Dzisiaj jest: 10.5.2024, imieniny: Antoniny, Izydory, Jana

Przetarg na remont tarasów we Wrocławiu

Dodano: 5 lat temu Czytane: 367

Oferta przetargowa na roboty budowlane związane z kapitalnym remontem tarasów znajdujących się nad pomieszczeniami podziemnymi garaży wielostanowiskowych we Wrocławiu

1. Zamawiający

Spółdzielnia Mieszkaniowa “ Nad Odrą” 50 - 388 Wrocław ul. Młodnickiego 36a tel. 7173 73 376

2. Przedmiot przetargu.

Przedmiotem przetargu jest wykonanie kapitalnego remontu dwóch tarasów przy budynku 32-50 znajdujących się nad pomieszczeniami podziemnymi garaży wielostanowiskowych.

3. Opis
 Opis konstrukcji obiektu, rozwiązania materiałowe.
- Fundamenty- ławy żelbetowe
- Mury fundamentowe, ściany piwnic - betonowe, wylewane
- Ściany-konstrukcyjne kondygnacji nadziemnych - cegła ceramiczna pełna - w poz.
parteru ki. 150 Rc= 15,0 MPa, w poz. I piętra j.w., w poz II, III, IV piętra ki. 100 Rc=
10,0 MPa

4. Zakres prac.
a) rozbiórka ogrodzeń tarasów (użytkowe ok. 110 m i balustrady 75 m)
b) zdjęcie okładzin z płytek
c) zdjęcie wszystkich warstw do stropu wraz ze szlifowaniem pozostałości
d) dokonać napraw nieprawidłowości w płaszczyźnie stropu
e) usunięcie pasa cokołu ze ścian
f) oczyszczenie i pomalowanie elementów stalowych konstrukcji garażu
g) odkopanie ścian garażu z wykonaniem izolacji pionowej oraz przywróceniem terenu
(dot. tarasu większego)
h) wykonanie izolacji i okładziny (dot. tarasu mniejszego)
i) wykonanie warstw tarasu ze sprawdzeniem spadków oraz izolacji
j) wykonanie warstwy spadkowej z jastrychu B20
k) wykonanie okładzin z płyt chodnikowych na workach zaprawą cementową
l) wygrodzenie przestrzeni użytkowników tarasów z lekkiej trwałej konstrukcji
drewnianej
m)wykonanie barierek zewnętrznych metalowych z pionowymi szczeblami (12 cm) o
wysokości >1,1 m mocowanych do ściany (ok. 42 m) oraz zejść ze schodów.
n) propozycje zagospodarowania tarasów po remoncie (osobna wycena)
o) wykonanie dokumentacji powykonawczej
UWAGA.
W przypadku braku spadków Zamawiający dopuszcza wykonanie otworów w stropie na
odpływy. Oferta powinna zawierać dwa rozwiązania:
I. w przypadku uzyskania odpowiedniego spadku na szerokości tarasu należy wykonać
montaż kątowników ALU (pas okapowy), rynien i pasów nadrynnowego i podrynnowego
II. w przypadku nie uzyskania odpowiedniego spadku na szerokości tarasu należy wykonać
montaż kątowników ALU (pas okapowy), otwory w stropie i podłączenie odpływów do
instalacji deszczowej.
1
W przypadku prac dodatkowych wynikających w trakcie realizacji rozliczane będą na
podstawie kosztorysu powykonawczego, uwzględniającego zakres oraz stawki
wynegocjowane na przetargu.

