Dzisiaj jest: 18.5.2024, imieniny: Alicji, Edwina, Eryka

Warszawa przetarg na zaprojektowanie oraz wykonanie remontu ogrodzenia

Dodano: 7 lat temu Czytane: 305

Opracowanie dokumentacji i na jej podstawie wykonanie remontu ogrodzenia na wybranych odcinkach terenu wokół Zakładu Realizacji Przewozów „Żoliborz”

Przetarg nieograniczony - zamówienie sektorowe
Wartość zamówienia Poniżej 5 225 000 EURO
Rodzaj zamówienia Robota budowlana
Data umieszczenia ogłoszenia na stronie Miasta 2017-01-09 , 09:05:28
I Zamawiający
Zamawiający Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.
- adres Siedmiogrodzka 20, 01-232 Warszawa, woj. mazowieckie
- telefon (0-22) 53-26-140
- faks (0-22) 532-61-17
- adres internetowy http://www.tw.waw.pl
Osoba upoważniona do kontaktów w sprawach proceduralnych Radosław Szpicki
- adres Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o., budynek nr 9
- lokal 3
- telefon (0-22) 532-60-74
Osoba upoważniona do kontaktów w sprawach merytorycznych Radosław Szpicki
- adres Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o., budynek nr 9
- lokal 3
- telefon (0-22) 532-60-74
Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o., Biuro Zamówień Publicznych, 01-424 Warszawa, al. Prymasa Tysiąclecia 102, bud.9
- lokal 5
Adres, na który należy przesyłać oferty Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o., Biuro Zamówień Publicznych, 01-424 Warszawa, al. Prymasa Tysiąclecia 102, bud.9
- lokal 5
II Przedmiot zamówienia
Nazwa zamówienia Zaprojektowanie oraz wykonanie remontu ogrodzenia Zakładu Realizacji Przewozów „Żoliborz” w Warszawie
Opis zamówienia Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji i na jej podstawie wykonanie remontu ogrodzenia na wybranych odcinkach terenu wokół Zakładu Realizacji Przewozów „Żoliborz”, przy 
ul. Zgrupowania AK „Kampinos” 10 w Warszawie, w tym w szczególności: 
a) wykonanie inwentaryzacji ogrodzenia na terenie Zakładu Realizacji Przewozów „Żoliborz” oraz inwentaryzacji zieleni wzdłuż ogrodzenia; 
b) opracowanie dokumentacji i uzyskanie jej zatwierdzenia przez Zamawiającego; 
c) uzyskanie wymaganych przepisami prawnymi decyzji i uzgodnień niezbędnych do rozpoczęcia i realizacji robót budowlanych, w tym: zgłoszenia robót bez sprzeciwu właściwego organu w zakresie kanalizacji kablowej oraz ewentualną zgodę na wycinkę drzew; 
d) wykonanie robót budowlanych, na podstawie opracowanej i zatwierdzonej (przez Zamawiającego) dokumentacji; 
e) zapewnienie nadzoru autorskiego w okresie trwania robót budowlanych. 
Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw Zakład Realizacji Przewozów „Żoliborz”, przy ul. Zgrupowania AK „Kampinos” 10 w Warszawie
Główny przedmiot (CPV) 71.32.00.00-7
Dodatkowe przedmioty (CPV) 45.34.20.00-6 
45.11.10.00-8 
45.11.30.00-2 
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej Nie
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy Zamawiający zamierza zawrzeć umowę ramową Nie
Czy Zamawiający zamierza ustanowić Dynamiczny System Zakupów Nie
Czy Zamawiający zamierza zastosować aukcję elektroniczną do wyboru najkorzystniejszej oferty Nie
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania 140 dni (licząc od daty udzielenia zamówienia)
III Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym, i technicznym
Wymagane wadium 4000,00 zł.
Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne 1. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków 
1.1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 
2) posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. Wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie ogrodzeń o wartości co najmniej 150 000,00 zł netto każda; 
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. Wykonawcy, którzy dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane: 
─ do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej – co najmniej 1 osobą,
─ do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych – co najmniej 1 osobą; 
─ do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej – co najmniej 1 osobą; 
─ do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych – co najmniej 1 osobą; 
ww. osoby muszą posiadać uprawnienia budowlane wydane zgodnie z wymaganiami zawartymi w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2016 r., poz. 290 z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; 
zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego, Zamawiający uzna warunek posiadania uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie za spełniony również przez osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych (m.in. ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej); 
Zamawiający dopuszcza wykazanie się dysponowaniem tą samą osobą do projektowania i kierowania robotami oraz wykazanie się dysponowaniem osobami posiadającymi uprawnienia w więcej niż jednej specjalności; 
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej; 
oraz 
5) którzy nie wyrządzili szkody wynoszącej co najmniej 5% wartości realizowanego zamówienia, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, stwierdzonej orzeczeniem sądu, które uprawomocniło się w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania oraz którzy nie zostali zobowiązani do zapłaty kary umownej wynoszącej co najmniej 5% wartości realizowanego zamówienia i orzeczeniem sądu, które uprawomocniło się w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania; 
6) z którymi w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania Zamawiający nie rozwiązał ani nie wypowiedział umowy w sprawie zamówienia publicznego, ani nie odstąpił od umowy w sprawie zamówienia publicznego, z powodu okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, chyba że wartość niezrealizowanego zamówienia wyniosła mniej niż 5% wartości umowy; 
7) w stosunku do których nie otwarto likwidacji i nie ogłoszono upadłości lub którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego; 
8) którzy nie zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 
9) których nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego (dot. osób fizycznych, wspólnika spółki jawnej, partnera lub członka zarządu spółki partnerskiej, komplementariusza spółki komandytowej, komplementariusza spółki komandytowo-akcyjnej); 
