Dzisiaj jest: 4.5.2024, imieniny: Floriana, Michała, Moniki

Wykonanie robót remontowych i budowlanych

Dodano: 2 lata temu Czytane: 117

Rudzka Spółdzielnia Mieszkaniowa w Rudzie Śląskiej ogłasza przetarg na wykonanie w swoich zasobach robót remontowych i budowlanych w 2023 roku i zaprasza do składania ofert wstępnych

Rudzka Spółdzielnia Mieszkaniowa

ogłasza

dwustopniowy przetarg nieograniczony na
wykonanie w swoich zasobach robót remontowych i budowlanych w 2023 roku

i zaprasza do składania ofert wstępnych do pierwszego stopnia przetargu
na niżej wymienione rodzaje robót
  • OGÓLNOBUDOWLANE
  • DEKARSKIE
  • DEMONTAŻ I UTYLIZACJA PŁYT AZBESTOWYCH TYPU „ACEKOL” WRAZ Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI
  • CZĘŚCIOWE DOCIEPLENIE ELEWACJI BUDYNKÓW
  • MALARSKIE
  • DROGOWE
  • ŚLUSARSKIE
  • STOLARSKIE
  • ELEKTRYCZNE
  • INSTALACYJNE
  • KOMINIARSKIE I ZDUŃSKIE
  • WYKONANIE I REMONTY PLACÓW ZABAW ORAZ MAŁEJ ARCHITEK-TURY
  • URZĄDZANIE TERENÓW ZIELENI OSIEDLOWEJ
  • DERATYZACJA, DEZYNFEKCJA, DEZYNSEKCJA I USUWANIE GNIAZD OWADÓW
  • ZAKUP I DOSTAWA PIASKU DO PIASKOWNIC ŁĄCZNIE Z TRANSPOR-TEM
Ofertę na wybrany rodzaj robót należy składać w zamkniętej nieprzejrzystej koperciez dopiskiem „PRZETARG DWUSTOPNIOWY – OFERTA WSTĘPNA” w sekretariacie Rudzkiej Spółdzielni Mieszkaniowej w Rudzie Śląskiej, ul. Magazynowa 12 pokój nr 213 do dnia 24.11.2022.r. do godz. 8:30.

Otwarcie ofert nastąpi dnia 24.11.2022r. o godz.900 w siedzibie Zamawiającego, w pokoju nr 317.

Oferty powinny spełniać warunki „Regulaminu przetargów na roboty remontowe i budowlane oraz prace projektowe organizowane przez Rudzką Spółdzielnię Mieszkaniową” oraz być przygotowane w zakresie i sposobie określonym w „Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)”.

Formularz zawierający „Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia” można odebrać od dnia 24.10.2022 r. do dnia 21.11.2022 r. w siedzibie Zamawiającego, pod adresem: 41-700 Ruda Śląska 1 (Ruda), ul. Magazynowa 12 w pokoju 310 przy spełnieniu n/w warunków:
  • dokonaniu wpłaty za SIWZ na konto PKO BP SA I/O Gliwice 43 1020 2401 0000 0302 0039 3751,
  • zgłoszeniu się do pokoju nr 318 z potwierdzeniem dokonania przelewu w celu odebrania faktury VAT.

Istnieje możliwość przesłania SIWZ za zaliczeniem pocztowym pod warunkiem złożenia zamówienialistownie lub pocztą elektroniczną na adres rsm@rsm.com.pl i spełnieniu n/w warunków:
  • dokonaniu wpłaty za SIWZ na konto PKO BP SA I/O Gliwice 43 1020 2401 0000 0302 0039 3751 i dołączeniu do zamówienia potwierdzenia wykonania przelewu,
  • podanie danych potrzebnych do wystawienia faktury VAT.

Koszt Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wynosi: 100,00 PLN +VAT.

Osobą uprawnioną do kontaktów z Oferentami w siedzibie Rudzkiej Spółdzielni Mieszkaniowej jest Pan Grzegorz Kałuża - pokój nr 310 (telefon 32 2482-411 w. 306) w godzinach od 730 do 1000 od poniedziałku do piątku.

Wyniki przetargu Zamawiający ogłosi na tablicy ogłoszeń w budynku Zarządu i w Internecie w terminie do 31 grudnia 2022 r.
Oferenci zakwalifikowani do drugiego stopnia dwustopniowego przetargu nieograniczonego otrzymają pisemne zaproszenie do składania ofert ostatecznych na wybrane zakresy robót.

Rudzka Spółdzielnia Mieszkaniowa zastrzega sobie prawo przeprowadzenia negocjacji z poszczególnymi Oferentami na temat treści złożonych ofert wstępnych, jak również prawo unieważnienia przetargu w części lub w całości bez podania przyczyn.

Zapisz się do newslettera:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.