Dzisiaj jest: 26.4.2024, imieniny: Marii, Marzeny, Ryszarda

Wymiana stolarki okiennej z drewnianej na PVC

Dodano: 2 lata temu Czytane: 74

Gmina - Miasto Płock w imieniu i na rzecz której działa Inwestor Zastępczy Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej – TBS sp. z o. o. ogłasza przetarg na wymianę stolarki okiennej z drewnianej na PVC

Gmina - Miasto Płock

pl. Stary Rynek 1, 09-400 Płock
w imieniu i na rzecz której działa Inwestor Zastępczy
Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej – TBS sp. z o. o.
ul. Henryka Sienkiewicza 13A w Płocku 

ponownie ogłasza wybór oferty na wymianę stolarki okiennej z drewnianej na PVC

w 10 lokalach mieszkalnych, gminnych znajdujących się w budynkach mieszkalnych

 
  1. Termin realizacji: do 30 listopada 2022 roku
  2. Okres gwarancji: 60 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.

Wykonawca zobowiązany jest do

  • zapoznania się z załączonymi do zakresem robót,
  • dokonania wizji lokalnej w miejscu, gdzie będą przeprowadzane roboty,
  • stosowania do remontu materiałów dobrej jakości, dopuszczonych do stosowania w budownictwie.

Warunki udziału

  • Złożenie oferty na załączonym do ogłoszenia formularzu ofertowym – Zał. 1.
  • Załączenie kopii aktualnych dokumentów kierownika robót budowlanych (uprawnienia i zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa) wraz z oświadczeniem o przyjęciu obowiązków w przypadku przystąpienia do robót.
  • Zapoznanie się z zakresem robót – Zał. 2 i wykazem lokali Zal. 2-1.
  • Podpisanie klauzuli informacyjnej z art. 13 RODO – Zał. 3.
  • Złożenia oświadczenia o zatrudnieniu na stanowiskach związanych z wykonywaniem robót budowlanych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy minimum 2 osób zatrudnionych na stanowiskach związanych z wykonywaniem robót budowlanych - Zał 4. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia pracowników na podstawie stosunku pracy.
  • Złożenie informacji o co najmniej 3 robotach związanych z wymianą stolarki okiennej o wartości min. 10.000,00 złotych brutto każda, prowadzonych w ostatnich 3 latach – Zał 5.
  • Załączenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (np. KRS lub CEIDG).
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości lokali, przy zastosowaniu oferowanych stawek dla lokali pozostałych.

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w trybie wyboru oferty (np. konsorcjum, spółka cywilna). W takim przypadku muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu w trybie wyboru oferty i zawarcia umowy w sprawie postępowania w trybie wyboru oferty. W tym przypadku do oferty winno zostać załączone pełnomocnictwo.

Pełnomocnictwo musi zawierać

  • oznaczenie wyboru oferty, którego pełnomocnictwo dotyczy,
  • oznaczenie Wykonawców występujących wspólnie,
  • wskazywać Wykonawcę – pełnomocnika (lidera),
  • zakres udzielonego pełnomocnictwa.
Jeżeli oferta Wykonawców o których mowa wyżej zostanie wybrana, Zamawiający przed zawarciem umowy będzie żądał umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

Kryteria wyboru oferty

  • Cena - 100%
Materiały dotyczące wyboru oferty udostępnione są na stronie internetowej www.mzgm-plock.pl.

Miejsce i termin składania ofert

  • Ofertę należy złożyć w siedzibie MZGM-TBS Sp. z o.o., ul. Sienkiewicza 13A, 09-402 Płock, w Kancelarii – pokój nr 8, nie później niż do dnia 12.10.2022 r. do godz. 13:00.
Oferta powinna być złożona w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie, zaadresowanej do Zamawiającego z zaznaczeniem nazwy wyboru oferty: „Oferta na wymianę stolarki okiennej z drewnianej na PVC w 10 lokalach mieszkalnych, gminnych znajdujących się w budynkach mieszkalnych. Nie otwierać przed dniem 12.10.2022 r. godz. 13:15.”

W przypadku braku tej informacji Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z tego braku, np. omyłkowe otwarcie oferty przed wyznaczonym terminem otwarcia.

Miejsce i termin otwarcia ofert

  • Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12.10.2022 r. o godz. 13:15 w pokoju nr 22 w budynku przy ul. Sienkiewicza 13A w Płocku.
Wszelkich informacji udzielają pracownicy Działu Techniczno–Inwestycyjnego pod nr tel. 24 364 03 25 w godzinach pracy od 07:30 do 15:30.

Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia oferty Wykonawcy, który nie zakończył robót prowadzonych na rzecz Zamawiającego w określonym w umowie terminie, bądź nie wywiązał się z obowiązków gwarancyjnych – okres karencji określa się na 6 miesięcy od daty końcowego odbioru robót lub daty ostatecznego wezwania do wykonania naprawy gwarancyjnej.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość odwołania wyboru oferty bez podawania przyczyny.

Zapisz się do newslettera:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.