Dzisiaj jest: 18.5.2024, imieniny: Alicji, Edwina, Eryka

Świnoujście przetarg na zakup i dostawa części do łańcucha kotwicznego

Dodano: 7 lat temu Czytane: 313

Zakup i dostawa części do łańcucha kotwicznego na ODS OPM 511

Przedmiot:       Zakup i dostawa części do łańcucha kotwicznego
Organizator:    Komenda Portu Wojennego Świnoujście
Adres:  ul. Steyera 28, 72-600 Świnoujście
Województwo / powiat:          zachodniopomorskie, powiat Świnoujście
Państwo:          Polska
Telefon / fax:  tel. 261 24 25 53
Opis:    Opis przedmiotu zamówienia:
1. Zakup i dostawa części do łańcucha kotwicznego na ODS OPM 511, tj.:
a) łącznik (szekla) Kentera 34-2a - 3 szt.;
b) szekla końcowa (kotwiczna) 34-2a - 1 szt.
2. Odbiór produktów odbędzie się na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego. Wzór protokołu będzie dostępny u oficera nadzorującego dostawę.
3. Dostarczone produkty muszą posiadać certyfikaty Towarzystwa Klasyfikacyjnego.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert w walucie innej niż waluta Polska.
Miejsce i termin składania:     Ostateczny termin składania ofert upływa w dniu 29.11.2016 r.
Oferty należy składać wyłącznie w formie elektronicznej na adres poczty internetowej: kpw.zpoferty@ron.mil.pl
Termin składania:       2016-11-29
Miejsce i termin realizacji:      Termin realizacji zamówienia:
Zamówienie należy zrealizować w terminie: do 16.12.2016 r.
Wymagania:    Dokumenty, które należy dołączyć wraz z Formularzem ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do zaproszenia, a w szczególności:
a) pełnomocnictwo (o ile występuje).
6. Zasady prowadzenia postępowania:
1) Oferta podlega odrzuceniu, gdy:
a) jest niezgodna z Regulaminem;
b) jej treść nie odpowiada treści zaproszenia;
c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
d) zawiera błędy w obliczeniu ceny.
2) Zamawiający poprawia oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe w treści oferty oraz inne omyłki polegające na niezgodności z zaproszeniem, które nie powodują istotnej zmiany oferty, zawiadamiając niezwłocznie o tym wykonawcę. Wykonawca może w terminie 3 dni złożyć oświadczenie, że nie wyraża zgody na poprawioną omyłkę polegającą na niezgodności z zaproszeniem. W takim wypadku jego oferta podlega odrzuceniu.
3) Wykonawca pozostaje związany z ofertą przez okres 30 dni liczonych od dnia, w którym upłynął termin składania ofert. Termin ten może zostać wydłużony na wniosek Zamawiającego lub samodzielnie o okres nie dłuższy niż 30 dni.
4) Termin związania ofertą liczy się od dnia, w którym upłynął termin na składania ofert.
6) Zamawiający może w każdym czasie unieważnić postępowanie bez podawania przyczyn.
7) O unieważnieniu Zamawiający informuje niezwłocznie wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty.
7. Opis sposobu przygotowania oferty:
1) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę zgodnie z wymaganiami niniejszego zaproszenia.
2) Ofertę należy sporządzić w języku polskim na komputerze lub inną techniką w sposób czytelny i trwały.
3) Każda strona oferty powinna być ponumerowana. Każda naniesiona przez Wykonawcę zmiana powinna być przez niego parafowana.
4) Oferta musi być kompletna. Na ofertę składa się formularz oferty (załącznik nr 1) oraz pozostałe dokumenty wskazane w zaproszeniu.
5) Oferta na poszczególne zadanie musi być kompletna.
6) Dokumenty sporządzone w języku obcym, należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
7) Dopuszcza się przedkładanie dokumentów w kopiach, przy czym w razie wątpliwości Zamawiającego może on wezwać do przedstawienia oryginału dokumentu lub kopii poświadczonej za zgodność.
8) Wszelkie poprawki naniesione w treści oferty powinny być podpisane przez osobę podpisującą ofertę.
9) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
8. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami:
1) Zamawiający dopuszcza formę porozumiewania się z Wykonawcami drogą e-mailową.
2) Formy porozumiewania się określone w pkt 8 ppkt 1) obejmują wszystkie oświadczenia, zawiadomienia, wezwania, wnioski i informacje kierowane przez Zamawiającego do Wykonawcy i na odwrót oraz ofertę.
3) Dane kontaktowe Zamawiającego umieszczone są w nagłówku zaproszenia.
Opis sposobu obliczania ceny:
1) Wykonawca powinien uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Wykonawca powinien również uwzględnić ewentualne ryzyko, związane nieprzewidzianymi okolicznościami przy realizacji zamówienia, które mogą i powinny być brane pod uwagę przez profesjonalistę realizującego zamówienie.
2) Cena w formularzu ofertowym musi być podana w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3) Wykonawca podje cenę netto (bez podatku VAT) oraz cenę brutto (wraz z podatkiem VAT).
4) Wszystkie obliczenia powinny zostać dokonane ze szczególną starannością, a następnie podlegać wpisaniu do formularza oferty. W celu uniknięcia ewentualnych omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych należy dokonać sprawdzenia ich poprawności.
11. Postanowienia końcowe:
1) Postępowanie ma charakter otwarty.
2) Po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający prześle wybranemu Wykonawcy zamówienie lub wzór umowy do akceptacji.
3) W przypadku odmowy realizacji zamówienia, Zamawiający może wybrać ofertę następnego w kolejności Wykonawcy.
4) Zapłata faktury za realizację przedmiotu zamówienia nastąpi w formie przelewu na rachunek Wykonawcy wskazany na fakturze w terminie 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury.
Kontakt:          W przypadku wątpliwości odnośnie niniejszego Zaproszenia do składania ofert informacji udziela oficer sekcji techniki morskiej - kpt. mar. Agnieszka BOCHENEK - tel. 261 24 25 53
Język kontaktu:           polski
Kod CPV:        35521100-3
Numer dokumentu:     956/P/TO/2016

Zapisz się do newslettera:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.