Dzisiaj jest: 17.5.2024, imieniny: Brunony, Sławomira, Wery

Gorlice przetarg na dostawę pojazdów sprzętu i wyposażenia do prowadzenia akcji ratowniczych

Dodano: 7 lat temu Czytane: 225

Dostawa pojazdów sprzętu i wyposażenia do prowadzenia akcji ratowniczych i usuwania skutków katastrof oraz sprzętu i systemów łączności dla jednostek służb ratowniczych

Przedmiot:      Dostawa pojazdów, sprzętu, wyposażenia oraz systemów łączności, monitorowania zagrożenia powodzią i wczesnego ostrzegania
Organizator:    Związek Gmin Ziemi Gorlickiej
Adres: ul. Władysława Jagiełły 10, 38-300 Gorlice
Województwo / powiat:        małopolskie, powiat gorlicki
Państwo:         Polska
Telefon / fax:  Tel.: +48 183524306, Faks: +48 183524306
E-mail:            zwiazekgmin@gmail.com
Opis:   Dostawa pojazdów, sprzętu, wyposażenia oraz systemów łączności, monitorowania zagrożenia powodzią i wczesnego ostrzegania dla projektu ,,Wsparcie służb ratowniczych".
 
Dostawa pojazdów, sprzętu i wyposażenia do prowadzenia akcji ratowniczych i usuwania skutków katastrof oraz sprzętu i systemów łączności dla jednostek służb ratowniczych oraz dostawa i instalacja systemów monitorowania zagrożenia powodzią i systemów wczesnego ostrzegania w podziale na dziewięć części dla projektu: ,,Wsparcie służb ratowniczych" w ramach Poddziałania 5.1.2 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w SIWZ oraz Specyfikacjach Technicznych.
II.1.4)Krótki opis:
 
Dostawa pojazdów, sprzętu i wyposażenia do prowadzenia akcji ratowniczych i usuwania skutków katastrof oraz sprzętu i systemów łączności dla jednostek służb ratowniczych oraz dostawa i instalacja systemów monitorowania zagrożenia powodzią i systemów wczesnego ostrzegania w podziale na dziewięć części dla projektu: ,,Wsparcie służb ratowniczych" w ramach Poddziałania 5.1.2 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w SIWZ oraz Specyfikacjach Technicznych.
II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
Maksymalna liczba części, które mogą zostać udzielone jednemu oferentowi: 9
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
 
Dostawa wozów pożarniczych średnich
Część nr: 1
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
34144210
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL215
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
 
Gminy należące do Związku Gmin Ziemi Gorlickiej.
II.2.4)Opis zamówienia:
 
Wóz pożarniczy - samochód średni - ilość 3 szt. - zgodnie ze Specyfikacją Techniczną nr 1.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 10/06/2017
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: RPMP.05.01.02-12-0060/15.
II.2.14)Informacje dodatkowe
 
Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, na czas równy okresowi związania ofertą, w wysokości: dla Części I - 60 000 PLN, zgodnie z pkt. XI SIWZ
 
Kryteria oceny ofert:
 
Cena brutto: 60 %
 
Okres gwarancji: 30 %
 
Czas reakcji na awarie w okresie gwarancji: 10 %.
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
 
Dostawa wozów pożarniczych lekkich
Część nr: 2
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
34144210
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL215
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
 
Gminy należące do Związku Gmin Ziemi Gorlickiej.
II.2.4)Opis zamówienia:
 
Wóz pożarniczy - samochód lekki 1 szt. - zgodnie ze Specyfikacją Techniczną nr 2.
 
Wóz pożarniczy - samochód lekki 1 szt. - zgodnie ze Specyfikacją Techniczną nr 4.
 
