Dzisiaj jest: 2.5.2024, imieniny: Longiny, Toli, Zygmunta

Przetarg na remont dachu w Ełku

Dodano: 5 lat temu Czytane: 355

Oferta przetargowa na roboty budowlane związane z wykonaniem remontu połaci dachowej na budynkach mieszkalnych będących w zasobach Międzyzakładowej Spółdzielni Mieszkaniowej w Ełku

Międzyzakładowa Spółdzielnia Mieszkaniowa w Ełku ogłasza przetarg pisemny nieograniczony na remont połaci dachowej w technologii papy termozgrzewalnej  wierzchniego krycia  na  n/w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych  (dopuszczamy możliwość złożenia oferty na inne metody remontu pokryć dachowych):  

- ul. Matejki 2 w Ełku

- ul. Matejki 4 w Ełku

- ul. Jana Pawła II 26 w Ełku

Przedmiotem przetargu jest wybranie najkorzystniejszej oferty dotyczącej wykonania  robót przetargowych, których charakterystyka ujęta jest w załączniki Nr 1 do niniejszego pisma będącym jednocześnie specyfikacją istotnych warunków zamówienia. Specyfikację można otrzymać nieodpłatnie w siedzibie Spółdzielni przy ul. Kilińskiego 40 w Ełku. – pokój Nr 26. 

I.  W ofercie przetargowej należy podać:

Nazwę i siedzibę oferenta
Datę sporządzenia oferty
Cenę ryczałtową (brutto) za wykonanie robót przetargowych dla każdego budynku oraz podanie wskaźników do kosztorysowania  na ewentualne roboty  dodatkowe.
 Nazwę i rodzaj materiałów, które zostaną użyte  do robót przetargowych  wraz z atestami
Termin wykonania robót przetargowych do dnia 28.09.2019 r.
Okres udzielanej gwarancji na roboty przetargowe ( kaucja gwarancyjna w wysokości 2% wartości robót przetargowych na okres trwania gwarancji)
Referencje związane z wykonywaniem robót ujętych w przetargu (dotyczy firm, które nie wykonywały takich prac w Spółdzielni w ciągu ostatnich 2-ch lat). 
Oświadczenie o nie zaleganiu  z opłatami w  ZUS, Urząd Skarbowy
Oświadczenie, że przedmiot umowy zostanie wykonany zgodnie z wiedzą techniczną i  sztuką budowlaną z zachowaniem obowiązujących przepisów prawa budowlanego, bhp i p.poż. oraz, że ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wynikłe w  trakcie  wykonywania robót  i  zobowiązuje się do ich  usunięcia we  własnym  zakresie i na  własny koszt.
Oświadczenie, ze dysponuje potencjałem technicznym oraz środkami finansowymi  niezbędnymi do wykonania robót przetargowych do dnia 28.09.2019 roku.
Oświadczenie, że posiada ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
II. Przy wyborze oferenta komisja przetargowa będzie kierowała się następującymi kryteriami:

ceną
rodzajem materiału pokrycia dachowego  i pozostałymi  materiałami, które będą  użyte do wykonania robót przetargowych (atesty na materiały)
warunkami i terminem udzielanej gwarancji
terminem wykonania robót 
rzetelnością firmy
zdolnościami technicznymi zabezpieczającymi zdolność wykonania robót przetargowych
Pozycją na liście kwalifikowanych dostawców jaką Spółdzielnia posiada na 2019 rok
Pozostałymi związanymi ze specyfikacją wykonywanych robót
Oferty z uwzględnieniem powyższych wymogów prosimy składać w terminie do 23.04.2019 roku  do godziny 15-tej  w sekretariacie Spółdzielni przy ul. Kilińskiego 40 w Ełku z dopiskiem na kopercie „oferta na wykonanie remontu połaci dachowych”.                                                                                                                                                                             

W dniu 24.04.2019 r., komisja przetargowa powołana Zarządzeniem Prezesa Zarządu MSM w Ełku dokona otwarcia ofert i rozpocznie pracę nad wyborem  najkorzystniejszej oferty. Wybrany oferent zostanie powiadomiony oddzielnym pismem.     

Bliższych informacji na temat ogłoszonego przetargu można uzyskać w Dziale Technicznym Spółdzielni pokój Nr 26 bądź telefonicznie pod numerem 610-29-98 wewn. 45.

Zastrzegamy sobie prawo:

ustnej negocjacji ceny
podziału robót przetargowych
unieważnienia całości lub części  przetargu bez podania przyczyn

Przetarg na remont dachu w Ełku

Zapisz się do newslettera:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.