Zakład Gospodarki Mieszkaniowej przy ul. Poczdamskiej 1, 67-200 Głogów ogłasza postępowanie zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy – Prawo zamówień publicznych) na:
Wykonywanie usług porządkowych na terenach zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie
1. Zamawiający: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów działający w imieniu i na rzecz Gminy Miejskiej Głogów
2. Tryb zamówienia: art. 4 pkt. 8 ustawy z dn. 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U.
z 2018 r. poz. 1986)
3. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia przedmiotowego postępowania do pobrania bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego www.zgm.glogow.pl.
4. Osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są:
4.1. Anna Czyrko – Kierownik ADM „Śródmieście” w Głogowie, tel. 076-853-11-81
4.2. Magdalena Nowicka - Kierownik ADM „Śródmieście” w Głogowie, tel. 076-853-11-91
4.2. W sprawach proceduralnych:
Izabela Szpocińska, Sławomir Sadecki – Dział Techniczny ZGM w Głogowie, tel. 076-853-11-31
5. Opis przedmiotu zamówienia:
5.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług utrzymania czystości na terenach zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, stanowiących w 100% własność Gminy Miejskiej Głogów w obrębie ADM „Śródmieście” wraz z odśnieżaniem wskazanych terenów w dni wolne od pracy w obrębie ADM „Śródmieście” i ADM „Hutnik”
5.2. Zakres obowiązków Wykonawcy:
- zapewnienie we własnym zakresie transportu osób wyznaczonych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia do miejsc wskazanych przez Zamawiającego,
- nadzór nad pracą osób zatrudnionych w trakcie wykonywania prac,
- zbieranie nieczystości wraz z wywozem do punktów wskazanych przez Zamawiającego,
- opróżnianie śmietników ulicznych,
- grabienie terenu zielonego,
- zamiatanie chodników, przejść, ulic wewnętrznych itp.,
- usuwanie/hakanie chwastów z klombów, wzdłuż krawężników, wzdłuż żywopłotów, wokół nasadzeń,
- dokonywanie nasadzeń zgodnie ze wskazaniem Administracji,
- przycinanie i pielęgnacja zieleni,
- w okresie zimowym usuwanie śniegu, oblodzeni, posypywanie piaskiem lub solanką chodników, przejść, ulic wewnętrznych itp.,
- rozładunek transportu węgla ekogroszku do kotłowni przy ul. Krochmalnej 6-7, 11-11e w terminach wskazanych przez Administrację „Śródmieście” w okresie grzewczym, tj. od dnia 01.01.2019 r. do dnia 30.04.2019 r. oraz w okresie od dnia 01.10.2019 r. do dnia 31.12.2019 r.
- w okresie od dnia 01.01.2019 r. do dnia 31.03.2019 r. odśnieżanie terenów określonych w załączniku nr 4 do SIWZ również w dni wolne od pracy (w celu zapewnienia bezpieczeństwa głównych ciągów komunikacyjnych); zakres ten równoważy dla Wykonawcy zmniejszoną ilość grabienia liści, zbierania śmieci itp. czynności w okresie, gdy teren jest zaśnieżony
5.3. Wykaz adresów terenów objętych niniejszym zamówieniem określa załącznik nr 3 do SIWZ.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i ofert wariantowych.
7. Termin realizacji zamówienia: od 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r.
8. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
8.1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów określonych w Rozdziale IX pkt. 3. SIWZ.
8.2. Wykonywali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonywał usługi odpowiadające swym rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia – tj. usługi porządkowe lub inne czynności polegające na utrzymaniu czystości terenów publicznie dostępnych. Należy podać wartość usługi/usług, okres jej wykonania, nazwy jednostek organizacyjnych na rzecz których wykonano usługę/usługi. Wymagane jest wykonanie co najmniej jednej usługi, o której mowa powyżej na kwotę minimum 50.000,00 zł brutto.
8.3. Posiadają ubezpieczenie działalności od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 50.000,00 zł.
8.4. Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 50.000,00 zł brutto.
8.5. Dysponują w okresie wykonywania zamówienia osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (osobami wykonującymi czynności porządkowe).
8.6. Wnieśli wadium w wysokości i formie określonej w Rozdziale X SIWZ.
8.7. Złożyli oświadczenie dotyczące przetwarzania danych osobowych wraz z oświadczeniami osób biorącymi udział w postępowaniu z ramienia Wykonawcy.
9. W postępowaniu będzie wymagane wadium w wysokości 1.000,00 zł
słownie: dwa tysiące złotych 00/100
10. Kryterium oceny ofert: 100% CENA
11. Oferty należy złożyć do dnia 21.12.2018 r. do godz. 900 w Sekretariacie ZGM w Głogowie (II piętro, pok. nr 210)
12. Otwarcie ofert nastąpi dnia 21.12.2018 r. o godz. 930 – w Sali Narad ZGM w Głogowie (II piętro, pok. nr 214.
13. Termin związania ofertą – 30 dni.
14. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
16. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień dodatkowych.
17. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek.
Tu jesteś: www.e-przetargi.pl :
- Przetargi-gminne
- Dolnośląskie
- Przetarg na usługi porządkowe w Głogowie