Dzisiaj jest: 12.5.2024, imieniny: Dominika, Imeldy, Pankracego

Zainstalowanie dysz filtracyjnych w Brzezinach

Dodano: 6 lat temu Czytane: 397

Przetarg na roboty budowlane związane z zainstalowaniem dysz filtracyjnych wraz z wymianą żwiru w odżelaziaczu na Ujęciu Wody w Brzezinach ul. Wodociągowa

Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Brzezinach

ul. Przemysłowa 14

ogłasza przetarg nieograniczony

(zamówienie sektorowe)

na

zainstalowanie dysz filtracyjnych wraz z wymianą żwiru w odżelaziaczu na Ujęciu Wody w Brzezinach ul. Wodociągowa.

prowadzony na podstawie Regulaminu Zamówień Sektorowych przez

ZUK Sp. z o.o. Brzeziny wprowadzony Zarządzeniem Nr 7/2014 Prezesa Zarządu Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Brzezinach z dnia 01.12.2014r.

 

Opis przedmiotu zamówienia:

Szczegółowy zakres prac obejmuje m.in.:

1.         usunięcie zużytego złoża filtracyjnego kwarcowego,

2.         demontaż zużytych dysz filtracyjnych w liczbie 220 szt./odżelaziacz

3.         kontrola stanu dennic oraz połączeń rurowych i innych a w przypadku stwierdzenia  uszkodzeń ich naprawa/spawanie,

4.         przegwintowanie wszystkich otworów gwintowanych M20,

5.         zainstalowanie nowych dysz filtracyjnych w liczbie 220 szt.

6.         zasypanie odżelaziaczy warstwowo żwirem o granulacji:

            - od 0,4mm do 0,8 mm,

            - od 0,8 mm do 1,25 mm,

            - od 1,25 mm do 2,00 mm,

           - od 2,00 mm do 3,00 mm,

           - od 3,00 mm do 5,00 mm.   

7.         zaszczepienie nowego złoża  przepracowanym żwirem,

8.         na rurociągu Ø 150 doprowadzającym do odżelaziacza wodę surową zainstalować rotametr kołnierzowy metalowy, wskazówkowy DN100, wydajność 40m3/h; poprzez redukcję 150/100

9.         zainstalowanie powyżej i poniżej rotametru przepustnic Ø150,

10.       zainstalowanie powyżej rotametru dyszy do napowietrzania wody surowej poprzez śrubunek ¾ cala, zawór zwrotny i zawór regulacyjny iglicowy oraz zawór odcinający; poniżej zaworu regulacyjnego iglicowego zainstalować rotametr metalowy, wskazówkowy ½ cala o wydajności 5000 l/h;  powietrze z instalacji sprężonego powietrza doprowadzić wężem giętkim opancerzonym, dysza winna zawierać 12 otw. x 1mm

11.       zainstalowanie śrubunku ¾ cala z zaworem czerpalnym poniżej rotametru metalowego wskazówkowego DN 100 (spuszczanie wody na wypadek demontażu rotametru),

12.       wykonanie odcinków rurociągów Ø150 ze stali czarnej; przed montażem należy pomalować farbą podkładową oraz dwukrotnie nawierzchniową,

13.       zainstalowanie na rurociągu wody płucznej dyszy sprężonego powietrza i wprowadzenie jej do rurociągu poprzez zawór kulowy 1 cal, tak aby przy wymianie dyszy nie wyłączać odżelaziacza; podłączenie tej dyszy należy poprowadzić przez zawór kulowy odcinający wężem giętkim opancerzonym z istniejącej instalacji w kanale pod stalowymi płytami, dysza winna mieć 12 otw. x 3mm

14.       Dysze napowietrzające wodę surową i wodę płuczną należy wykonać ze stali nierdzewnej lub mosiądzu,

15.       Wewnątrz odżelaziaczy na obwodzie leja odprowadzającego wodę popłuczną wspawać kołnierz z blachy stalowej o wysokości ok. 20 cm .

Instalację sprężonego powietrza należy wykonać ze stali ocynkowanej, z wyjątkiem części znajdującej się w kanale, która może być wykonana z PCV.

16.       uruchomienie odżelaziaczy, wykonanie badania wody pod względem bakteriologicznym.

