Przedmiot: |
Wykonanie remontu elewacji frontowej budynku mieszkalnego |
Data zamieszczenia: | 2018-07-24 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: | L.B.Z.N. ,,ADMINIS" Magda Kuzio Radna 4 m. 2 80-768 Gdańsk powiat: Gdańsk 58 301 16 32 https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publication/view/1127154 |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Gdańsk |
Wadium: | --- |
Termin składania ofert: | 2018-08-09 02:00:00 |
Dokumenty do pobrania |
|
WSPÓLNOTA MIESZKANIOWA TORUŃSKA 32 WYKONANIE ROBÓT REMONTOWYCH I RENOWACYJNYCH Skrócony opis przedmiotu zamówienia Wykonanie remontu elewacji frontowej budynku mieszkalnego ul. Toruńskiej 32 w Gdańsku. Cel zamówienia Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach projektu pn. "Rewitalizacja Dolnego Miasta i Placu Wałowego wraz ze Starym Przedmieściem w Gdańsku", współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 8, Działanie 8.1 Kompleksowe przedsięwzięcia rewitalizacyjne - wsparcie dotacyjne, 8.1.1 Kompleksowe przedsięwzięcia rewitalizacyjne realizowane dla Obszaru Metropolitalnego Trójmiasta - mechanizm ZIT. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu elewacji frontowej budynku mieszkalnego ul. Toruńskiej 32 w Gdańsku Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar, stanowiący Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego wraz z opisem technicznym. CPV: 45453000-7 Dokument nr: 1127154, 4/18 Składanie ofert: Termin składania ofert do dnia 09-08-2018 Miejsce i sposób składania ofert 1. Ofertę cenową należy złożyć w formie pisemnej za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście w siedzibie biura Zarządcy: L.B.Z.N. ,,ADMINIS" Magda Kuzio, ul. Radna 4 m. 2, 80-768 Gdańsk 2. Ofertę należy przesłać lub złożyć w zamkniętej kopercie opatrzonej pieczęcią wykonawcy, adresem Zamawiającego oraz dopiskiem ,,Oferta do zapytania ofertowego nr 4/18" Miejsce i termin realizacji: Miejsce realizacji zamówienia Województwo: pomorskie Powiat: Gdańsk Miejscowość: Gdańsk Harmonogram realizacji zamówienia Termin realizacji umowy do 30 listopada 2018r. Wymagania: Pytania i wyjaśnienia Brak pytań i wyjaśnień Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Potencjalny Wykonawca w celu złożenia oferty na wykonanie robót budowlanych zobowiązany jest zapoznać się z załączoną dokumentacją projektową. Wiedza i doświadczenie Oferent zobowiązany jest do udokumentowania doświadczenia, obejmującego należyte wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert co najmniej trzech inwestycji polegających na wykonaniu remontu elewacji budynków znajdujących się w obszarze objętym opieką Konserwatora Zabytków lub budynków będących zabytkami. Lista (wraz z załącznikami) wykonanych przez Oferenta prac stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania. Oświadczenie winno zostać podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy składającego ofertę. Dowodem potwierdzenia należycie wykonanego zamówienia są protokoły odbioru, referencje lub inne dokumenty o podobnej wartości dowodowej. Osoby zdolne do wykonania zamówienia W celu uniknięcia konfliktu interesów osoby wykonujące w imieniu Zamawiającego czynności związane z procedurą wyboru wykonawcy, w tym biorące udział w procesie oceny ofert, nie mogą być powiązane osobowo lub kapitałowo z wykonawcami, którzy złożyli oferty. Powinny być to osoby bezstronne i obiektywne. Oświadczenie wykonawcy o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z zamawiającym stanowi załącznik nr 5 niniejszego zapytania ofertowego. Sytuacja ekonomiczna i finansowa O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają opłaconą polisę OC odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej za szkody powstałe w związku z wykonywaniem działalności gospodarczej na sumę nie mniejszą niż 80.000,00 PLN (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych). Warunki zmiany umowy 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków umowy, jeżeli spełniony zostanie któryś z poniższych warunków: a) zmiana uzasadniona będzie