Dzisiaj jest: 2.5.2024, imieniny: Longiny, Toli, Zygmunta

Zimowe oczyszczanie ulic gminnych i dróg wewnętrznych na terenie Dzielnicy Mokotów

Dodano: 6 lat temu Czytane: 248

Przetarg na usługi w zakresie zimowego oczyszczania ulic gminnych i dróg wewnętrznych na terenie Dzielnicy Mokotów w Warszawie

Wartość zamówienia Powyżej 221 000 EURO
Rodzaj zamówienia Usługa
Data umieszczenia ogłoszenia na stronie Miasta 2018-07-09 , 08:42:03
I Zamawiający
Zamawiający Dzielnica Mokotów m.st. Warszawy
- adres Rakowiecka 25-27, 02-517 Warszawa, woj. mazowieckie
- telefon (0-22) 849-40-34
- faks (0-22) 646-84-57
- e-mail mokotow.wzp@um.warszawa.pl
- adres internetowy mokotow.waw.pl
Osoba upoważniona do kontaktów w sprawach proceduralnych Dariusz Pełka
- adres Dzielnica Mokotów m.st. Warszawy, Rakowiecka 25-27, 02-517 Warszawa
- lokal 35A
- telefon (0-22) 44 36 251
- email dpelka@um.warszawa.pl
Osoba upoważniona do kontaktów w sprawach merytorycznych Beata Napora
- adres Dzielnica Mokotów m.st. Warszawy, Wiktorska 91A
- lokal 415
- telefon (0-22) 44 36 375
- email bnapora@um.warszawa.pl
Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia Dzielnica Mokotów m.st. Warszawy, Rakowiecka 25-27, 02-517 Warszawa
- lokal 35A
Adres, na który należy przesyłać oferty Dzielnica Mokotów m.st. Warszawy, Rakowiecka 25-27, 02-517 Warszawa
- lokal 35A
II Przedmiot zamówienia
Nazwa zamówienia Zimowe oczyszczanie ulic gminnych i dróg wewnętrznych na terenie Dzielnicy Mokotów – kompleks II
Opis zamówienia Przedmiot zamówienia obejmuje: 
a) płużenie (mechaniczne) i posypywanie jezdni środkami chemicznymi adekwatnymi do usunięcia śliskości– dawka mieszanki piaskowo-solnej w ilości nie mniejszej niż 20g/m2, lub samo płużenie (mechaniczne)polegające na zagarnianiu śniegu, zabieg powodujący przejezdność dróg, w warunkach opadu śniegu; 
b) płużenie bez posypywania piaskiem i środkami chemicznymi – wykonywane poprzez mechaniczne odśnieżanie pasa drogowego 
c) zbieranie zanieczyszczeń i wywóz odpadów z pasa drogowego (ręczne lub mechaniczne) (prace przewiduje się w okresie minimalnych opadów śniegu lub ich braku) w tym: 
— jezdnie – mechaniczne zmywanie i zamiatanie na całej szerokości jezdni oraz ręczne doczyszczanie miejsc niedostępnych dla sprzętu mechanicznego 
— zamiatanie chodników – ręczne usuwanie z chodnika, schodów i miejsc parkingowych występujących zanieczyszczeń przy pomocy lekkiego sprzętu specjalistycznego nie powodującego uszkodzeń nawierzchni chodnika i ręcznym doczyszczaniu miejsc niedostępnych dla sprzętu mechanicznego, 
— chodniki i trawniki – usuwanie zanieczyszczeń zebranych z chodników, miejsc parkingowych, schodów, trawników, 
— grabienie nawierzchni nieutwardzonych (trawników i skupisk krzewów) – wykonywane w okresie wiosennym, polegające na usunięciu poprzez grabienie zalegających zeschniętych liści, okwiatów, patyków itp. 
d) odśnieżanie chodników (ręczne lub mechaniczne) w zakresie płużenie, zamiatanie i posypywanie dawką mieszanki piaskowo-solnej w ilości odpowiedniej usunięciu śliskości; 
e) odśnieżanie miejsc parkingowych SPPN (ręczne lub mechaniczne) wraz z przejściami dla pieszych oraz przylegającymi chodnikami do miejsc parkingowych SPPN, w zakresie płużenie, zgarnianie śniegu, zamiatanie i posypywanie dawką mieszanki piaskowo-solnej w ilości odpowiedniej usunięciu śliskości, 
f) zbieranie i pozbywanie się błota oraz pryzm śniegowych w zakresie jezdnie, chodniki, miejsca parkingowe, zgromadzenie w jednym miejscu urobku, pozbycie się poprzez załadunek i wywóz śniegu do miejsca zrzutu oraz utylizacja, 
g) odśnieżanie dróg wewnętrznych w zakresie mechaniczne płużenie i posypywanie dawką mieszanki piaskowo-solnej odpowiadającej usunięciu śliskości w ilości nie mniejszej niż 20g/m2. 
h) oczyszczanie dróg gminnych po zimowym odśnieżaniu (ręczne lub mechaniczne) w zakresie mechaniczne zmywanie i zamiatanie na całej szerokości jezdni oraz ręczne doczyszczanie miejsc niedostępnych dla sprzętu mechanicznego (np. bezpieczniki), oczyszczaniu podlegają w szczególności krawężniki uliczne, opaski jezdni, zatoki parkingowe, dopływy krat ściekowych i ścieki przy krawężnikach wraz z usunięciem wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń w tym również przerostów trawy i chwastów na całej długości jezdni, łącznie z bieżącym wywozem i utylizacją zebranych zanieczyszczeń, również oczyszczanie ręczne chodników, 
i) oczyszczanie dróg wewnętrznych po zimowym odśnieżaniu (ręczne lub mechaniczne) w zakresie mechaniczne zmywanie i zamiatanie na całej szerokości jezdni oraz ręczne doczyszczanie miejsc niedostępnych dla sprzętu mechanicznego (np. bezpieczniki), oczyszczaniu podlegają w szczególności krawężniki uliczne, opaski jezdni, zatoki parkingowe, dopływy krat ściekowych i ścieki przy krawężnikach wraz z usunięciem wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń w tym również przerostów trawy i chwastów na całej długości jezdni, łącznie z bieżącym wywozem i utylizacją zebranych zanieczyszczeń; 
j) prace interwencyjne dotyczą zarówno prac w zakresie zwalczania skutków zimy jak i utrzymania czystości i porządku wymienionych w pkt. a-i.
Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw Warszawa Dzielnica Mokotów
Główny przedmiot (CPV) 90.61.00.00-6
Dodatkowe przedmioty (CPV) 90.62.00.00-9 
90.63.00.00-2 
 
