
Nazwa części Wadium
części
1 Dostawa maty i wkładów filtracyjnych do klimatyzatorów typu WRR-CP-1- 6 HVAC oraz typu WRA-CP-2-29 HVAC 0,00
2 Dostawa części zamiennych do klimatyzatorów typu WRR-CP-1-6 HVAC oraz typu WRA-CP-2-29 HVAC 0,00
3 Dostawa wentylatorów do klimatyzatorów typu WRR-CP-1-6 HVAC oraz typu WRA-CP-2-29 HVAC 0,00
Razem 0,00
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania Data zakończenia: 2018-12-31
III Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym, i technicznym
Wymagane wadium 0,00 zł.
Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne Warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz dokumenty wymagane na potwierdzenie ich spełnienia: 

1. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 

1.1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 

1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 

2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 

3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 

4) sytuacji ekonomicznej i finansowej; 

oraz 

5) którzy nie wyrządzili szkody wynoszącej co najmniej 5% wartości realizowanego zamówienia, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, stwierdzonej orzeczeniem sądu, które uprawomocniło się w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania oraz którzy nie zostali zobowiązani do zapłaty kary umownej wynoszącej co najmniej 5% wartości realizowanego zamówienia i orzeczeniem sądu, które uprawomocniło się w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania; 

6) z którymi w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania Zamawiający nie rozwiązał ani nie wypowiedział umowy w sprawie zamówienia publicznego, ani nie odstąpił od umowy w sprawie zamówienia publicznego, z powodu okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, chyba że wartość niezrealizowanego zamówienia wyniosła mniej niż 5% wartości umowy; 

7) w stosunku do których nie otwarto likwidacji i nie ogłoszono upadłości lub którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego; 

8) którzy nie zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 

9) których nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego (dot. osób fizycznych, wspólnika spółki jawnej, partnera lub członka zarządu spółki partnerskiej, komplementariusza spółki komandytowej, komplementariusza spółki komandytowo-akcyjnej); 

10) których urzędujących członków organu zarządzającego nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego (dot. osób prawnych); 

11) w stosunku do których sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (dot. podmiotów zbiorowych); 

12) którzy nie wykonywali bezpośrednio czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania ani nie posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; 

13) którzy w okresie 2 lat przed wszczęciem postępowania nie odmówili podpisania z Zamawiającym umowy na warunkach określonych w złożonej ofercie; 

14) którzy w okresie 2 lat przed wszczęciem postępowania nie uchylali się od realizacji na rzecz Zamawiającego obowiązków wynikających z zawartych umów oraz realizowali zamówienia udzielone przez Zamawiającego z należytą starannością. 

1.2. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, zostanie dokonana w oparciu o dokumenty wymienione w pkt 2. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia/nie spełnia. 

1.3. W przypadku, gdy o zamówienie ubiegają się Wykonawcy występujący wspólnie, warunki, o których mowa w pkt 1.1 ppkt 1, 2, 3 i 4 muszą spełniać łącznie, pozostałe warunki – każdy z Wykonawców. 

2. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu 

Do oferty, w celu oceny spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w ust. 1.1, należy załączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 

2.1. Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (według załączników nr 1A i 1B do formularza oferty); 

2.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 

2.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2.2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 

2.4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa pkt 2.3, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Zapisy dotyczące terminów wystawienia dokumentów, określone w pkt 2.3 stosuje się odpowiednio; 

2.5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w pkt 2.2 oraz oświadczenie wymienione w pkt 2.1 (Załącznik nr 1B) powinny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. Oświadczenie wymienione w pkt 2.1 (Załącznik nr 1A) powinno być złożone przez tego lub tych Wykonawców, którzy potwierdzają spełnianie warunków w określonym tam zakresie lub wszystkich Wykonawców łącznie. 

Ponadto do oferty należy załączyć: 

2.6. Dokumenty określające uprawnienia przedstawicieli Wykonawcy do jego reprezentacji, jeśli nie wynikają one z zapisów we właściwym rejestrze - zgodnie z pkt 10.11 rozdziału I SIWZ. 

Pozostałe informacje: 

2.7. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie przedmiotowego zamówienia. W takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców występujących wspólnie; 

2.8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 2.7, z pełnomocnictwa powinno wyraźnie wynikać do jakich czynności pełnomocnik jest upoważniony. 
IV Kryteria oceny ofert i informacje administracyjne
Kryteria oceny ofert
Cena 100 %
Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień Formularz można odebrać do dnia 2018-07-17
Cena: 10,00 zł.
Miejsce dokonania opłaty: Biuro Zamówień Publicznych TW sp. z o.o., 01-424 Warszawa, al. Prymasa Tysiąclecia 102 (budynek nr 9, pokój nr 5)
Adres internetowy, pod którym można pobrać siwz: www.tw.waw.pl
Termin i miejsce składania ofert Oferty należy składać do dnia 2018-07-17 godzina 11:00 
Miejsce: patrz wyżej (adres, na który należy przesyłać oferty)
Termin związania ofertą 60 dni od ostatecznego terminu składania ofert
Data, godzina i miejsce otwarcia ofert 2018-07-17, 12:00, Biuro Zamówień Publicznych TW sp. z o.o., al. Prymasa Tysiąclecia 102, 01-424 Warszawa, (budynek nr 2, pok. nr 203)
V Inne informacje
Czy zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków UE? Nie

 

Zapisz się do newslettera:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.