Wóz pożarniczy - samochód lekki 1 szt. - zgodnie ze Specyfikacją Techniczną nr 3.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 10/06/2017
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: RPMP.05.01.02-12-0060/15.
II.2.14)Informacje dodatkowe
 
Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, na czas równy okresowi związania ofertą, w wysokości: dla Części II - 12 000 PLN, zgodnie z pkt. XI SIWZ
 
Kryteria oceny ofert:
 
Cena brutto: 60 %
 
Okres gwarancji: 30 %
 
Czas reakcji na awarie w okresie gwarancji: 10 %.
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
 
Dostawa samochodu do przewozu wody pitnej wraz z cysterną, skrzyni do przewozu materiałów sypkich oraz dwóch cystern - przyczep do przewozu wody pitnej.
Część nr: 3
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
34133100
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL215
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
 
Gminy należące do Związku Gmin Ziemi Gorlickiej.
II.2.4)Opis zamówienia:
 
Dostawa samochodu do przewozu wody pitnej wraz z cysterną, skrzyni do przewozu materiałów sypkich oraz dwóch cystern - przyczep do przewozu wody pitnej obejmująca:
 
a) Samochód do przewozu wody pitnej wraz z urządzeniem hakowym o podwoziu dwuosiowym - 1 szt. zgodnie ze Specyfikacją Techniczną nr 6.
 
b) Skrzynia do przewozu materiałów sypkich - 1 szt. - zgodnie ze Specyfikacją Techniczną nr 34,
 
c) Cysterna - przyczepa do przewozu wody pitnej o pojemności 3000 l - 2 szt. - zgodnie ze Specyfikacją Techniczną nr 7.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 10/06/2017
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: RPMP.05.01.02-12-0060/15.
II.2.14)Informacje dodatkowe
 
Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, na czas równy okresowi związania ofertą, w wysokości: dla Części II - 14 000 PLN, zgodnie z pkt. XI SIWZ
 
Kryteria oceny ofert:
 
Cena brutto: 60 %
 
Okres gwarancji: 30 %
 
Czas reakcji na awarie w okresie gwarancji: 10 %.
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
 
Dostawa Quada.
Część nr: 4
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
34113300
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL215
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
 
Gminy należące do Związku Gmin Ziemi Gorlickiej.
II.2.4)Opis zamówienia:
 
Dostawa Quada: 1 szt. - zgodnie ze Specyfikacją Techniczną nr 5.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 10/06/2017
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: RPMP.05.01.02-12-0060/15.
II.2.14)Informacje dodatkowe
 
Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, na czas równy okresowi związania ofertą, w wysokości: dla Części IV - 900 PLN, zgodnie z pkt. XI SIWZ
 
Kryteria oceny ofert:
 
Cena brutto: 60 %
 
Okres gwarancji: 30 %
 
Czas reakcji na awarie w okresie gwarancji: 10 %.
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
 
Dostawa łodzi wraz z wyposażeniem.
Część nr: 5
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
34521400
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL215
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
 
Gminy należące do Związku Gmin Ziemi Gorlickiej.
II.2.4)Opis zamówienia:
 
Dostawa łodzi wraz z wyposażeniem - szt. 2 zgodnie ze Specyfikacją Techniczną nr 36.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 30/05/2017
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: RPMP.05.01.02-12-0060/15.
II.2.14)Informacje dodatkowe
 
Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, na czas równy okresowi związania ofertą, w wysokości: dla Części V - 1 000 PLN, zgodnie z pkt. XI SIWZ
 
Kryteria oceny ofert:
 
Cena brutto: 60 %
 
Okres gwarancji: 30 %
 
Czas reakcji na awarie w okresie gwarancji: 10 %.
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
 
Dostawa sprzętu i wyposażenia pn.: ,,Zestaw hydrauliczny dla ratownictwa technicznego"
Część nr: 6
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
35112000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL215
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
 
Gminy należące do Związku Gmin Ziemi Gorlickiej.
II.2.4)Opis zamówienia:
 
Dostawa sprzętu i wyposażenia: Zestaw hydrauliczny do ratownictwa technicznego - 2 szt/komplety - zgodnie ze Specyfikacją Techniczną nr 37.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 15/04/2017
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: RPMP.05.01.02-12-0060/15.
II.2.14)Informacje dodatkowe
 
Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, na czas równy okresowi związania ofertą, w wysokości: dla Części VI - 3 500 PLN, zgodnie z pkt. XI SIWZ
 
Kryteria oceny ofert:
 
Cena brutto: 60 %
 
Okres gwarancji: 30 %
 
Czas reakcji na awarie w okresie gwarancji: 10 %.
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
 
Dostawa pozostałego sprzętu specjalistycznego wymienionego w załączniku 1a do SIWZ, zgodnie ze specyfikacjami technicznymi (od ST. nr 9 do ST. nr 33 i ST. nr 35)
Część nr: 7
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
35110000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL215
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
 
Gminy należące do Związku Gmin Ziemi Gorlickiej.
II.2.4)Opis zamówienia:
 
Dostawa pozostałego sprzętu specjalistycznego wymienionego w załączniku 1a do SIWZ, zgodnie ze Specyfikacjami Technicznymi nr 9 do nr 33 i nr 35.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 15/05/2017
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: RPMP.05.01.02-12-0060/15.
II.2.14)Informacje dodatkowe
 
Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, na czas równy okresowi związania ofertą, w wysokości: dla Części VII - 14 000 PLN, zgodnie z pkt. XI SIWZ
 
Kryteria oceny ofert:
 
Cena brutto: 60 %
 
Okres gwarancji: 40 %.
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
 
Dostawa sprzętu i wyposażenia oraz instalacji systemu monitorowania zagrożenia powodzią na rzece Ropa i jej dopływach oraz dostawa systemu wczesnego ostrzegania mieszkańców dla Gminy Moszczenica.
Część nr: 8
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
32412100
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL215
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
 
Gminy należące do Związku Gmin Ziemi Gorlickiej.
II.2.4)Opis zamówienia:
 
Dostawa sprzętu i wyposażenia oraz instalacji systemu monitorowania zagrożenia powodzią na rzece Ropa i jej dopływach oraz dostawa systemu wczesnego ostrzegania mieszkańców dla Gminy Moszczenica.
 
W zakresie monitorowania zagrożenia powodzią na rzece Ropa i jej dopływach i systemu wczesnego ostrzegania mieszkańców Wykonawca musi:
 
a) dostarczyć sprzęt i wyposażenie systemu monitorowania zagrożenia powodzią na rzece Ropa i jej dopływach i systemu wczesnego ostrzegania mieszkańców, zgodnie ze Specyfikacją Techniczną nr 8,
 
b) dostarczyć, zainstalować i wdrożyć systemu informatyczny służący do monitorowania zagrożenia powodzią na rzece Ropa i system wczesnego ostrzegania mieszkańców, zgodnie ze Specyfikacją Techniczną nr 8
 
c) zarządzać całym procesem oddania do użytkowania.
 
d) dostarczyć system wczesnego ostrzegania mieszkańców dla Gminy Moszczenica - zgodnie ze Specyfikacją Techniczną nr 8a.
 
e) przeprowadzić szkolenia administratorów i użytkowników systemów informatycznych.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 10/06/2017
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: RPMP.05.01.02-12-0060/15.
II.2.14)Informacje dodatkowe
 
Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, na czas równy okresowi związania ofertą, w wysokości: dla Części VIII - 5 000 PLN, zgodnie z pkt. XI SIWZ
 
Kryteria oceny ofert:
 
Cena brutto: 60 %
 
Okres gwarancji: 30 %
 
Czas reakcji na awarie w okresie gwarancji: 10 %.
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
 
Dostawa sytemu selektywnego wywoływania-wzywania OSP do alokacji i zdalnego włączania syren alarmowych drogą radiową z funkcją jednoczesnego wysyłania komunikatów przez sms dla strażaków
Część nr: 9
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
32425000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL215
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
 
Gminy należące do Związku Gmin Ziemi Gorlickiej.
II.2.4)Opis zamówienia:
 
