Dzisiaj jest: 3.5.2024, imieniny: Jaropełka, Marii, Niny

KOMENDA PORTU WOJENNEGO GDYNIA

Dodano: 8 lat temu Czytane: 426

Całoroczny serwis urządzeń firmy HYDROMEGA oraz SURVIVAL SYSTEMS LIMITED użytkowanych przez OSNiP WP.

ZAMAWIAJĄCY:

KOMENDA PORTU WOJENNEGO GDYNIA
Ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1
81-103 Gdynia
SŁUŻBA NAWIGACYJNO-HYDROGRAFICZNA I RATOWNICTWA MORSKIEGO
 
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
 
2.1  Przedmiotem zamówienia jest: Całoroczny serwis urządzeń firmy HYDROMEGA oraz SURVIVAL SYSTEMS LIMITED użytkowanych przez OSNiP WP zgodnie z załączonym opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do zaproszenia).
 
2.2 Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zakresu przedmiotu zamówienia
z zastosowaniem prawa opcji. Prawem opcji jest objęta możliwość zwiększenia zakresu przedmiotu zamówienia na warunkach zawartej umowy o koszt dostawy i wymiany lin stalowych oraz dostawy i wymiany przewodów hydraulicznych elastycznych - w przypadku, gdy prace serwisowe wykażą konieczność zastosowania w załączniku nr 1 do zaproszenia (formularz oferty - poz. 2-13 kalkulacji ceny ofertowej).
 
2.3   Kod  ( CPV ) 50240000-9 – usługi w zakresie napraw i konserwacji i inne dotyczące sprzętu morskiego i innego.
 
UWAGA!
 
Zamawiający umożliwi wykonawcom odbycie wizji lokalnej obiektów. Ze względów organizacyjnych dokonanie wizji lokalnej odbędzie się w dniu 05.02.2016r r. o godzinie 09.00.
 
Zbiórka odbędzie się przed Biurem Przepustek KPW Gdynia ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1. Na terenie Portu Wojennego obowiązuje system przepustek wydawanych każdorazowo na Biurze Przepustek. Osoby chcące osobiście wziąć udział w spotkaniu powinny uwzględnić czas potrzebny na uzyskanie przepustki.
 
3.  TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA 
 
Termin realizacji zamówienia: od daty podpisania umowy do dnia 09.12.2016 r. 
 
4. SKŁADANIE OFERT CZĘŚCIOWYCH
 
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
 
5. DOKUMENTY, KTÓRE NALEŻY PRZEDSTAWIĆ WRAZ Z OFERTĄ:
 
Wykonawca powinien posiadać udokumentowane doświadczenie w wykonywaniu przeglądów/serwisów/napraw urządzeń transportu bliskiego o napędzie hydraulicznym, elektrycznym i pneumatycznym.

Na potwierdzenie powyższego Wykonawca przedstawi wykaz co najmniej jednego zamówienia wykonanego w okresie 3 lat przed upływem składania ofert, polegającego na serwisie i/lub przeglądzie i/lub naprawie urządzeń transportu bliskiego wraz z referencjami/ poświadczeniami wystawionymi przez zleceniodawcę, potwierdzającymi należyte zrealizowanie zamówienia.

W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania referencji/poświadczeń, o których mowa powyżej.
 
6. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
 
Wykonawca będzie związany ofertą przez 30 dni, licząc od terminu złożenia ofert. Zamawiający zastrzega sobie możliwość (za zgodą Wykonawcy) do przedłużenia, o oznaczony okres, terminu związania ofertą.
 
7. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA I ZŁOŻENIA OFERTY:
 
1) Każdy Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę.

2) Ofertę należy złożyć w języku polskim. 

3) Oferty nieczytelne nie będą rozpatrywane.

4) Cena oferty musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, które Zamawiający będzie zobowiązany zapłacić Wykonawcy łącznie z podatkami i opłatami, 
do których poniesienia obowiązany będzie Wykonawca. Cena oferty winna być podana w PLN 
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

5) Ofertę należy złożyć na druku „Formularza oferty” – wzór- załącznik nr 1 do zaproszenia;

6) Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawca, na żądanie zamawiającego, na każdym etapie postępowania przedstawi aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,  jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej 
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).

7) Ofertę należy złożyć w jednej z następujących form:
- faksem w postaci wypełnionego i podpisanego „formularza oferty” wraz z wymaganymi załącznikami na nr 261 26-20-39
- za pomocą e-maila w postaci skanu wypełnionego i podpisanego „formularza oferty” wraz z wymaganymi załącznikami na adres: oferty.kpw.gdynia@mw.mil.pl podając w tytule wiadomości:
„zamówienie poniżej progów ustawowych - nr sprawy: 7/P/SRM/2016.”
 
UWAGA!
 
Oferty złożone w innej formie, na inny adres e-mail lub na inny nr faksu nie będą rozpatrywane.
 
8) Oferty należy przesyłać do dnia:  09.02.2016r do godz. 12:00.
 
