Dzisiaj jest: 18.5.2024, imieniny: Alicji, Edwina, Eryka

Gdańsk przetarg Dostawa elementów do silników napędowych pojazdów głębinowych

Dodano: 7 lat temu Czytane: 349

Dostawa elementów do silników napędowych pojazdów głębinowych

Przedmiot:      Dostawa elementów do silników napędowych pojazdów głębinowych
Organizator:    POLITECHNIKA GDAŃSKA Wydział Oceanotechniki i Okrętownictwa
Adres: ul. G. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk
Województwo / powiat:        pomorskie, powiat Gdańsk
Państwo:         Polska
Telefon / fax:  058 347 1578, 058 347 1186 , 058 347 2528 fax: 058 348 63 72
E-mail:            elibiala@pg.gda.pl
Opis:   Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę elementów do silników napędowych pojazdów głębinowych:
Stoianów silnika - 37 szt.
1.1. Wykonanie stojanów z blach transformatorowych.
1.2. Wykonanie uzwojenia stojana.
1.3. Dwukrotna impregnacja uzwojonych stojanów.
1.4. Wykonanie próby napięciowej.
Wirników silnika - 100 szt.
1.5. Wykonanie klejenia magnesów do rdzeni wirników według technologii Zamawiającego.
1.6. Materiały eksploatacyjne (kleje, utwardzacze, rozpuszczalniki itp.) zapewni Wykonawca.
1.7. Wirniki zostaną dostarczone z pisemnym oświadczeniem Wykonawcy o wykonaniu przedmiotu zamówienia zgodnie z technologią Zamawiającego.
1.8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia nadzoru realizacji przedmiotu zamówienia u Wykonawcy.
Miejsce i termin składania:     Ofertę należy złożyć w formie pisemnej do dnia 08-02-2017 r. do godz. 14:00 drogą elektroniczną na adres elibiala@pg.gda.pl w tytule wiadomości należy wpisać "Oferta
ZZ/....../017/D/2017/OPM".
Termin składania:       2017-02-08
Miejsce i termin realizacji:      Wymagany termin realizacji zamówienia - do 3 tygodni od podpisania umowy.
Wymagania:    Warunki jakie powinien spełniać Wykonawca
3.1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy:
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia,
zakres działalności firmy pokrywa się z przedmiotem zamówienia.
3.2. Podstawą do ubiegania się o zamówienie jest przekazanie przez Zamawiającego do Wykonawcy szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia w postaci dokumentacji technicznej oraz opisu technologii w formie elektronicznej. W celu otrzymania szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia Wykonawca występuje z wnioskiem do
Zamawiającego, w terminie do 06-02-2017 r. za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:
Eliza Białasik, tel: 058 347 1578, e-mail: elibiala@pg.gda.pl
Wniosek musi zawierać numer referencyjny postępowania, dane firmy (adres, telefon, NIP, REGON, KRS).
3.3. Ofertę na wykonanie przedmiotu zamówienia może złożyć tylko ten Wykonawca, który wystąpił z wnioskiem o szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
Oferta powinna zawierać:
przedmiot dostawy (zakres prac),
wartość netto realizacji zamówienia uwzględniającą wszelkie koszty niezbędne do jego realizacji (m.in. koszty transportu do siedziby Zamawiającego, i in.)
termin realizacji zamówienia,
warunki płatności,
warunki gwarancji.
5. Kryteria oceny ofert:
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowane zostaną następujące kryteria oceny:
- cena 70%:
(cena najniżej oferty)/(cena badanej oferty) x 70.
- termin realizacji (w dniach) 30%:
(najkrótszy termin realizacji)/(termin realizacji badanej oferty) x 30
Kryterium cena oceniane będzie na podstawie wartości oferty w PLN. W przypadku złożenia oferty w walucie innej niż PLN, oferta zostanie przeliczona na PLN wg kursu NBP, tabela A, obowiązującego w dniu wyznaczonym jako termin składania ofert.
6. Szczególne warunki realizacji zamówienia
6.1. Warunki płatności: 21 dni, od dnia doręczenia faktury wraz z dokumentami potwierdzającymi wykonanie przedmiotu umowy (protokół zdawczo-odbiorczy) na konto Wykonawcy wskazane w fakturze.
6.2. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne:
a. za opóźnienie w wykonaniu przedmiotu umowy - w wysokości 0,2% wartości brutto zamówienia, za każdy dzień opóźnienia,
b. za odstąpienie przez Zamawiającego lub Wykonawcę od umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy - w wysokości 10% wartości brutto zamówienia.
6.3. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia z Zamawiającym pisemnej umowy na realizację przedmiotu zamówienia.
6.4. Zamawiający dopuszcza zmianę warunków umowy w przypadku, gdy zaistniały istotne zmiany okoliczności powodujące, że wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z warunkami niniejszej umowy, nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
7. Inne postanowienia
7.1. Zamawiający po terminie złożenia ofert przewiduje możliwość negocjacji warunków realizacji zamówienia z Wykonawcami, którzy złożyli ofertę.
7.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w każdym czasie bez podania przyczyn.
7.3. Zabrania się kopiowania ogłoszenia (w całości lub w części) bez zgody Zamawiającego.
8. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.
Numer dokumentu:    ZZ-06/017/D/2017/OPM

Zapisz się do newslettera:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.