Dzisiaj jest: 18.5.2024, imieniny: Alicji, Edwina, Eryka

Gdynia przetarg na przegląd tratw ratunkowych

Dodano: 7 lat temu Czytane: 218

Przegląd tratw ratunkowych ARIMAR SOLAS klasy A i B, EUROVINIL 10 i 12 osobowych, RFD SURVIVA B PACK 8-osobowych

Przedmiot:      Przegląd tratw ratunkowych ARIMAR SOLAS klasy A i B , EUROVINIL 10 i 12 osobowych, RFD SURVIVA B-PACK 8-osobowych
Organizator:    KOMENDA PORTU WOJENNEGO GDYNIA
Adres: ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1, 81-103 Gdynia
Województwo / powiat:        pomorskie, powiat Gdynia
Państwo:         Polska
Telefon / fax:  tel. 261 26 24 72
E-mail:            kpw.gdynia.zamowienia@ron.mil.pl
Opis:   Przedmiotem zamówienia jest:
Przegląd tratw ratunkowych ARIMAR SOLAS klasy A i B , EUROVINIL 10 i 12 osobowych, RFD SURVIVA B-PACK 8-osobowych
(zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 2 do zaproszenia)
Miejsce i termin składania:     Ofertę należy złożyć w jednej z następujących form:
- faksem w postaci wypełnionego i podpisanego ,,formularza oferty" wraz z wymaganymi załącznikami na nr 261-26-20-39
- za pomocą e-maila w postaci skanu wypełnionego i podpisanego ,,formularza oferty" wraz z wymaganymi załącznikami na adres: kpw.gdynia.oferty@ron.mil.pl podając w tytule wiadomości:
,,zamówienie poniżej progów ustawowych - nr sprawy: 2/P/SRM/2017."
UWAGA!
Oferty złożone w innej formie, na inny adres e-mail lub na inny nr faksu nie będą rozpatrywane.
 
8) Oferty należy przesyłać do dnia: 10.01.2017r do godz. 11:00
Termin składania:       2017-01-10
Miejsce i termin realizacji:      TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
od dnia podpisania umowy do 15.11.2017r
Wymagania:    SKŁADANIE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
 
DOKUMENTY, KTÓRE NALEŻY PRZEDSTAWIĆ WRAZ Z OFERTĄ:
Dokumenty potwierdzające posiadanie przez wykonawcę autoryzacji producenta tratw
w zakresie przedmiotu zamówienia np. certyfikaty, świadectwa uznania lub inne tożsame.
 
SPOSÓB PRZYGOTOWANIA I ZŁOŻENIA OFERTY:
1) Każdy Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę.
2) Ofertę (wraz z załącznikami jeżeli są wymagane) należy złożyć w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
3) Oferty nieczytelne nie będą rozpatrywane.
4) Cena oferty musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, które Zamawiający będzie zobowiązany zapłacić Wykonawcy łącznie z podatkami i opłatami,
do których poniesienia obowiązany będzie Wykonawca. Cena oferty winna być podana w PLN
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5) Ofertę należy złożyć na druku ,,Formularza oferty" - wzór- załącznik nr 1 do zaproszenia;
6) Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawca, na żądanie zamawiającego, na każdym etapie postępowania przedstawi aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
Uwagi:            TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Wykonawca będzie związany ofertą przez 30 dni, licząc od terminu złożenia ofert. Zamawiający zastrzega sobie możliwość (za zgodą Wykonawcy) do przedłużenia, o oznaczony okres, terminu związania ofertą.
 
KRYTERIA, KTÓRE BĘDĄ BRANE POD UWAGĘ PRZY OCENIE ZŁOŻONYCH OFERT
CENA 100%
 
9. WADIUM
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
 
10. ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY:
Zamawiający nie żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Kontakt:         Osoba wyznaczona do kontaktów z wykonawcami:
Stopień, imię i nazwisko: Justyna GAWIN MAGNUSKA
E-mail: kpw.gdynia.zamowienia@ron.mil.pl
Język kontaktu:          polski
Numer dokumentu:    2/P/SRM/2017

Zapisz się do newslettera:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.