Dostawa sytemu selektywnego wywoływania - wzywania OSP do alokacji i zdalnego włączania syren alarmowych drogą radiową z funkcją jednoczesnego wysyłania komunikatów przez sms do predefioniowanej listy strażaków obejmuje:
 
a) Dostawę urządzeń wraz z montażem - 22 szt. - zgodnie ze Specyfikacją Techniczną nr 38
 
b) Dostawę terminalu GSM uzupełniający system alarmowania selektywnego - 1 szt. - zgodnie ze Specyfikacją Techniczną nr 38.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 10/06/2017
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: RPMP.05.01.02-12-0060/15.
II.2.14)Informacje dodatkowe
 
Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, na czas równy okresowi związania ofertą, w wysokości: dla Części IX - 4 000 PLN, zgodnie z pkt. XI SIWZ
 
Kryteria oceny ofert:
 
Cena brutto: 60 %
 
Okres gwarancji: 30 %
 
Czas reakcji na awarie w okresie gwarancji: 10 %.
Specyfikacja:  Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: http://zwiazekziemigorlickiej.pl
Miejsce i termin składania:     Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 06/02/2017
Termin składania:       2017-02-06
Otwarcie:        Warunki otwarcia ofert Data: 06/02/2017 Czas lokalny: 11:00 Miejsce: Urząd Miasta Gorlice, ul. Rynek 2, 38-300 Gorlice, pok. 207.
Miejsce i termin realizacji:      Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
 
Gminy należące do Związku Gmin Ziemi Gorlickiej.
Wadium:         w uwagach
Wymagania:    dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia
Uwagi:            Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
Informacje na temat aukcji elektronicznej
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 06/04/2017
 
Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, na czas równy okresowi związania ofertą, w wysokości: dla Części I - 60 000 PLN, zgodnie z pkt. XI SIWZ Kryteria oceny ofert: Cena brutto: 60 % Okres gwarancji: 30 % Czas reakcji na awarie w okresie gwarancji: 10 %. II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Dostawa wozów pożarniczych lekkich Część nr: 2 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 34144210 II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL215 Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Gminy należące do Związku Gmin Ziemi Gorlickiej. II.2.4)Opis zamówienia: Wóz pożarniczy - samochód lekki 1 szt. - zgodnie ze Specyfikacją Techniczną nr 2. Wóz pożarniczy - samochód lekki 1 szt. - zgodnie ze Specyfikacją Techniczną nr 4. Wóz pożarniczy - samochód lekki 1 szt. - zgodnie ze Specyfikacją Techniczną nr 3. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Koniec: 10/06/2017 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak Numer identyfikacyjny projektu: RPMP.05.01.02-12-0060/15. II.2.14)Informacje dodatkowe Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, na czas równy okresowi związania ofertą, w wysokości: dla Części II - 12 000 PLN, zgodnie z pkt. XI SIWZ Kryteria oceny ofert: Cena brutto: 60 % Okres gwarancji: 30 % Czas reakcji na awarie w okresie gwarancji: 10 %. II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Dostawa samochodu do przewozu wody pitnej wraz z cysterną, skrzyni do przewozu materiałów sypkich oraz dwóch cystern - przyczep do przewozu wody pitnej. Część nr: 3 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 34133100 II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL215 Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Gminy należące do Związku Gmin Ziemi Gorlickiej. II.2.4)Opis zamówienia: Dostawa samochodu do przewozu wody pitnej wraz z cysterną, skrzyni do przewozu materiałów sypkich oraz dwóch cystern - przyczep do przewozu wody pitnej obejmująca: a) Samochód do przewozu wody pitnej wraz z urządzeniem hakowym o podwoziu dwuosiowym - 1 szt. zgodnie ze Specyfikacją Techniczną nr 6. b) Skrzynia do przewozu materiałów sypkich - 1 szt. - zgodnie ze Specyfikacją Techniczną nr 34, c) Cysterna - przyczepa do przewozu wody pitnej o pojemności 3000 l - 2 szt. - zgodnie ze Specyfikacją Techniczną nr 7. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Koniec: 10/06/2017 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak Numer identyfikacyjny projektu: RPMP.05.01.02-12-0060/15. II.2.14)Informacje dodatkowe Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, na czas równy okresowi związania ofertą, w wysokości: dla Części II - 14 000 PLN, zgodnie z pkt. XI SIWZ Kryteria oceny ofert: Cena brutto: 60 % Okres gwarancji: 30 % Czas reakcji na awarie w okresie gwarancji: 10 %. II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Dostawa Quada. Część nr: 4 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 34113300 II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL215 Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Gminy należące do Związku Gmin Ziemi Gorlickiej. II.2.4)Opis zamówienia: Dostawa Quada: 1 szt. - zgodnie ze Specyfikacją Techniczną nr 5. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Koniec: 10/06/2017 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak Numer identyfikacyjny projektu: RPMP.05.01.02-12-0060/15. II.2.14)Informacje dodatkowe Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, na czas równy okresowi związania ofertą, w wysokości: dla Części IV - 900 PLN, zgodnie z pkt. XI SIWZ Kryteria oceny ofert: Cena brutto: 60 % Okres gwarancji: 30 % Czas reakcji na awarie w okresie gwarancji: 10 %. II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Dostawa łodzi wraz z wyposażeniem. Część nr: 5 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 34521400 II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL215 Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Gminy należące do Związku Gmin Ziemi Gorlickiej. II.2.4)Opis zamówienia: Dostawa łodzi wraz z wyposażeniem - szt. 2 zgodnie ze Specyfikacją Techniczną nr 36. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Koniec: 30/05/2017 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak Numer identyfikacyjny projektu: RPMP.05.01.02-12-0060/15. II.2.14)Informacje dodatkowe Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, na czas równy okresowi związania ofertą, w wysokości: dla Części V - 1 000 PLN, zgodnie z pkt. XI SIWZ Kryteria oceny ofert: Cena brutto: 60 % Okres gwarancji: 30 % Czas reakcji na awarie w okresie gwarancji: 10 %. II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Dostawa sprzętu i wyposażenia pn.: ,,Zestaw hydrauliczny dla ratownictwa technicznego" Część nr: 6 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 35112000 II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL215 Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Gminy należące do Związku Gmin Ziemi Gorlickiej. II.2.4)Opis zamówienia: Dostawa sprzętu i wyposażenia: Zestaw hydrauliczny do ratownictwa technicznego - 2 szt/komplety - zgodnie ze Specyfikacją Techniczną nr 37. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Koniec: 15/04/2017 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak Numer identyfikacyjny projektu: RPMP.05.01.02-12-0060/15. II.2.14)Informacje dodatkowe Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, na czas równy okresowi związania ofertą, w wysokości: dla Części VI - 3 500 PLN, zgodnie z pkt. XI SIWZ Kryteria oceny ofert: Cena brutto: 60 % Okres gwarancji: 30 % Czas reakcji na awarie w okresie gwarancji: 10 %. II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Dostawa pozostałego sprzętu specjalistycznego wymienionego w załączniku 1a do SIWZ, zgodnie ze specyfikacjami technicznymi (od ST. nr 9 do ST. nr 33 i ST. nr 35) Część nr: 7 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 35110000 II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL215 Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Gminy należące do Związku Gmin Ziemi Gorlickiej. II.2.4)Opis zamówienia: Dostawa pozostałego sprzętu specjalistycznego wymienionego w załączniku 1a do SIWZ, zgodnie ze Specyfikacjami Technicznymi nr 9 do nr 33 i nr 35. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Koniec: 15/05/2017 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak Numer identyfikacyjny projektu: RPMP.05.01.02-12-0060/15. II.2.14)Informacje dodatkowe Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, na czas równy okresowi związania ofertą, w wysokości: dla Części VII - 14 000 PLN, zgodnie z pkt. XI SIWZ Kryteria oceny ofert: Cena brutto: 60 % Okres gwarancji: 40 %. II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Dostawa sprzętu i wyposażenia oraz instalacji systemu monitorowania zagrożenia powodzią na rzece Ropa i jej dopływach oraz dostawa systemu wczesnego ostrzegania mieszkańców dla Gminy Moszczenica. Część nr: 8 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 32412100 II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL215 Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Gminy należące do Związku Gmin Ziemi Gorlickiej. II.2.4)Opis zamówienia: Dostawa sprzętu i wyposażenia oraz instalacji systemu monitorowania zagrożenia powodzią na rzece Ropa i jej dopływach oraz dostawa systemu wczesnego ostrzegania mieszkańców dla Gminy Moszczenica. W zakresie monitorowania zagrożenia powodzią na rzece Ropa i jej dopływach i systemu wczesnego ostrzegania mieszkańców Wykonawca musi: a) dostarczyć sprzęt i wyposażenie systemu monitorowania zagrożenia powodzią na rzece Ropa i jej dopływach i systemu wczesnego ostrzegania mieszkańców, zgodnie ze Specyfikacją Techniczną nr 8, b) dostarczyć, zainstalować i wdrożyć systemu informatyczny służący do monitorowania zagrożenia powodzią na rzece Ropa i system wczesnego ostrzegania mieszkańców, zgodnie ze Specyfikacją Techniczną nr 8 c) zarządzać całym procesem oddania do użytkowania. d) dostarczyć system wczesnego ostrzegania mieszkańców dla Gminy Moszczenica - zgodnie ze Specyfikacją Techniczną nr 8a. e) przeprowadzić szkolenia administratorów i użytkowników systemów informatycznych. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Koniec: 10/06/2017 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak Numer identyfikacyjny projektu: RPMP.05.01.02-12-0060/15. II.2.14)Informacje dodatkowe Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, na czas równy okresowi związania ofertą, w wysokości: dla Części VIII - 5 000 PLN, zgodnie z pkt. XI SIWZ Kryteria oceny ofert: Cena brutto: 60 % Okres gwarancji: 30 % Czas reakcji na awarie w okresie gwarancji: 10 %. II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Dostawa sytemu selektywnego wywoływania-wzywania OSP do alokacji i zdalnego włączania syren alarmowych drogą radiową z funkcją jednoczesnego wysyłania komunikatów przez sms dla strażaków Część nr: 9 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 32425000 II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL215 Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Gminy należące do Związku Gmin Ziemi Gorlickiej. II.2.4)Opis zamówienia: Dostawa sytemu selektywnego wywoływania - wzywania OSP do alokacji i zdalnego włączania syren alarmowych drogą radiową z funkcją jednoczesnego wysyłania komunikatów przez sms do predefioniowanej listy strażaków obejmuje: a) Dostawę urządzeń wraz z montażem - 22 szt. - zgodnie ze Specyfikacją Techniczną nr 38 b) Dostawę terminalu GSM uzupełniający system alarmowania selektywnego - 1 szt. - zgodnie ze Specyfikacją Techniczną nr 38. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Koniec: 10/06/2017 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak Numer identyfikacyjny projektu: RPMP.05.01.02-12-0060/15. II.2.14)Informacje dodatkowe Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, na czas równy okresowi związania ofertą, w wysokości: dla Części IX - 4 000 PLN, zgodnie z pkt. XI SIWZ Kryteria oceny ofert: Cena brutto: 60 % Okres gwarancji: 30 % Czas reakcji na awarie w okresie gwarancji: 10 %. Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym III.1)Warunki udziału III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Kontakt:         Związek Gmin Ziemi Gorlickiej
ul. Władysława Jagiełły 10
Gorlice
38-300
Polska
Osoba do kontaktów: Agata Setlak
Tel.: +48 183524306
E-mail: zwiazekgmin@gmail.com
Faks: +48 183524306
Kod NUTS: PL215
Język kontaktu:          polski
Kod CPV:      34144210
Numer dokumentu:    462627-2016, ZGZG.PN.1.2016

Zapisz się do newslettera:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.