Dzisiaj jest: 2.5.2024, imieniny: Longiny, Toli, Zygmunta

Przetarg na remont dachu pływalni w Warszawie

Dodano: 6 lat temu Czytane: 180

Oferta przetargowa na roboty budowlane w zakresie modernizacji dachu pływalni „Szuwarek” w dzielnicy Dzielnica Praga-Południe w Warszawie

Wartość zamówienia Poniżej 221 000 EURO
Rodzaj zamówienia Usługa
Data umieszczenia ogłoszenia na stronie Miasta 2018-07-06 , 11:41:50
I Zamawiający
Zamawiający Dzielnica Praga Południe m.st. Warszawy
- adres Grochowska 274, 03-841 Warszawa, woj. mazowieckie
- telefon 22 44 35 555
- faks 22 33 80 767
- e-mail wzp@pragapld.waw.pl
- adres internetowy http://www.pragapld.waw.pl
Osoba upoważniona do kontaktów w sprawach proceduralnych Adam Osowiecki
- adres Dzielnica Praga Południe m.st. Warszawy, ul. Podskarbińska 6
- lokal 207
- telefon (0-22) 44 35 498
- email wzp@pragapld.waw.pl
Osoba upoważniona do kontaktów w sprawach merytorycznych Adam Osowiecki
- adres Dzielnica Praga Południe m.st. Warszawy, ul. Podskarbińska 6
- lokal 207
- telefon (0-22) 44 35 498
- email wzp@pragapld.waw.pl
Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia Dzielnica Praga Południe m.st. Warszawy, ul. Podskarbińska 6
- lokal 217
Adres, na który należy przesyłać oferty Dzielnica Praga Południe m.st. Warszawy, ul. Podskarbińska 6
- lokal 217
II Przedmiot zamówienia
Nazwa zamówienia Modernizacja dachu pływalni „Szuwarek” Numer postepowania: UD-VI-ZP/67/18 
Opis zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania: Modernizacja dachu pływalni „Szuwarek” 
2. Szczegółowy opis oraz zakres prac określa wzór umowy – załącznik 8 do SIWZ, opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 9 do SIWZ oraz zakres opracowania stanowiący załącznik 11 do niniejszej specyfikacji. 
Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw Dzielnica Praga-Południe
Główny przedmiot (CPV) 71.22.10.00-3
Dodatkowe przedmioty (CPV) 71.24.40.00-0 

 
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej Nie
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy Zamawiający zamierza zawrzeć umowę ramową Nie
Czy Zamawiający zamierza ustanowić Dynamiczny System Zakupów Nie
Czy Zamawiający zamierza zastosować aukcję elektroniczną do wyboru najkorzystniejszej oferty Nie
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania 56 dni (licząc od daty udzielenia zamówienia)
III Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym, i technicznym
Wymagane wadium 0,00 zł.
Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów 
Określenie warunków: 
Informacje dodatkowe 
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna 
Określenie warunków: 
Informacje dodatkowe 
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa 
Określenie warunków: 
 opracował i wykonał przynajmniej 1 usługę projektową polegającą na opracowaniu projektu remontu dachu płaskiego o powierzchni nie mniejszej niż 600 m2 wykonanego w technologii systemu jednowarstwowego pokrycia dachu z membrany PCV. 
wykonaną w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 
1. Dysponują osobami do sporządzenia ekspertyzy lub opinii technicznej: 
- jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi do projektowania i kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej 
lub 
- jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i jedną osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (oddzielnie uprawnienia projektowe i wykonawcze) 
lub 
- jedną osobą - rzeczoznawcą w zakresie technologii praktycznego wykonawstwa pokryć dachowych i systemów rynnowych. 
2. Dysponują osobami do wykonania dokumentacji projektowej: 
- dwoma osobami z uprawnieniami budowlanymi do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (projektant i sprawdzający) 

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak 
Informacje dodatkowe: 

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA 
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp 
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: nie 
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp): nie 
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI 
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 
tak 
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: nie 
WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA 
WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: nie 

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: 

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP 

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 

1. W celu potwierdzenia spełniania warunku zdolności technicznej - wykazu wykonanych usług - załączniki nr 6 („Wykaz usług” ). 
Do powyższego wykazu należy dołączyć dowody określające czy usługi te zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy (oświadczenie musi zawierać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia). 
2. W celu potwierdzenia spełniania warunku zdolności zawodowej - wykazu osób - załącznik nr 7 („Wykaz osób”). 
Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług. 
Wykaz winien zawierać informacje na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia wskazanych osób, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 7 do SIWZ. 
Osoby proponowane do pełnienia funkcji projektanta muszą posiadać uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie – Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku uprawnień budowlanych wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów – uprawnienia muszą obejmować zakres zamówienia. 
W przypadku, gdy Wykonawca wykazuje osoby, które nabyły kwalifikacje wymagane do wykonywania działalności w budownictwie poza terytorium RP, osoby te muszą posiadać decyzje o uznaniu kwalifikacji zawodowych w danej branży budowlanej zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. Nr 65) lub posiadać prawo do świadczenia usług transgranicznych zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1725). 

