Dzisiaj jest: 17.5.2024, imieniny: Brunony, Sławomira, Wery

Suwałki przetarg na wynajem lokali użytkowych i garażu

Dodano: 7 lat temu Czytane: 321

Wynajem na okres do trzech lat lokali użytkowych i garażu stanowiących własność Skarbu Państwa i Gminy Miasta Suwałki

Ogłoszenie
o wynajmie lokali użytkowych i garażu na okres do 3 lat 

Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o. ogłasza publiczny ustny przetarg na wynajem na okres do trzech lat lokali użytkowych i garażu stanowiących własność Skarbu Państwa i Gminy Miasta Suwałki, położonych w Suwałkach przy ulicy: 

1. Gen. Kazimierza Pułaskiego 26 A:
lokal o powierzchni użytkowej 17,37 m2 – wywoławcza wysokość stawki czynszu – 11,00 zł/m2 netto, wadium 290,00 zł,
lokal o powierzchni użytkowej 17,80 m2 – wywoławcza wysokość stawki czynszu – 11,00 zł/m2 netto, wadium 290,00 zł,
lokal o powierzchni użytkowej 35,16 m2 – wywoławcza wysokość stawki czynszu – 11,00 zł/m2 netto, wadium 580,00 zł.
Lokale położone są na I piętrze przeznaczone są na cele usługowe, handlowe, biurowe lub inne nieuciążliwe dla otoczenia, wyposażone w instalację elektryczną, wodno – kanalizacyjną i centralnego ogrzewania. 

Garaż:
2. Ludwika Waryńskiego o pow. 16,12 m2 – wywoławcza wysokość stawki czynszu – 3,00 zł/m2 netto, wadium 72,00 zł. 

Minimalna wysokość postąpienia wynosi 0,50 zł w przypadku lokali użytkowych i 0,10 zł/m2 w przypadku garażu.
Lokale i garaż są przedmiotem przetargu w aktualnym stanie technicznym. 

Przedmiotem przetargu będzie wysokość miesięcznej stawki czynszu netto za 1 m2 powierzchni użytkowej lokalu i garażu. Koszty eksploatacji i podatek od nieruchomości przyszły najemca ponosi odrębnie. Osoba, która zostanie ustalona kandydatem na najemcę, zobowiązana będzie przed podpisaniem umowy najmu do wpłacenia kaucji zabezpieczającej w kwocie stanowiącej równowartość trzymiesięcznego czynszu brutto, wyliczonej w oparciu o wylicytowaną w przetargu stawkę czynszu. W przypadku, gdy wymiar jednomiesięcznego wylicytowanego czynszu wyniesie ponad 1 000 zł netto, wynajmujący może żądać od kandydata na najemcę przedstawienia do akceptacji dodatkowego zabezpieczenia płatności należności. 

W przetargu mogą uczestniczyć osoby fizyczne lub prawne, jeżeli wpłacą wadium w podanej wysokości w określonej formie, miejscu i czasie.
Wadium należy wpłacić na rachunek bankowy: Bank Pekao S. A. 14 1240 5211 1111 0010 6623 2587 do dnia 14.12.2016 r. Wadium złożone przez wygrywającego przetarg nie podlega zwrotowi i zostaje wliczone na poczet przyszłego czynszu.
W przypadku odstąpienia przez kandydata na najemcę od zawarcia umowy, wadium przepada na rzecz Gminy Miasta Suwałki.
Wadium złożone przez innych uczestników przetargu podlega zwrotowi w ciągu 14 dni na indywidualne konta każdego uczestnika. 

Osoby przystępujące do przetargu zobowiązane są przedstawić Komisji Przetargowej następujące dokumenty:
1) dowód wpłaty wadium (opłaty manipulacyjne wpłaty i wypłaty wadium obciążają oferentów);
2) osoby fizyczne – dokument potwierdzający tożsamość (dowód osobisty lub paszport);
3) przedsiębiorcy wpisani do ewidencji działalności gospodarczej – dokument potwierdzający tożsamość oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej;
4) reprezentanci osoby prawnej – dokument potwierdzający tożsamość i aktualny odpis z właściwego rejestru, wykazujący umocowanie do reprezentowania danej osoby prawnej;
5) pełnomocnicy – dokument potwierdzający tożsamość i pisemne pełnomocnictwo oraz – w przypadku osoby prawnej – aktualny odpis z właściwego rejestru, wykazujący umocowanie osób, które podpisały pełnomocnictwo do reprezentowania danej osoby prawnej;
oraz oświadczenie o zapoznaniu się z ogłoszeniem, jego warunkami, przedmiotem przetargu i jego regulaminem. 

Istnieje możliwość zapoznania się z przedmiotem przetargu oraz projektem umowy najmu regulującej jego warunki, które nie podlegają ustaleniu w trybie przetargu w terminie od dnia 28 listopada 2016 r. do dnia poprzedzającego przetarg w godzinach od 9.00 do 13.00, w dniach roboczych. 

Przetarg odbędzie się w dniu 14.12.2016 r. r. (środa) o godz. 10.00 w siedzibie Zarządu Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o. - ul. Wigierska 32, pokój nr 18. 

Bliższe informacje dotyczące lokali i garażu, warunków przetargu oraz projektu umowy najmu dostępne są w siedzibie Zarządu Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o. o. przy ul. Wigierskiej 32 pok. nr 2, tel. 87 563 50 51, 52 lub 58 i na stronie internetowej www.zbm.suwalki.pl. 

Suwałki 2016-11-25
Prezes Zarządu
Jarosław Lebiediew
/-/ podpis nieczytelny

Zapisz się do newslettera:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.