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej Nie
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy Zamawiający zamierza zawrzeć umowę ramową Nie
Czy Zamawiający zamierza ustanowić Dynamiczny System Zakupów Nie
Czy Zamawiający zamierza zastosować aukcję elektroniczną do wyboru najkorzystniejszej oferty Tak
Adres strony internetowej, na której zostanie przeprowadzona aukcja aukcje.um.warszawa.pl/
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania Data zakończenia: 2019-04-30
III Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym, i technicznym
Wymagane wadium 16000,00 zł.
Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy i spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego. 
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy na potwierdzenie zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali lub wykonują, w ramach jednej umowy, co najmniej jedną usługę polegającą na mechanicznym odśnieżaniu ulic (jezdni lub chodników lub miejsc postojowych w pasie drogowym) o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto. 
W przypadku, gdy przedmiotem wykazanej usługi są świadczenia okresowe lub ciągłe, dopuszcza się wykazanie usługi wykonanej (zakończonej), lub wykonywanej. 
W przypadku wykazania usługi wykonywanej - faktycznie wykonana część usługi musi wypełniać wymogi określone przez zamawiającego. 
W przypadku podania w dokumentach złożonych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu kwot w walutach obcych, Zamawiający do przeliczenia na PLN przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu. Jeżeli w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, należy dokonać odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje). 
W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innego podmiotu, podmiot udostępniający zasób zobowiązany będzie zrealizować usługi, których wskazane zdolności dotyczą (podwykonawstwo). 

III. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU, BRAK PODSTAW DO WYKLUCZENIA I INNYCH DOKUMENTÓW WYMAGANYCH W POSTĘPOWANIU - SKŁADANYCH WRAZ Z OFERTĄ 
1. Jednolity Europejski Dokument Zamówienia (JEDZ) 
JEDZ obejmuje formalne oświadczenie Wykonawcy stwierdzające, że odpowiednia podstawa wykluczenia nie ma zastosowania lub, że odpowiednie kryterium kwalifikacji jest spełnione, a także zawiera istotne informacje wymagane przez Zamawiającego. 
Formularz JEDZ wypełnia i podpisuje Wykonawca. 
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie odrębny formularz JEDZ wypełnia i podpisuje każdy z Wykonawców. 
JEDZ ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. W takim przypadku w formularzu JEDZ w zakresie Części II (informacje dot. Wykonawcy) sekcja A należy wpisać własne dane identyfikacyjne. 
W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą wypełniony i podpisany przez każdy z tych podmiotów odrębny formularz JEDZ. Podmiot, na którego zdolnościach polega Wykonawca w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, wypełnia część II sekcja A i B, część III (podstawy wykluczenia) oraz część IV (kryteria kwalifikacji) w zakresie, w jakim Wykonawca będzie polegał na zasobach danego podmiotu trzeciego. 
Zamawiający nie wymaga przedstawienia formularza JEDZ przez podwykonawców, na których zasobach Wykonawca nie polega przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 

WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZŁOŻENIA DOKUMENTU JEDZ 
1) Dokument JEDZ należy przesłać w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Oświadczenia podmiotów składających ofertę wspólnie oraz podmiotów udostępniających potencjał składane na formularzu JEDZ powinny mieć formę dokumentu elektronicznego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez każdego z nich w zakresie w jakim potwierdzają okoliczności, o których mowa w treści art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 
2) Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu JEDZ przez wykonawcę, jest poczta elektroniczna. 
UWAGA! Złożenie JEDZ wraz z ofertą na nośniku danych (np. CD, pendrive) jest niedopuszczalne, nie stanowi bowiem jego złożenia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 o świadczeniu usług drogą elektroniczną. 
3) JEDZ należy przesłać na adres email: przetargi.mokotow@um.warszawa.pl 
a) Zamawiający dopuszcza w szczególności następujący format przesyłanych danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt. 
b) Wykonawca wypełnia JEDZ, tworząc dokument elektroniczny. Może korzystać z narzędzia ESPD lub innych dostępnych narzędzi lub oprogramowania, które umożliwiają wypełnienie JEDZ i utworzenie dokumentu elektronicznego, w szczególności w jednym z ww. formatów. 
c) Po stworzeniu lub wygenerowaniu przez wykonawcę dokumentu elektronicznego JEDZ, wykonawca podpisuje ww. dokument kwalifikowanym podpisem elektronicznym, wystawionym przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne - podpis elektroniczny, spełniające wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie w ustawie z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz. U. z 2016 r. poz. 1579 ze zm.) 
d) Podpisany dokument elektroniczny JEDZ powinien zostać zaszyfrowany, tj. opatrzony hasłem dostępowym. W tym celu wykonawca może posłużyć się w szczególności narzędziami oferowanymi przez oprogramowanie, w którym przygotowuje dokument oświadczenia (np. Adobe Acrobat), lub skorzystać z dostępnych na rynku narzędzi na licencji open-source (np.: AES Crypt, 7-Zip). W przypadku zaszyfrowania dokumentu JEDZ programem do kompresji danych zamawiający dopuszcza użycie w szczególności formaty: .zip, .7z. 
e) Wykonawca zamieszcza hasło dostępu do pliku JEDZ w druku oferty, składanej w formie pisemnej. Treść oferty może zawierać, jeśli to niezbędne, również inne informacje dla prawidłowego dostępu do dokumentu, 
w szczególności informacje o wykorzystanym programie szyfrującym lub procedurze odszyfrowania danych zawartych w JEDZ. 
f) Wykonawca przesyła zamawiającemu zaszyfrowany i podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym JEDZ na wskazany adres poczty elektronicznej (przetargi.mokotow@um.warszawa.pl) w taki sposób, aby dokument ten dotarł do zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 
W treści przesłanej wiadomości należy wskazać oznaczenie i/lub nazwę postępowania, którego JEDZ dotyczy oraz nazwę wykonawcy albo dowolne oznaczenie pozwalające na identyfikację wykonawcy (np. JEDZ – Nazwa Wykonawcy – Znak sprawy). 
g) Wykonawca, przesyłając JEDZ, żąda potwierdzenia dostarczenia wiadomości zawierającej JEDZ. 
h) Datą przesłania JEDZ będzie potwierdzenie dostarczenia wiadomości zawierającej JEDZ z serwera pocztowego zamawiającego. 
i) Obowiązek złożenia JEDZ w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym w sposób określony powyżej dotyczy również JEDZ składanego na wezwanie w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp; w takim przypadku Zamawiający nie wymaga szyfrowania tego dokumentu. 

