Gmina - Miasto Płock
pl. Stary Rynek 1, 09-400 Płock
w imieniu i na rzecz której działa Inwestor Zastępczy
Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej – TBS sp. z o. o.
ul. Henryka Sienkiewicza 13A w Płocku
w imieniu i na rzecz której działa Inwestor Zastępczy
Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej – TBS sp. z o. o.
ul. Henryka Sienkiewicza 13A w Płocku
ponownie ogłasza wybór oferty na wymianę stolarki okiennej z drewnianej na PVC
w 10 lokalach mieszkalnych, gminnych znajdujących się w budynkach mieszkalnych
- Termin realizacji: do 30 listopada 2022 roku
- Okres gwarancji: 60 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest do
- zapoznania się z załączonymi do zakresem robót,
- dokonania wizji lokalnej w miejscu, gdzie będą przeprowadzane roboty,
- stosowania do remontu materiałów dobrej jakości, dopuszczonych do stosowania w budownictwie.
Warunki udziału
- Złożenie oferty na załączonym do ogłoszenia formularzu ofertowym – Zał. 1.
- Załączenie kopii aktualnych dokumentów kierownika robót budowlanych (uprawnienia i zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa) wraz z oświadczeniem o przyjęciu obowiązków w przypadku przystąpienia do robót.
- Zapoznanie się z zakresem robót – Zał. 2 i wykazem lokali Zal. 2-1.
- Podpisanie klauzuli informacyjnej z art. 13 RODO – Zał. 3.
- Złożenia oświadczenia o zatrudnieniu na stanowiskach związanych z wykonywaniem robót budowlanych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy minimum 2 osób zatrudnionych na stanowiskach związanych z wykonywaniem robót budowlanych - Zał 4. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia pracowników na podstawie stosunku pracy.
- Złożenie informacji o co najmniej 3 robotach związanych z wymianą stolarki okiennej o wartości min. 10.000,00 złotych brutto każda, prowadzonych w ostatnich 3 latach – Zał 5.
- Załączenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (np. KRS lub CEIDG).
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości lokali, przy zastosowaniu oferowanych stawek dla lokali pozostałych.
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w trybie wyboru oferty (np. konsorcjum, spółka cywilna). W takim przypadku muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu w trybie wyboru oferty i zawarcia umowy w sprawie postępowania w trybie wyboru oferty. W tym przypadku do oferty winno zostać załączone pełnomocnictwo.
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w trybie wyboru oferty (np. konsorcjum, spółka cywilna). W takim przypadku muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu w trybie wyboru oferty i zawarcia umowy w sprawie postępowania w trybie wyboru oferty. W tym przypadku do oferty winno zostać załączone pełnomocnictwo.
Pełnomocnictwo musi zawierać
- oznaczenie wyboru oferty, którego pełnomocnictwo dotyczy,
- oznaczenie Wykonawców występujących wspólnie,
- wskazywać Wykonawcę – pełnomocnika (lidera),
- zakres udzielonego pełnomocnictwa.
Jeżeli oferta Wykonawców o których mowa wyżej zostanie wybrana, Zamawiający przed zawarciem umowy będzie żądał umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
Kryteria wyboru oferty
- Cena - 100%
Materiały dotyczące wyboru oferty udostępnione są na stronie internetowej www.mzgm-plock.pl.
Miejsce i termin składania ofert
- Ofertę należy złożyć w siedzibie MZGM-TBS Sp. z o.o., ul. Sienkiewicza 13A, 09-402 Płock, w Kancelarii – pokój nr 8, nie później niż do dnia 12.10.2022 r. do godz. 13:00.
Oferta powinna być złożona w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie, zaadresowanej do Zamawiającego z zaznaczeniem nazwy wyboru oferty: „Oferta na wymianę stolarki okiennej z drewnianej na PVC w 10 lokalach mieszkalnych, gminnych znajdujących się w budynkach mieszkalnych. Nie otwierać przed dniem 12.10.2022 r. godz. 13:15.”
W przypadku braku tej informacji Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z tego braku, np. omyłkowe otwarcie oferty przed wyznaczonym terminem otwarcia.
W przypadku braku tej informacji Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z tego braku, np. omyłkowe otwarcie oferty przed wyznaczonym terminem otwarcia.
Miejsce i termin otwarcia ofert
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12.10.2022 r. o godz. 13:15 w pokoju nr 22 w budynku przy ul. Sienkiewicza 13A w Płocku.
Wszelkich informacji udzielają pracownicy Działu Techniczno–Inwestycyjnego pod nr tel. 24 364 03 25 w godzinach pracy od 07:30 do 15:30.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia oferty Wykonawcy, który nie zakończył robót prowadzonych na rzecz Zamawiającego w określonym w umowie terminie, bądź nie wywiązał się z obowiązków gwarancyjnych – okres karencji określa się na 6 miesięcy od daty końcowego odbioru robót lub daty ostatecznego wezwania do wykonania naprawy gwarancyjnej.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość odwołania wyboru oferty bez podawania przyczyny.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia oferty Wykonawcy, który nie zakończył robót prowadzonych na rzecz Zamawiającego w określonym w umowie terminie, bądź nie wywiązał się z obowiązków gwarancyjnych – okres karencji określa się na 6 miesięcy od daty końcowego odbioru robót lub daty ostatecznego wezwania do wykonania naprawy gwarancyjnej.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość odwołania wyboru oferty bez podawania przyczyny.