sytuacją, której Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć; b) zmiana będzie korzystna dla Zamawiającego; c) zmiana związana będzie z wydanymi zaleceniami Miejskiego Konserwatora Zabytków, wynikającymi m.in. z decyzji nr BMKZ.4125.1865.2017.SG z dnia 22 listopada 2017r. 2. Zmiany mogą dotyczyć w szczególności terminów realizacji zamówienia, terminów płatności, między innymi w przypadku wystąpienia warunków uzasadniających taką zmianę, spowodowanych niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi dla realizacji zamówienia, siłą wyższą, zmianą terminu realizacji zamówienia z powodu opóźnienia wykonawcy lub z powodu opóźnień innych wykonawców, przez których wykonanie zamówień jest warunkiem koniecznym dla realizacji niniejszego zamówienia oraz innych przyczyn, których Zamawiający nie mógł przewidzieć. 3. Zaistnienie któregokolwiek z ww. zdarzeń lub okoliczności upoważnia zarówno Wykonawcę, jak i Zamawiającego do żądania dokonania zmiany umowy, poprzez pisemne powiadomienie o tym drugiej strony. Powiadomienie powinno zawierać opis wydarzenia lub okoliczności wraz z uzasadnieniem dającym podstawę do dokonania zmiany umowy oraz powinno być przedstawione w ciągu 7 dni od dnia, w którym strona umowy dowiedziała się lub powinna się dowiedzieć o danym zdarzeniu lub okolicznościach. 4. Wszelkie zmiany postanowień zawartej umowy mogą nastąpić za zgodą obydwu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem, że istotne zmiany mogą być dokonane jedynie w ww. sytuacjach. 5. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 6. Zamawiający informuje, iż w umowie o realizację zamówienia będą zapisy zastrzegające do 100% kar umownych na rzecz Zamawiającego na okoliczność niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania przez Wykonawcę tj. wykonanie zobowiązania niezgodnie ze sztuką inżynierską. Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy Załącznik nr 3_Lista prac Załącznik nr 5_Oświadczenie o braku powiązań Załącznik nr 6 Formularz ofertowy Uwagi: Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji Przy ocenie oferty będą brane pod uwagę następujące kryteria: cena całkowita - 90 gwarancja - 10 Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą zgodnie z przyjętymi kryteriami oceny: ? cena całkowita brutto KC - kryterium ceny KC = CM/Cx90(waga) CM - najniższa cena brutto wśród wszystkich rozpatrywanych ofert C - cena brutto w PLN analizowanej oferty ? gwarancja KG - kryterium gwarancji KG=G/GMx10(waga) GM - najdłuższy termin gwarancji rozpatrywanych ofert, jednak nie więcej niż 72 miesiące i nie mniej niż 48 miesięcy G - termin gwarancji analizowanej oferty, jednak nie więcej niż 72 miesiące i nie mniej niż 48 miesięcy 1. Oferta Wykonawcy, który nie określi w złożonej ofercie terminu gwarancji zostanie odrzucona i nie będzie podlegać ocenie. 2. Wszystkie obliczenia ceny będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 3. Maksymalna liczba punktów, która może zostać przyznana Wykonawcy w ocenie ww. kryteriów wynosi 100 pkt. 4. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów, liczonych jako suma punktów uzyskanych w kryterium cena plus kryterium okres gwarancji. Zamawiający - Beneficjent Nazwa GMINA MIASTA GDAŃSKA Adres Nowe Ogrody 8/12 80-803 Gdańsk pomorskie , Gdańsk Numer telefonu 58 323 60 00 Fax 583023941 NIP 5830011969 Tytuł projektu Rewitalizacja Dolnego Miasta i Placu Wałowego wraz ze Starym Przedmieściem w Gdańsku Numer projektu RPPM.08.01.01-22-0001/17-00 Załączniki Załącznik nr 6_ Formularz ofertowy Załącznik nr 5_Oświadczenie o braku powiązań Załącznik nr 4_Wzór Umowy o roboty budowlane Załącznik nr 3_ Lista prac Załącznik nr 2_Decyzje Konserwatora Zabytków i UM Załącznik nr 1 Przedmiar i Opis techniczny Zapytanie ofertowe Pytania i wyjaśnienia Brak pytań i wyjaśnień Kontakt: Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia Magda Kuzio Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia 58 301 16 32 |
Tu jesteś: www.e-przetargi.pl :
- Przetargi-gminne
- Pomorskie
- Remont elewacji budynku w Gdańsku