Dzisiaj jest: 17.5.2024, imieniny: Brunony, Sławomira, Wery

Modernizacja skweru w Warszawie

Dodano: 6 lat temu Czytane: 145

Oferta przetargowa na roboty budowlane związane z modernizacją skweru między ul. Letnią i ul. Kamienną w Warszawie

Wartość zamówienia Poniżej 5 548 000 EURO
Rodzaj zamówienia Robota budowlana
Data umieszczenia ogłoszenia na stronie Miasta 2018-07-10 , 15:49:58
I Zamawiający
Zamawiający Zarząd Praskich Terenów Publicznych w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy
- adres Burdzińskiego 7, 03-480 Warszawa, woj. mazowieckie
- telefon 22 277 46 00
- faks 22 277 46 02
- e-mail biuro@zptp.waw.pl
- adres internetowy http://www.zptp.waw.pl
Osoba upoważniona do kontaktów w sprawach proceduralnych Damian Bednarek
- adres Zarząd Praskich Terenów Publicznych w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy, Burdzińskiego 7, 03-480 Warszawa
- lokal 33
- telefon 22 277 46 06
- email dbednarek@um.warszawa.pl
Osoba upoważniona do kontaktów w sprawach merytorycznych Damian Bednarek
- adres Zarząd Praskich Terenów Publicznych w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy, Burdzińskiego 7, 03-480 Warszawa
- lokal 33
- telefon 22 277 46 06
- email dbednarek@um.warszawa.pl
Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia Zarząd Praskich Terenów Publicznych w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy, Burdzińskiego 7, 03-480 Warszawa
- lokal 32
Adres, na który należy przesyłać oferty Zarząd Praskich Terenów Publicznych w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy, Burdzińskiego 7, 03-480 Warszawa
- lokal 32
II Przedmiot zamówienia
Nazwa zamówienia Modernizacja skweru między ul. Letnią i ul. Kamienną
Opis zamówienia Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja skweru pomiędzy ul. Letnią i Kamienną w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy. W zakres inwestycji wchodzi wykonanie: 
Dla części pierwszej: 
- Placu zabaw 
- Siłowni plenerowej 
- Ciągu komunikacyjnego wewnątrz kompleksu z kostki betonowej 
- Parkingu z nawierzchni bitumiczno – grysowej 
- Ogrodzeń 
- Małej architektury 
- Nasadzeń 
Dla części drugiej: 
- Oświetlenia 
Szczegółowe zakresy inwestycji został określony w projekcie budowlano wykonawczym oraz szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Odpowiednio dla części II w branży elektrycznej, dla części I w pozostałych branżach. 
Z uwagi na przyjęte w umowie wynagrodzenie ryczałtowe, przedmiar robót ma jedynie charakter pomocniczy i służy do uszczegółowienia opisu przedmiotu zamówienia oraz będzie pomocny przy rozliczeniu inwestycji. W szczególności przedmiar robót ma na celu umożliwienie dokonania wyceny robót. 
Zatrudnienie na umowę o pracę 
Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 
1) prace przygotowawcze, rozbiórkowe i porządkowe, 
2) roboty budowlano-montażowe przy układaniu nawierzchni i podbudów z kruszywa 
3) pracach budowlano-montażowych elementów małej architektury, latarni, placu zabaw, siłowni plenerowej, przebudowy parkingu, alei parkowej, 
4) pracach ogrodniczych, tj. wycinka i pielęgnacja drzew, sadzenie drzew, krzewów, bylin ozdobnych założenie trawników. 
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę obejmować ma okres realizacji umowy o zamówienie publiczne , których przedmiotem jest „Modernizacja skweru między ul. Letnią i ul. Kamienną” 
Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw skweru między ul. Letnią i ul. Kamienną
Główny przedmiot (CPV) 45.11.27.00-2
Dodatkowe przedmioty (CPV) 45.11.10.00-8 
45.23.32.00-1 
45.23.32.60-9 
45.31.61.10-9
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej Tak
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy Zamawiający zamierza zawrzeć umowę ramową Nie
Czy Zamawiający zamierza ustanowić Dynamiczny System Zakupów Nie
Czy Zamawiający zamierza zastosować aukcję elektroniczną do wyboru najkorzystniejszej oferty Nie
Wartość lub zakres zamówienia (z uwzględnieniem wszystkich części i opcji, o ile dotyczy)  
Nr
części
Nazwa części Wadium
części
Data
wykonania
1 Zagospodarowanie terenu, mała architektura, nasadzenia 7000,00 30.11.2018
2 Oswietlenie 1000,00 28.09.2018
Razem 8000,00
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania inny dla każdej części (p.tabela powyżej)
III Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym, i technicznym
Wymagane wadium 8000,00 zł.
Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne Termin wykonania zamówienia od dnia podpisania umowy do: 
Dla części I do – 30 listopada 2018 roku 
Dla części II do - 28 września 2018 roku 
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu. 
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia: 
Dla części I – Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, posiadającą wykształcenie techniczne i uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności architektonicznej oraz będącą członkiem właściwej terytorialnie izby inżynierów. 
Dla części II - Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą pełniąca funkcję kierownika robót, posiadającą wykształcenie techniczne i uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz będącą członkiem właściwej terytorialnie izby inżynierów. 
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przed upływem terminu składania ofert: 
Dla części I: 
- wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu prac budowlano-montażowych małej architektury (np. urządzenia siłowe, urządzenia zabawowe, ławki, kosze) o wartości co najmniej 70 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy 00/100 zł ), 
- wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu prac związanych z układaniem nawierzchni z kostki brukowej o wartości co najmniej 50 000,00 (słownie: pięćdziesiąt tysięcy 00/100 zł), 
- wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu prac związanych z urządzeniem zieleni o wartości co najmniej 50 000,00 (słownie: pięćdziesiąt tysięcy 00/100 zł) 
Dla części II: 
- wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu prac związanych z budową oświetlenia o wartości co najmniej 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy 00/100zł)
IV Kryteria oceny ofert i informacje administracyjne
Kryteria oceny ofert
Cena 60 %
Okres gwarancji 40 %
Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień Formularz można odebrać do dnia 2018-07-25
Cena: 0.00 zł.
Adres internetowy, pod którym można pobrać siwz: zptp.waw.pl
Termin i miejsce składania ofert Oferty należy składać do dnia 2018-07-25 godzina 09:00 
Miejsce: patrz wyżej (adres, na który należy przesyłać oferty)
Termin związania ofertą 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert
Data, godzina i miejsce otwarcia ofert 2018-07-25, 10:00, ZPTP pok. 33
V Inne informacje
Czy zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków UE? Nie
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub przekazania do UOPWE 2017-07-10

 

Zapisz się do newslettera:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.