8. KRYTERIA, KTÓRE BĘDĄ BRANE POD UWAGĘ PRZY OCENIE ZŁOŻONYCH OFERT
   
CENA 100%
 
9. ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY:

Zamawiający nie żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 
 
10. PRZEBIEG PROCEDURY
 
1) Po opublikowaniu zaproszenia, przed upływem terminu składania ofert, wykonawcy mają prawo zwrócić się do zamawiającego (drogą mailową) o wyjaśnienie treści zaproszenia. 
Zapytania proszę kierować na adres e-mail: zamowienia.kpw.gdynia@mw.mil.pl 
(Wykonawca ma obowiązek przekazać zapytanie w dwóch wersjach: w postaci skanu 
z podpisem oraz w wersji edytowanej).

2) Jeżeli zapytanie wpłynęło później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, zamawiający nie ma obowiązku udzielania odpowiedzi. 

3) Treść zapytania wraz z odpowiedzią, zostanie zamieszczona na stronie internetowej zamawiającego w zakładce danego ogłoszenia. 

4) Zamawiający w każdej chwili przed upływem terminu składania ofert, może dokonać modyfikacji treści zaproszenia. Zmiana zostanie zamieszczona na stronie internetowej zamawiającego 
w zakładce danego ogłoszenia.

5) Do udzielenia zamówienia, niezbędne jest uzyskanie co najmniej 1 (jednej) ważnej oferty.

6) Oferty złożone/przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.

7) Po upływie terminu składania ofert, następuje otwarcie złożonych ofert bez udziału wykonawców. 

8) Zamawiający na wniosek wykonawcy, po upływie terminu składania ofert, może przekazać zestawienie ofert, a także udostępnić je do wglądu.  

9) W przypadku braku w ofercie dokumentów wymaganych przez zamawiającego w zaproszeniu lub pełnomocnictw, wykonawca zostaje wezwany do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie pod rygorem odrzucenia oferty. Wezwanie dotyczy oferty najkorzystniejszej. 

10) W przypadku wątpliwości co do oferty, wykonawca zostaje wezwany do złożenia wyjaśnień w wyznaczonym terminie pod rygorem odrzucenia oferty. 

11) Zamawiający poprawia w tekście oferty oczywiste omyłki rachunkowe lub inne, które nie powodują istotnej zmiany treści oferty. O powyższym fakcie zawiadamia wykonawców, którzy złożyli oferty zamieszczając przedmiotowe powiadomienie w informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty. W przypadku różnicy w cenie oferty podanej liczbą i słownie, zamawiający uzna za prawidłową, cenę podaną liczbą.

12) Jeżeli Wykonawca oferuje przedmiot zamówienia niezgodny z wymaganiami zamawiającego lub nie uzupełni dokumentów/pełnomocnictw na wezwanie zamawiającego  jego oferta zostaje odrzucona. 

13) W celu osiągnięcia lepszych efektów finansowych, po złożeniu ofert, dopuszcza się możliwość przeprowadzenia negocjacji z wykonawcami, w przypadku gdy cena oferty najkorzystniejszej przekracza środki finansowe przeznaczone na realizację zamówienia. W takim przypadku zamawiający zaprasza (drogą mailową lub pisemną/faksową) do złożenie ofert dodatkowych wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie. Zasady składania ofert dodatkowych są takie same jak ofert. W przypadku, gdy w postępowaniu została złożona jedna oferta przekraczająca możliwości finansowe zamawiającego, zamawiający może zaprosić Wykonawcę do negocjacji w wyznaczonym miejscu i terminie.

14) W przypadku, gdy w postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta lub wszystkie podlegały odrzuceniu, zamawiający unieważnia postępowanie i zamieszcza informację na stronie internetowej w zakładce danego postępowania.

15) Zamawiający informuje wykonawców o dokonaniu wyboru oferty najkorzystniejszej spełniającej wymagania lub unieważnieniu postępowania, zamieszczając przedmiotową informację 
na stronie internetowej.

16) W przypadku, gdy wybrany wykonawca uchyli się od podpisania umowy lub nie wniesie wymaganego zabezpieczenia umowy, zamawiający  może wybrać kolejną ofertę. W przypadku, gdy oferta ta zawiera braki, zamawiający wzywa do jej uzupełnienia zgodnie z pkt.9). 

17) Informację o ponownym wyborze zamawiający zamieszcza na swojej stronie internetowej 
w zakładce danego postępowania.
 
11. DODATKOWE INFORMACJE

1) Zamawiający drogą elektroniczną przekaże umowę do podpisu Wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą. Dostarczona umowa podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy zaczyna obowiązywać z chwilą podpisania jej przez Kierownika Zamawiającego, niezależnie od terminu przekazania Wykonawcy jego egzemplarza zobowiązania.

2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny.

3) Zaproszenie nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego.

4) Osoba wyznaczona do kontaktów z wykonawcami:

Stopień, imię i nazwisko: Katarzyna Bielińska 
E-mail: zamowienia.kpw.gdynia@mw.mil.pl

5) Załączniki:
            1. Formularz oferty.
            2. Opis przedmiotu zamówienia.
            3. Istotne postanowienia umowy.
            4. Wykaz wykonanych zamówień.

Zapisz się do newslettera:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.