17.       Zakres robót podlegających trybowi przetargowemu, łącznie z robotami towarzyszącymi, musi być wykonany w sposób zgodny z  zasadami wiedzy technicznej, warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa, w tym przepisów Prawa budowlanego i przepisów wykonawczych, wymaganiami wynikającymi z obowiązujących norm i aprobat technicznych.

18.       Do wykonania robót należy użyć materiałów posiadających wymagane atesty  i certyfikaty, które będą wymagane przy odbiorze końcowym robót. W trakcie  wykonywania robót, na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do stosowanych materiałów certyfikat i/lub atest. Wszystkie materiały użyte do prac będących przedmiotem zamówienia muszą posiadać atesty PZH na kontakt z wodą pitną.

19.       Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej terenu prowadzonych prac modernizacyjnych.  Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. Na okoliczność dokonania wizji Wykonawca przedłoży potwierdzenie dokonane przez pracownika obiektu.

20.       Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wynikłe na terenie prowadzonych prac modernizacyjnych w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu przez Wykonawcę do daty protokolarnego oddania terenu prowadzonych prac modernizacyjnych (odbioru końcowego robót).

21.       Organizacja robót prowadzona będzie przez Wykonawcę zgodnie z wymogami BHP oraz p. poż. Zapewnienia w trakcie prowadzenia robót właściwego oznakowania i wygrodzenia terenu robót, prowadzenie robót budowlanych, prowadzenie robót w sposób zapewniający bezpieczeństwo osobom trzecim

22.       W czasie realizacji robót Wykonawca będzie utrzymywał teren prowadzonych prac modernizacyjnych w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze i materiały, odpady i śmieci w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.

23.       Zamawiający wymaga udzielenia min. 36 miesięcy rękojmi ( art. 558 § 1 k.c.)oraz 36 miesięcy gwarancji jakości na materiały i wykonane prace modernizacyjne, licząc od daty protokolarnego odbioru pełnego zakresu robót.

24.       Na potwierdzenie spełnienia powyższych wymagań, Wykonawca składa w ofercie  oświadczenie o czasie udzielonej rękojmi oraz gwarancji jakości na wykonany przedmiot umowy.

25.       Rotametr kołnierzowy, metalowy, wskazówkowy DN100 1.szt. oraz rotametr metalowy wskazówkowy 1/2 cala 1 szt., zawory,  przepustnice, pozostałe elementy i materiały zapewnia Wykonawca.

Parametry rotametrów:

Rotametr SC250 kołnierzowy D100mm, zakres 40m3/godz, woda pitna, temp. pracy max. 20stopni C, ciśnienie max. 3bar. bez elektroniki ale z

możliwością jej zastosowania. 1.szt.

26. Rotametr M21 z gwintem wewnętrznym 1/2 cala, zakres 5m3/godz.

sprężone powietrze max. 3bar, temp. pracy max. 20stopni C. - szt.1.

Wykonawca po zakończeniu prac montażowych winien:

   a)  zachlorować  odżelaziacz wraz z modernizowaną instalacją

  b)  wykonać na koszt Wykonawcy badania wody pod względem bakteriologicznym w

       akredytowanym laboratorium,

  e) oddać  do  eksploatacji po uzyskaniu pozytywnych wyników badania wody. 

Wymagane są atesty PZH na kontakt z wodą pitną.

Modernizację odżelaziaczy należy wykonać zgodnie z wymogami określonymi w niniejszej SIWZ, zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, aprobatami technicznymi obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa budowlanego, przepisami wykonawczymi, a także z należytą starannością, o której mowa w art. 355 § 2 kc.

Zamawiający może unieważnić postępowanie bez podania przyczyn.

Wspólny Słownik Zamówień :

CPV :  45259000-7 Usługi remontów i konserwacji zakładów

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania zamówień uzupełniających.

Termin rozpoczęcia robót od dnia podpisania umowy.

Termin  wykonania przedmiotu umowy  do dnia  31.07.2018 r.

Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami:

 Waldemar Fiks – w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia – tel. (46)874-27-52 lub tel. 509 544 177

 Gabriela Pogoda – w sprawach procedury przetargowej -  tel.(46)  874-27-52; 

Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego  w pok. Nr  2,   do dnia  17.05. 2018 r., do godziny 10.30

Oferty złożone po tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania.

Zamawiający może unieważnić postępowanie bez podania przyczyn.

Zapisz się do newslettera:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.