Dzisiaj jest: 17.5.2024, imieniny: Brunony, Sławomira, Wery

Budowa przyłącza wod-kanalizacyjnego w Warszawie

Dodano: 6 lat temu Czytane: 158

Przetarg na roboty budowlane związane z budową przyłącza wodno kanalizacyjnego do posesji przy ul. Dusznickiej w Warszawie

Wartość zamówienia Poniżej 5 548 000 EURO
Rodzaj zamówienia Robota budowlana
Data umieszczenia ogłoszenia na stronie Miasta 2018-07-12 , 13:34:25
I Zamawiający
Zamawiający Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy
- adres Trakt Lubelski 353, 04-667 Warszawa, woj. mazowieckie
- telefon (0-22) 500 62 34
- faks (0-22) 613-24-52
- e-mail zamk-wawer-nzp@wp.pl
- adres internetowy http://zgnwawer.bip.um.warszawa.pl/
Osoba upoważniona do kontaktów w sprawach proceduralnych Czesław Rogala
- adres Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy, Trakt Lubelski 353, 04-667 Warszawa
- lokal 4
- telefon (0-22) 500-62-41
- email wawer.zgn.nz@um.warszawa.pl
Osoba upoważniona do kontaktów w sprawach merytorycznych Izabela Wysocka
- adres Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy, Trakt Lubelski 353, 04-667 Warszawa
- lokal 4
- telefon (0-22) 500 62 34
- email wawer.zgn.nz@um.warszawa.pl
Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy, Trakt Lubelski 353, 04-667 Warszawa
- lokal 4
Adres, na który należy przesyłać oferty Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy, Trakt Lubelski 353, 04-667 Warszawa
- lokal 4
II Przedmiot zamówienia
Nazwa zamówienia Budowa przyłączy wod-kan
Opis zamówienia Przedmiotem zamówienia jest budowa przyłącza wodno kanalizacyjnego do posesji przy ul. Dusznickiej 1 w Warszawie. 
3.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia: 
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na: 
- Wykonanie barierek ochronnych, 
- Rozebranie nawierzchni z kostki brukowej, 
- Wykonanie wykopów liniowych o ścianach pionowych, 
- Pełne umocnienie pionowych ścian wykopów, 
- Budowa rurociągu kanalizacyjnego wraz z budową studzienek kanalizacyjnych, 
- Zasypanie wykopów i zagęszczenie gruntu. 
Wszelkie roboty budowlane nalezy wykonać zgodnie ze: 
- Dokumentacją projektową, 
- Kosztorysami ofertowymi, 
- Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót; 
- Wymaganiami Zamawiającego ujętymi w opisie przedmiotu zamówienia. 
Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw Warszawa
Główny przedmiot (CPV) 45.23.13.00-8
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej Nie
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy Zamawiający zamierza zawrzeć umowę ramową Nie
Czy Zamawiający zamierza ustanowić Dynamiczny System Zakupów Nie
Czy Zamawiający zamierza zastosować aukcję elektroniczną do wyboru najkorzystniejszej oferty Nie
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania 60 dni (licząc od daty udzielenia zamówienia)
III Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym, i technicznym
Wymagane wadium 2970,00 zł.
Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonywania oceny ich spełniania 
6.1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 
6.1.1. Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 i pkt 2 oraz ust 1b pkt 1; pkt 2; pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm. ). Spełnienie ww. warunku ocenione będzie na podstawie oświadczenia wykonawcy, (sporządzonego wg. wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ), wchodzącego w skład oferty dokumentów wymienionych w pkt 6.1.2, 6.1.3 złożonych na wezwanie Zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 
6.1.2. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobą (dla każdej specjalności i funkcji), która zgodnie z wymogami art. 12 ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 ze zm.) może pełnić samodzielną funkcję techniczną w budownictwie obejmującą kierowanie robotami budowlanymi w zakresie przedmiotu zamówienia - – załącznik nr 9 do SIWZ: 
- może pełnić samodzielną funkcję techniczną obejmującą kierowanie robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 
Spełnienie ww. warunku oceniane będzie na podstawie przedłożonego w ofercie stosownego oświadczenia wykonawcy stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 
6.1.3. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej 2 zadania, polegające na budowie lub modernizacji przyłączy kanalizacyjnych - każde o wartości co najmniej 80 tys. zł brutto. 
Spełnienie ww. warunku oceniane będzie na podstawie przedłożonego w ofercie stosownego oświadczenia wykonawcy stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ oraz wykazu robót, określonego w pkt 9.2.1 SIWZ (sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ) i załączonych dowodów, o których mowa w pkt 9.2.1.SIWZ (złożonych na wezwanie Zamawiającego). 
6.2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy – załącznik nr 5 do SIWZ. 
6.3. Ponadto od Wykonawcy wymagane jest: 
6.3.1. Spełnienie i przyjęcie warunków określonych w niniejszej SIWZ oraz załączonym wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. 
6.3.2. Wykonawca udzieli minimalnej gwarancji na okres minimum 36 miesięcy na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i użyte do wykonania robót materiały i urządzenia; 
Oferty z krótszym okresem gwarancji zostaną odrzucone. 
6.3.3. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 pkt 1 i 2 oraz ust 1b pkt 1; pkt 2; pkt 3, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust 1-6 ustawy Pzp, powinien przedłożyć w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia – załącznik nr 7 do SIWZ. 
Zamawiający wymaga, aby składany dokument: 