10) których urzędujących członków organu zarządzającego nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego (dot. osób prawnych); 
11) w stosunku do których sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (dot. podmiotów zbiorowych); 
12) którzy nie wykonywali bezpośrednio czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania ani nie posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; 
13) którzy w okresie 2 lat przed wszczęciem postępowania nie odmówili podpisania z Zamawiającym umowy na warunkach określonych w złożonej ofercie; 
14) którzy w okresie 2 lat przed wszczęciem postępowania nie uchylali się od realizacji na rzecz Zamawiającego obowiązków wynikających z zawartych umów oraz realizowali zamówienia udzielone przez Zamawiającego z należytą starannością.
1.2. Wykonawca, w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu, może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 
Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zasoby, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 
1.3. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, zostanie dokonana w oparciu o dokumenty wymienione w ust. 6 niniejszego rozdziału. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia/nie spełnia. 
1.4. W przypadku, gdy o zamówienie ubiegają się Wykonawcy występujący wspólnie, warunki, o których mowa w pkt 5.1 ppkt 1, 2, 3 i 4 muszą spełniać łącznie, pozostałe warunki – każdy z Wykonawców. 
2. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu 
2A. Do oferty, w celu oceny spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w ust. 1, należy załączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 
2.1. Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (według Załączników nr 1 A i B do formularza oferty); 
2.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 
2.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2.2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 
2.4. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2.3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, 
w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Zapisy dotyczące terminów wystawienia dokumentów, określone w pkt 2.3, stosuje się odpowiednio; 
2.5. Wykaz robót budowlanych, spełniających warunki określone w pkt 5.1 ppkt 2, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (według załącznika nr 2 do formularza oferty), oraz załączeniem dowodów, określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone - w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia; 
2.6. Wykaz osób, skierowanych do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług i kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, 
a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami (według załącznika nr 4 do formularza oferty). 
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w pkt 6.2 oraz oświadczenie wymienione w pkt 6.1 (Załącznik nr 1B) powinny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. Oświadczenie wymienione w pkt 6.1 (Załącznik nr 1A), a także „Wykaz robót budowlanych” i „Wykaz osób”, o których mowa odpowiednio w pkt 6.5 i 6.6, powinny być złożone przez tego lub tych Wykonawców, którzy potwierdzają spełnianie warunków w określonym tam zakresie lub wszystkich Wykonawców łącznie. 
2B. Ponadto do oferty należy załączyć: 
2.7. Dokumenty określające uprawnienia przedstawicieli Wykonawcy do jego reprezentacji, jeśli nie wynikają one z zapisów we właściwym rejestrze – zgodnie z pkt 10.10 niniejszego rozdziału SIWZ. 
2.8. Jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego, o których mowa w pkt 5.2, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę 
z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów – dokumenty określające w szczególności: 
1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 
2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 
3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 
4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą; 
wzór Zobowiązania, o którym mowa w pkt 5.2, stanowi załącznik nr 4 do formularza oferty; 
zobowiązanie powinno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu. 
2C. Pozostałe informacje 
2.9. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie przedmiotowego zamówienia. 
W takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców występujących wspólnie. 
2.10. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 6.9, z pełnomocnictwa powinno wyraźnie wynikać do jakich czynności pełnomocnik jest upoważniony. 
2.11. Dowodami, o których mowa w pkt 6.5, są: 
1) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, 
2) inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w pkt 1. 
2.12. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 6.11, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego, Zamawiający w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, skorzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile będą one aktualne. 
2.13. Jeżeli Wykaz lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty, o których mowa odpowiednio w pkt 6.5 i 6.11, budzą wątpliwości Zamawiającego, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. 
IV Kryteria oceny ofert i informacje administracyjne
Kryteria oceny ofert
Cena 90 %
Okres gwarancji 10 %
Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień Formularz można odebrać do dnia 2017-01-20
Cena: 50,00 zł.
Miejsce dokonania opłaty: Biuro Zamówień Publicznych Tramwajów Warszawskich sp. z o.o., 01-424 Warszawa, al. Prymasa Tysiąclecia 102 (bud. 9, pok. 5)
Adres internetowy, pod którym można pobrać siwz: http://www.tw.waw.pl
Termin i miejsce składania ofert Oferty należy składać do dnia 2017-01-20 godzina 10:00 
Miejsce: patrz wyżej (adres, na który należy przesyłać oferty)
Termin związania ofertą 60 dni od ostatecznego terminu składania ofert
Data, godzina i miejsce otwarcia ofert 2017-01-20, 11:00, Biuro Zamówień Publicznych Tramwajów Warszawskich sp. z o.o., 01-424 Warszawa, al. Prymasa Tysiąclecia 102 (bud. 2, pok. 203)
V Inne informacje
Czy zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków UE? Nie

Zapisz się do newslettera:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.