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI: 
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP 
Zamawiający wymaga wykazania, że Wykonawca należycie wykonał 
 opracował i wykonał przynajmniej 1 usługę projektową polegającą na opracowaniu projektu remontu dachu płaskiego o powierzchni nie mniejszej niż 600 m2 wykonanego w technologii systemu jednowarstwowego pokrycia dachu z membrany PCV 
wykonaną w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 
Do powyższego wykazu należy dołączyć dowody określające czy usługi te zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy (oświadczenie musi zawierać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia). 

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) 
Wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemną ofertę składającą się z: 
1. Wypełnionego formularza oferty zgodnego ze wzorami zgodnymi z załącznikami nr 1 do SIWZ, 
2. Oświadczenia wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust 1 pkt 2 Ustawy – załącznik nr 2, 
(W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca.) 
3. Oświadczenia Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp – załącznik nr 3, 
(W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca.) 
4. W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, celem udowodnienia, że będzie dysponował niezbędnym zasobem tych podmiotów w szczególności składa pisemne zobowiązanie tych podmiotów, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 
Wykonawca składa zobowiązanie w formie oryginału – załącznik nr 4, 
Zamawiający wymaga aby składany dokument zawierał informacje dotyczące w szczególności: 
• zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu 
• sposobu wykorzystania zasobu innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, 
• zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, 
• czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą (podwykonawstwo). 
5. Pełnomocnictwa (o ile dotyczy tj. w przypadku, gdy oferta jest składana przez podmioty występujące 
wspólnie lub gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym 
Wykonawcy). 

IV.5) ZMIANA UMOWY 
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak 
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 

Zmiany postanowień umowy strony mogą dokonać w drodze porozumienia, w formie pisemnej 
pod rygorem nieważności w każdym czasie, w przypadku zaistnienia warunku: 
1) zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, jeżeli wystąpią uzasadnione okoliczności nie dające się wcześniej przewidzieć i pozwolą na wykonanie przedmiotu umowy, tak by w pełni służył celowi, 
2) zmiany terminu wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej spowodowanej koniecznością opracowania dodatkowych projektów wykonawczych lub przedłużającymi się procedurami związanymi z uzyskaniem niezbędnych opinii lub uzgodnień wydawanych przez inne jednostki organizacyjne, pod warunkiem złożenia przez Projektanta wniosku w terminie odpowiednio wcześniejszym przed terminem zakończenia prac, termin zakończenia prac ulga przesunięciu o termin uzyskiwania ww. uzgodnień. Złożenie odpowiednich wniosków i wystąpień, o których mowa wyżej musi być odpowiednio potwierdzone, 
3) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku wydłużającego się z przyczyn niezależnych od Projektanta terminu uzyskania uzgodnień, opinii, decyzji potrzebnych do realizacji zadania, które trwają dłużej niż ustawowy termin uzyskania, potwierdzone złożonymi dokumentami do uzgodnień, przy czym wydłużenie terminu ponad opisany spowodowane koniecznością uzupełnień, wyjaśnień, poprawek jest uznawane za zawinione przez Projektanta, 
4) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia przyczyn, które wystąpiły niezależnie od woli stron umowy i nie można ich było przewidzieć na etapie podpisywania umowy, 
5) zmiany wynagrodzenia określonego w § 4 ust. 1 w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa (określonych w art. 142 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych), przy czym na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że zmiany przepisów prawa miały wpływ na koszty wykonania zamówienia - to jest zmiany: 
a) stawki podatku od towarów i usług VAT, 
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (j.t. Dz.U. z 2015 r. poz. 2008 ze zm.), 
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. 
Zmiany o których mowa w ust. 1 mogą być dokonane przed upływem terminu realizacji niniejszej umowy, określonym w § 3. 
IV Kryteria oceny ofert i informacje administracyjne
Kryteria oceny ofert
Cena 60 %
2) Najkrótszy termin opracowania koncepcji wraz z propozycją zastosowanych rozwiązań materiałowych i przedłożenie jej do akceptacji Zamawiającego - liczony od daty podpisania Umowy 40 %
Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień Formularz można odebrać do dnia 2018-07-16
Cena: 0,00 zł.

Adres internetowy, pod którym można pobrać siwz: http://zamowienia.pragapld.waw.pl
Termin i miejsce składania ofert Oferty należy składać do dnia 2018-07-16 godzina 10:00 
Miejsce: patrz wyżej (adres, na który należy przesyłać oferty)
Termin związania ofertą 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert
Data, godzina i miejsce otwarcia ofert 2018-07-16, 11:00, Otwarcie ofert następi w siedzibie Wydziału Zamówień Publicznych przy ul. Podskarbińskiej 6, 03-833 Warszawa, pok.203 II piętro
V Inne informacje
Czy zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków UE? Nie
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub przekazania do UOPWE 2018-07-06

 

Zapisz się do newslettera:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.