Dzisiaj jest: 18.5.2024, imieniny: Alicji, Edwina, Eryka

Zakup akumulatora w Gdańsku

Dodano: 6 lat temu Czytane: 476

Przetarg na usługę dostarczenia akumulatora w celu opracowania technologii węzła wydechu z silników spalinowych dla małych i średnich jednostek pływających w Gdańsku


Przedmiot: Zakup akumulatora
Organizator: Marine Projects LTD Sp. z o.o.
Adres: ul. Sienna 45, 80-605 Gdańsk
Województwo / powiat: pomorskie, powiat Gdańsk
Państwo: Polska
Telefon / fax: +48 58 732 69 58
E-mail: rd.offers@marpro.pl
Strona WWW: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl
Opis: Zapytanie ofertowe 013-0135-16-OF17018
Data publikacji: 27.04.2018
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup akumulatora - 2 szt. takiego samego produktu.
Cel zamówienia
Zapytanie ofertowe dotyczy dostarczenia akumulatora (2 szt. tego samego produktu) w celu opracowania technologii węzła wydechu z silników spalinowych dla małych i średnich jednostek pływających.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zapytania jest dostarczenie akumulatora (2 szt. tego samego produktu), który zostały wymienione w załączonym zapytaniu ofertowym.
Miejsce i termin składania: Termin składania ofert
do dnia 28-05-2018
Miejsce i sposób składania ofert
1. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 28.05.2018 r. do godziny 15:00 w kopercie, w siedzibie firmy Marine Projects LTD Sp. z o.o. (ul. Sienna 45, 80-605 Gdańsk) z dopiskiem 013-0135-16-OF17018 lub drogą elektroniczną na adres: rd.offers@marpro.pl wpisując w tytule wiadomości: 013-0135-16-OF17018
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zniszczone.
3. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
5. Wiążąca jest data i godzina wpłynięcia oferty do Zamawiającego.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
rd.offers@marpro.pl
Termin składania: 2018-05-28
Miejsce i termin realizacji: Miejsce realizacji zamówienia
Województwo: pomorskie Powiat: Gdańsk Miejscowość: Gdańsk
Harmonogram realizacji zamówienia
Termin realizacji zamówienia: max 20 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy.
Wymagania: Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Wiedza i doświadczenie
Wykonawca zobowiązany jest do złożenia podpisu pod oświadczeniem o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczeniu, potencjału ekonomicznego i technicznego do wykonania przedmiotu zamówienia.
Potencjał techniczny
Wykonawca zobowiązany jest do złożenia podpisu pod oświadczeniem o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczeniu, potencjału ekonomicznego i technicznego do wykonania przedmiotu zamówienia.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykonawca zobowiązany jest do złożenia podpisu pod oświadczeniem o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczeniu, potencjału ekonomicznego i technicznego do wykonania przedmiotu zamówienia.
Warunki zmiany umowy
W przypadku zaistnienia następujących okoliczności:
a) Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od wykonawcy na uzasadniony wniosek wykonawcy, pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona; przypadków siły wyższej; uznanej przez Zamawiającego jako zdarzenie nadzwyczajne, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia (np. powódź, strajki, zamieszki, decyzje administracyjne, państwowe).
b) Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianie w przypadku zmiany stawki urzędowej podatku VAT lub innych niezależnych od Zamawiającego okoliczności prawno-podatkowych wpływających na ostateczną cenę.
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Wypełniony formularz ofertowy z podpisanymi oświadczeniami.
Zamówienia uzupełniające
1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego na zakup akumulatorów (2szt), polegającego na powtórzeniu dostawy podobnych rzeczy (przedmiotu zamówienia).
2. Warunki wykonywania zamówienia podobnego będą analogiczne do warunków określonych w zamówieniu podstawowym. Szczegóły tego zamówienia będą uregulowane aneksem lub odrębną umową.
3. Zamówienia uzupełniające, o których wyżej mowa mogą zostać udzielone w okresie 3 (trzech) lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy usług, a ich łączna wartość nie może przekroczyć 50% wartości zamówienia podstawowego.
4. Wykonawcy nie przysługują roszczenia zlecenia mu zamówień uzupełniających.
Uwagi: Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
W przypadku złożenia oferty przez więcej niż jednego oferenta Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie poniżej przedstawionych kryteriów oceny ofert.
KRYTERIUM WAGA (pkt)
Cena netto 60
Termin płatności 10
Termin realizacji zamówienia 30
Oferta może otrzymać maksymalnie 100 pkt.
1. Kryterium "Cena netto". Przez to kryterium Zamawiający rozumie określoną przez oferenta cenę całkowitą netto za wykonanie przedmiotu zamówienia wskazaną w ofercie. Punktacja za powyższe kryterium będzie obliczana na podstawie następującego wzoru:
Cena netto przedmiotu zamówienia P1
Punktacja za cenę będzie obliczana na podstawie wzoru:
CN x 60
P1 = -------------------------
CR
P1 - otrzymane punkty
CN - cena netto oferty najkorzystniejszej
CR - cena netto oferty rozpatrywanej
2. Kryterium "Termin płatności". Zamawiający w ramach tego kryterium przyznaje punkty za zaproponowany przez oferentów czas na zapłatę za przedmiot zamówienia. Punktacja w tym przypadku będzie obliczana w sposób następujący:
Termin płatności -P2
- 30 dni lub więcej dni kalendarzowych to 10 pkt,
- od 8 do 29 dni kalendarzowych to 5 pkt,
- do 7 dni kalendarzowych to 0 pkt,
Termin realizacji zamówienia P3
- do 5 dni kalendarzowych 30pkt,
- od 6 do 11 dni kalendarzowych 20pkt,
- od 12 do 15 dni kalendarzowych 10pkt,
- od 16 do 20 dni kalendarzowych 0pkt.
Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyników osiągniętej liczby punktów wyliczonych w oparciu o powyższe kryteria i ustaloną punktację.
Ilości punktów za poszczególne kryteria zostaną zsumowane i będą stanowić końcową ocenę oferty. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów wg:
P = P1 + P2 +P3
Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę najkorzystniejszą ze względu na cenę.
O wyborze najkorzystniejszej oferty, każdy oferent zostanie poinformowany drogą elektroniczną. Ponadto wyniki postępowania zostaną upublicznione na stronie www.bazakonkurencyjnosci.gov.pl . Informacja o wyniku postępowania powinna zawierać co najmniej nazwę oferenta, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą.
Wykluczenia
1. Z przedłożonych ofert wyklucza się oferentów, którzy są powiązani z Zamawiającym osobowo bądź kapitałowo.
2. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe, o którym mowa w pkt 1 powyżej, rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
1) uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
2) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Zamawiający - Beneficjent
Nazwa
MARINE PROJECTS LTD. SP. Z O.O.
Adres
Sienna 45
80-605 Gdańsk
pomorskie , Gdańsk
NIP
5830008648
Tytuł projektu
Technologia węzła wydechu dla silników spalinowych małych i średnich jednostek pływających
Numer projektu
POIR.04.01.02-00-0135/16-00
Kontakt: Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Łukasz Szkudlarski
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
+48 58 732 69 58
Język kontaktu: polski
Kod CPV: 31400000-0
Numer dokumentu: 1108016, 013-0135-16-OF17018

Zapisz się do newslettera:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.