5. Dokumenty i oświadczenia:
1.1. ofertę na taras mniejszy w dwóch wariantach opisanych powyżej (uzyskanie lub nie
uzyskanie spadków),
1.2. ofertę na taras większy w dwóch wariantach opisanych powyżej (uzyskanie lub nie
uzyskanie spadków),
1.3. proponowany okres gwarancji, minimalnie 5 lat,
1.4. dowód wpłacenia / wniesienia / wadium,
1.5. oświadczenie o posiadaniu i zabezpieczeniu środków finansowych do wykonania
zadania,
1.6. aktualny wypis z rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przetargiem,
1.7. zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych oraz
zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości w opłacaniu
składek na ubezpieczenia społeczne,
1.8. oświadczenie o posiadaniu uprawnień niezbędnych do wykonywania przedmiotowych
robót, niezbędnej wiedzy i doświadczenia, potencjału finansowo-ekonomicznego i
technicznego, a także zatrudniają osoby zdolne do wykonania powyższego zadania,
1.9. oświadczenie o nie prowadzeniu w stosunku do firmy postępowania upadłościowego
lub likwidacyjnego,
1.10. oświadczenie, że w dniu zawarcia umowy Oferent będzie posiadał ważną polisę OC
na okres realizacji przedmiotu przetargu. Polisa powinna obejmować
odpowiedzialność deliktową i kontraktową wykonawcy z sumą ubezpieczenia nie
niższą niż 500 000 zł
1.11. oświadczenie o wyrażeniu zgody na umieszczenie informacji o Oferencie na stronie
www.smnadodra.pl, oraz udostępnienie tych informacji pozostałym Oferentom.
Dotyczy n.w. danych: nazwa firmy i miejsce siedziby, cen ofertowych, termin
wykonania, okresu gwarancji i warunki płatności,
1.12. referencje dotyczące podobnego i/lub takiego samego zakresu remontu tarasów.

6. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty.
7. Zaleca się, aby oferent zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do
przygotowania oferty i podpisania umowy. Zamawiający udostępnia ekspertyzę
budowlaną dotyczącą zadania oraz umożliwi wizję lokalną w celu wykonania
niezbędnych pomiarów i oceny obecnego stanu.8. Oferty opracowane i złożone niezgodnie ze specyfikacją istotnych warunków przetargu
zostaną odrzucone i nie wezmą udziału w przetargu.
9. Oferta winna być złożona w zaklejonej kopercie oznaczonej: “Oferta na remont tarasów”
10. Ofertę należy złożyć w S.M. „Nad Odrą”, Wrocław, ul. Młodnickiego 36A we
Wrocławiu, do dnia 31.01.2019 do godz. 12:00.
11. Zamawiający dokona wyboru oferty do 14.02.2019
12. Zamawiający zleci wykonanie prac oferentowi, którego oferta odpowiada zasadom
określonym w niniejszym dokumencie oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą. Do
zawarcia przez Zamawiającego z Oferentem, którego oferta uznana została za
najkorzystniejszą konieczne jest podpisanie przez strony umowy zgodnej ze wzorem
stanowiącym załącznik do SIZW.
2
13. Zamawiający powiadomi o wynikach przetargu zamieszczając ogłoszenie o wyborze
oferty na stronie www.smnadodra.pl
14. Termin realizacji do 30.09.2019.
15. Przy ocenie i wyborze oferty będą stosowane następujące kryteria:
 a) cena ofert 75%
 b) warunki płatności oraz rękojmia i gwarancja (minimum 5 lat) 15 %
 c) referencje i wiarygodność techniczno 10 %
16. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 3 000 złotych, które należy
wnosić w jednej z niżej wymienionych form :
 a) przelewem na konto SM Nad Odrą potwierdzonym na trzy dni przed datą przetargu -
 58 2490 0005 0000 4530 7364 1632 – wadium uznaje się za wniesione z chwilą jego
wpłynięcia na konto Zamawiającego,
 b) gwarancjach bankowych,
 c) gwarancjach ubezpieczeniowych.
17. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy.
Oferent, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest do
wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 2 % liczonych
od oferowanej ceny ogółem – brutto. Zabezpieczenie należy wpłacić na konto
Zamawiającego: 58 2490 0005 0000 4530 7364 1632
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może zostać wniesione w następujących
formach:
a) przelewem na konto Zamawiającego;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
Warunki i termin zwrotu zabezpieczenia należytego wykonania umowy określone
zostały szczegółowo w projekcie umowy – załącznik nr 1 do SIWZ.
Wadium oferenta, którego oferta zostanie wybrana, zostanie zaliczone na poczet
zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
18. Oferent, którego oferta zostanie wybrana, traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli:
- odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie
- odmówił wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości
ustalonej przez zamawiającego, co jest równoznaczne z uchylaniem się do zawarcia
umowy.
19. Przed podpisaniem umowy oferent zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego
wykonania umowy.
20. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) negocjacji uzupełniających
b) swobodnego wyboru oferenta
c) zlecenia realizacji jednego tarasu
c) unieważnienia przetargu bez podania przyczyn
21. Osobą upoważnioną do bezpośredniego kontaktowania się z oferentami jest Józef
Łukianowski – Prezes Spółdzielni.

Przetarg na remont tarasów we Wrocławiu

Zapisz się do newslettera:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.