Spółdzielnia Mieszkaniowa w Stalowej Woli
zaprasza do złożenia ofert na wykonanie prac ślusarskich w
zaprasza do złożenia ofert na wykonanie prac ślusarskich w
nw. lokalach zlokalizowanym w zasobach poszczególnych Administracji Osiedli
Administracja Osiedla nr 1 :
1. Pomieszczenie dla pracowników administracji (dla murarzy) zlokalizowane w budynku przy ul.gen.L.Okulickiego 125 w Stalowej Woli – demontaż, dostawa i montaż witryny i drzwi wejściowych, wg załączonej specyfikacji i schematu.
- Ślusarka winna być wykonana w konstrukcji aluminiowej lub stalowej.
- Termin wykonania, nie później niż do 30.06.2020 r., należy podać w ofercie.
Administracja Osiedla nr 2 :
2. Pawilon Handlowo-Usługowy przy ul. Siedlanowkiego 3 (segment A, parter, lokal po lewej stronie od sklepu Żabka) – demontaż, dostawa i montaż witryn i drzwi wejściowych, wg załączonej specyfikacji i schematu.
- Ślusarka winna być wykonana w konstrukcji aluminiowej.
- Termin wykonania, nie później niż do 30.06.2020 r., należy podać w ofercie.
Administracja Osiedla nr 3 :
3. Budynek mieszkalny przy ul. Poniatowskiego 26 – drzwi wewnętrzne dwuskrzydłowe, stalowe, demontaż, dostawa i montaż drzwi wejściowych, wg załączonej specyfikacji i schematu.
4. Pawilon Handlowo-Usługowy przy ul. Poniatowskiego 4, lokal nr 2 – drzwi zewnętrzne, demontaż, dostawa i montaż drzwi, wg załączonej specyfikacji i schematu.
- Ślusarka winna być wykonana w konstrukcji aluminiowej.
- Termin wykonania, nie później niż do 30.06.2020 r., należy podać w ofercie.
5. Lokal po „Jacht Klub” przy ul. Wałowej 1A – drzwi zewnętrzne jednoskrzydłowe, drzwi zewnętrzne dwuskrzydłowe, demontaż, dostawa i montaż drzwi, wg załączonej specyfikacji i schematu.
- Ślusarka winna być wykonana w konstrukcji aluminiowej.
- Termin wykonania, nie później niż do 31.05.2020 r., należy podać w ofercie.
Wadium w wysokości po 1 tys. zł, dla każdej pozycji oddzielnie, należy wpłacić na konto Spółdzielni Mieszkaniowej w Stalowej Woli PKO BP S.A. O/Stalowa Wola 32 1020 4939 0000 0102 0003 3282.
Za datę wpłaty na konto uważa się datę uznania rachunku Spółdzielni. W przypadku wybrania oferty, kwota wpłaconego wadium zostanie konwertowana na poczet zabezpieczenia należytego wykonania robót.
- Kserokopie wpłat należy dołączyć do oferty.
- Dopuszcza się składanie ofert cząstkowych.
Wszelkie niezbędne materiały do złożenia oferty, tj.: druki ofertowe, zgłoszenie udziału w przetargu , specyfikacje wraz ze schematami witryn i drzwi znajdują się w załączniku PDF lub można odebrać w biurze Spółdzielni Mieszkaniowej w Stalowej Woli przy ul.gen.L.Okulickiego 32, pok. 212 w godz. od 700 do 1500, tel. 15 810 98 01 wewn. 220.
Oferent przed złożeniem oferty zobowiązany jest dokonać pomiarów we własnym zakresie.
W tym celu należy skontaktować się z :
- Administracją Osiedla Nr 1, dział techniczny, tel. 15 810 98 05,
- Administracją Osiedla Nr 2, dział techniczny, tel. 15 810 98 08,
- Administracją Osiedla nr 3, dział techniczny, tel. 15 810 98 11.
Ofertę na formularzu ofertowym w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Wymiana ślusarki” należy złożyć w Sekretariacie Spółdzielni Mieszkaniowej w Stalowej Woli przy ul. gen.L.Okulickiego 32, w terminie do 27.04.2020 r. do godz. 1500.
Spółdzielnia zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferenta oraz prawo do odwołania lub unieważnienia przetargu bez podania przyczyny.
Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej w Stalowej Woli