- wskazywał adres którego dotyczy 
- zwierał informację, który zasób jest udostępniany przez dany podmiot, 
- w przypadku udostępniania wiedzy i doświadczenia określał konkretną formę udziału ww podmiotu w realizacji zamówienia (np. podwykonawstwo), 
- jaki stosunek łączy Wykonawcę z podmiotem udostępniającym zasób (np. umowa zlecenie, umowa o współpracę, kontrakt, inne). 
6.3.4. Przedstawią polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę 100 tys. złotych w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej dotyczącej odpowiedzialności cywilnej za wszelkie zawinione przez Wykonawcę szkody osobiste i majątkowe wobec osób trzecich, które mogą powstać w związku z wykonywaniem niniejszej umowy. 
6.4. Zamawiający informuje, że w przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów spełnienie warunków zapisanych w pkt 6.1.1-6.1.3. w niniejszym postępowaniu przetargowym nastąpi wyłącznie wtedy gdy: 
1) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 
2) Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności technicznych lub zawodowych lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz zbada czy nie zachodzą przesłanki wobec tego podmiotu podstawy do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust 1 pkt 13 – 22 
3) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 
6.5. Informacje dodatkowe 
6.5.1. Zaliczki na poczet wykonania zamówienia 
Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 
6.5.2. Ograniczenia możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne oraz wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a. 
Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców wymienionych w art. 22 ust. 2 Ustawy. 
6.5.3. Wymagania dot. zatrudnienia osób na umowę o pracę 
Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany zatrudnić, na podstawie umowy o pracę o której mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych przez czały okres obowiązywania umowy osoby, które będą wykonywały bezpośrednio prace wymienione w Opisie przedmiotu zamówienia część VIII (załącznik nr 1 do SIWZ), których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy: 
Wykonawca lub podwykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące bezpośrednio czynności: 
1) Monter instalacji sanitarnych. 
6.5.4.Rodzaj (zakres ) czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania określone w pkt 6.5.3. SIWZ: 
- pomoc przy wykopach liniowych, 
- pomoc przy zabezpieczeniu wykopów liniowych, 
- pomoc budowie instalacji wod-kan. 
6.5.5. Zamawiający uprawniony jest do przeprowadzenia kontroli w zakresie spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu, o którym mowa w pkt 6.5.3. SIWZ oraz nakładania sankcji z tytułu jego niespełnienia. Rodzaj sankcji oraz warunki w jakich mogą one być nakładane, określone zostały przez zamawiającego we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. 
6.5.6. Wykonawca wyraża zgodę na udostępnianie w trybie ustawy o dostępie do informacji publicznej, zawartych w niniejszej umowie dotyczących danych osobowych w zakresie obejmującym imię i nazwisko, adres zamieszkania, NIP, REGON a w przypadku prowadzenia działalności gospodarczej – również w zakresie firmy. 
6.5.6. Dokument składany bez wezwania, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy (informacji z sesji otwarcia ofert) 
Wykonawca w terminie trzech dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących: kwoty jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców , którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach przekazuje zamawiającemu oryginał oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23, który należy złożyć w siedzibie Zamawiajacego w sekretariacie – załącznik Nr 8 do SIWZ. 
W przypadku przynależności do grupy kapitałowej listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. Jeżeli wykonawca złoży listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, zamawiający zwróci się do wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących powiązań o których mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 ustawy Pzp. Zamawiający oceniając wyjaśnienia, weźmie pod uwagę obiektywne czynniki, w szczególności wpływ powiązań, o których mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 ustawy Pzp, istniejących między przedsiębiorcami, na ich zachowania w postępowaniu oraz przestrzeganie zasady uczciwej konkurencji. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który nie złożył wyjaśnień, oraz wykonawcę, który nie złożył listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej. 
W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument musi złożyć każdy wykonawca. 
IV Kryteria oceny ofert i informacje administracyjne
Kryteria oceny ofert
Cena 60 %
Ubruttowiona stawka roboczogodziny 30 %
Okres gwarancji 10 %
Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień Formularz można odebrać do dnia 2018-07-24
Cena: 0.00 zł.
Adres internetowy, pod którym można pobrać siwz: zgn-wawer.pl
Termin i miejsce składania ofert Oferty należy składać do dnia 2018-07-25 godzina 10:00 
Miejsce: patrz wyżej (adres, na który należy przesyłać oferty)
Termin związania ofertą 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert
Data, godzina i miejsce otwarcia ofert 2018-07-25, 10:40, siedziba zamawiającego lok 25
V Inne informacje
Czy zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków UE? Nie
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub przekazania do UOPWE 2018-07-12

Zapisz się do newslettera:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.