Zamawiający zaleca wypełnienie formularza JEDZ przy wykorzystaniu systemu dostępnego poprzez następującą stronę internetową: 
ec.europa.eu/growth/tools-databases/espd 
W tym celu należy podjąć następujące kroki: 
Ze strony internetowej Zamawiającego, na której udostępniony został dokument SIWZ należy pobrać plik w formacie XML o nazwie „JEDZ", stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ i zapisać go na dysku twardym. 
Wejść na stronę internetową: 
ec.europa.eu/growth/tools-databases/espd 
Wybrać odpowiednią wersję językową – język polski. 
Wybrać opcję „Jestem Wykonawcą" (Uwaga! Powyższą opcję należy również zaznaczyć w przypadku, gdy formularz JEDZ wypełnia podmiot, na którego zasoby powołuje się Wykonawca). 
Zaimportować pobrany wcześniej plik. 
Wypełnić formularz i zapisać go na komputerze (zalecany format pliku formularza - .PDF). 
Zapisany plik formularza podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym, przez Wykonawcę lub przedstawiciela Wykonawcy posiadającego stosowne pełnomocnictwo (do złożenia oferty). 
Podpisany plik należy zaszyfrować i wysłać zgodnie z wymaganiami określonymi powyżej. 
Przy wypełnianiu formularza JEDZ Wykonawca może skorzystać z instrukcji jego wypełniania zamieszczonej przez Urząd Zamówień Publicznych na stronie internetowej pod adresem: 

2. Formularz cenowy ofertowy (wzór druku załącznik nr 3 do SIWZ) 
3. W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach zawodowych innego podmiotu, celem udowodnienia, że będzie dysponował niezbędnym zasobem tego podmiotu w szczególności składa pisemne zobowiązanie tego podmiotu, oddających do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w formie oryginału (wzór druku załącznik nr 4 do SIWZ). 
Zamawiający wymaga, aby składany dokument w szczególności zawierał informacje dotyczące: 
? zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 
? sposobu wykorzystania zasobu innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, 
? zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, 
? czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą (podwykonawstwo). 
4. Pełnomocnictwo (o ile dotyczy) 

IV. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU, BRAK PODSTAW DO WYKLUCZENIA 
I INNYCH DOKUMENTÓW WYMAGANYCH W POSTĘPOWANIU - SKŁADANYCH NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO 
1. Wykaz usług potwierdzający spełnienie warunku w zakresie zdolności zawodowej (wzór druku załącznik nr 6 do SIWZ). 
2. Dowody określające, że wykazane usługi zostały wykonane należycie; dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane lub są wykonywane a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert; W przypadku, gdy przedmiotem Zamówienia są świadczenia okresowe lub ciągłe, dopuszcza się wykazanie nie tylko zamówień wykonanych (zakończonych), ale również wykonywanych. W takim przypadku część usługi już faktycznie wykonana musi wypełniać wymogi określone przez zamawiającego w zakresie doświadczenia; 
3. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 
4. Oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 
5. Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 
6. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: 
a) Informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 
b) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 
Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument informacja z Krajowego Rejestru Karnego, składa dokument, o którym mowa w pkt. 6 a), w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis w zakresie terminu określonego w pkt 6 a) stosuje się. 
7. Dokumenty podmiotu udostępniającego zasób – zamawiający zażąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a Ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w punktach 3, 4, 5. 

V. OŚWIADCZENIE SKŁADANE BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO W TERMINIE 3 DNI OD DNIA ZAMIESZCZENIA INFORMACJI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 86 UST. 5 USTAWY
Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o której mowa w ustawie z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018, poz. 798) z innymi wykonawcami biorącymi udział w postępowaniu - wykonawca składa, bez wezwania, w terminie trzech dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy (wzór druku załącznik nr 5 do SIWZ). 
W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie oświadczenie musi złożyć każdy wykonawca. 
IV Kryteria oceny ofert i informacje administracyjne
Kryteria oceny ofert
Cena 60 %
Czas wykonania prac w zakresie zwalczania skutków zimy 20 %
Czas podjęcia działania przy pracach interwencyjnych 20 %
Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień Formularz można odebrać do dnia 2018-08-14
Cena: 0.00 zł.
Adres internetowy, pod którym można pobrać siwz: 
Termin i miejsce składania ofert Oferty należy składać do dnia 2018-08-14 godzina 10:00 
Miejsce: patrz wyżej (adres, na który należy przesyłać oferty)
Termin związania ofertą 60 dni od ostatecznego terminu składania ofert
Data, godzina i miejsce otwarcia ofert 2018-08-14, 10:30, siedziba zamawiającego, pokój 35A
V Inne informacje
Czy zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków UE? Nie
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub przekazania do UOPWE 2018-07-07

 

Zapisz się do newslettera:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.